Kék halál hiba

Indította Zeratul, 2017-11-26, 11:17:11

2017-11-26, 11:17:11 Utolsó szerkesztés: 2017-11-26, 12:18:18 Szerző: Zeratul
Sziasztok!
VZ kliensből kivetem a Kék halálhoz tartozó adatokat de egy olyan problémával találkoztam hogy Detroit SF-be rakom be letudom kérni de nem tud menni kép csatolva

Üzenet összefésülés: 2017-11-26, 11:19:06

Ja más mobnál amit VZ-ből szedtem ki és raktam Detroit SF-be az normálisan működik pl.: Vörös Sárkány, Elit Kilencfarkú stb., ezért nem értem mit ronthattam el

Üzenet összefésülés: 2017-11-26, 12:18:18

Gonosz démon király-nál is ugyan az a hiba
Még kezdÅ' vagyok de igyekszek tanulni :-) !

Szerintem nem jó neki valami msm fájla.
Tedd bele másik kliensből, szerver oldalra és kliens oldalra is.

“Majdnem minden tudásunkért nem azoknak tartozunk, akik egyetértettek, hanem azoknak, akik nem.”

Szerver részre hova kell rakni?
Még kezdÅ' vagyok de igyekszek tanulni :-) !

2017-11-28, 16:01:54 #3 Utolsó szerkesztés: 2017-11-28, 16:18:20 Szerző: fabtam11
Idézetet írta: Meli Dátum 2017-11-27, 02:43:38
Szerintem nem jó neki valami msm fájla.
A kliens egyik peccsének \season1\monster\skeleton_god_e\ mappás eléréséről nem látja a shape.msm-et az NPC-list, vagyis te itt valamit

Eredeti sorok az npc_list részről:

1094 #season1/monster/skeleton_king_e/
1095 #season1/monster/skeleton_god_e/


Idézetet írta: Meli Dátum 2017-11-27, 02:43:38
Tedd bele másik kliensből, szerver oldalra és kliens oldalra is.
Ez a rész a kliensből feltöltött sima skeleton_king és a sima skeleton_god mappás msm, msa fájlokkal és a motlist.txt-vel lenne az igazi megoldás
/usr/game/share/data/monster/skeleton_king
/usr/game/share/data/monster/skeleton_god

ja a mob_protonál ezeket kéne megadni az egyik oszlop szövegének a két bossmobnál lel

Spojler: Ha nem világos lazán adj egy minuszt és posztolj nekünk hátha valami értelmesebb ember jobban leírja ezt a dolgot (mármint hogy hogy mi mennyi hányméter :D )









vagy alternatív megoldásnak mehet az is ha mondjuk....
fogod az eredeti kaszás meg démonkirály mappájába levő msmpárost, szerkeszted őket és egy új textúralekéréses

Group ShapeData
{
PathName "d:/ymir work/monster/ADOTTELÉRÉSMAPPÁJA/"

ShapeDataCount 1

Group ShapeData00
{
ShapeIndex 0

Model "ALAPMOBMODELLJE.gr2"
SourceSkin "ALAPTEXTÚRA.dds"
TargetSkin "ÚJONANBETÖLTENDŐ TEXTÚRA.dds"
SourceSkin2 "ALAPTEXTÚRA2 HA VAN.dds"
TargetSkin2 "ÚJONANBETÖLTENDŐ TEXTÚRA2 HA VAN.dds"
}
}

részt csinálsz neki, mentés másként és elnevezed mondjuk skeleton_god_e.msm-nek meg skeleton_king_e.msm-nek, eztán ugye a kaszás mappájába el kell helyezni a két aktuális textúrát
oszt  npc_listben meg kell adni h

0 ÚJMSMNEVE ADOTTELÉRÉSMAPPÁJA
ID ÚJMSMNEVE

vagyisö

0 skeleton_king_e skeleton_king
ID skeleton_king_e
0 skeleton_god_e skeleton_god
ID skeleton_god_e

és kéx is... jó, tom h ezzel felrugom az előbb leírt sodrófaságokat meg minden ilyesmi, de ez is egy egyszerű megoldás.

Csatoltam az adatok, elméletileg jók de még mindig ugyan az a hiba vagy csak én vagyok vak
Még kezdÅ' vagyok de igyekszek tanulni :-) !

hagyjuk most egy kicsit a season egyest és próbáld meg emezt (csatoltam)
az eredeti cuccokat nem kell felülírnod, emezt új patchbe pakolhatod és elvleg menni fog ???

Így sem jó a föld alatt vannak azok a szörnyek csak a nevük látszik

Még kezdÅ' vagyok de igyekszek tanulni :-) !

a sima kaszás és a démonkirály megy?vagy az sincs bent a kliensedben?  ???

Detroit sf-ben még a Vad kutyák sincsenek bent és a VZ SF-el és Samurai Core-ból kiszedett Kaszással is ugyan az volt a hiba most meg a föld alatt vannak

Még kezdÅ' vagyok de igyekszek tanulni :-) !

hát ha a klienses és a szerós részt is átpakoltad a VZ-s részből, akkor már csak a csoda meg Chevrolet zaklatása segíthet  ;)

De az az érdekes hogy még a Samurai Core-ből is kivettem a kliens és szerver részt is akkor is ugyan az a hiba nem tudom mit ronthattam el akkor még agyalgok még egy kicsit aztán kiveszem
Még kezdÅ' vagyok de igyekszek tanulni :-) !

@Chevtolet -et várják a Segítség kérő topicnál!
Ismétlem, @Chevrolet -et várják  Segítség kérő topicnál!  :-\




Ti látjátok az animációkat?

IdézMotionFileName           "D:\YMIR WORK\monster\skeleton_god\25.GR2"

olyan régóta volt nyitva a téma, hogy már megette a témát nyitó felhasználó :/

De VZ-ben lévő fileket szedtem ki és raktam be nem írtam át semmit sem akkor se értem miért nem működik rendesen az egész ki is szedtem legfeljebb nem csinálok DT run-t a szerverbe
Még kezdÅ' vagyok de igyekszek tanulni :-) !

Akkor mondom világosabban: no kaszás, no party

Jó most már megoldódott így hogy 5-ször átnéztem hogy a monster részen is van egy skeleton_god és azt is beraktam így már működik ezért nem értem mit rontottam így hogy írtad: MotionFileName           "D:\YMIR WORK\monster\skeleton_god25.GR2"így már le esett
Még kezdÅ' vagyok de igyekszek tanulni :-) !