Néhány dolog

Indította Joe, 2017-10-17, 16:56:31

Sziasztok, erre a pár dologra keresek megoldást, vagy valami rávezetést.

1. Mi a pontos oka annak hogy néhány dolog később kerül be az adatbázisba? Pl. ha lehívsz egy tárgyat, vagy csak szimplán esik, az nem azonnal kerül be az item táblába csak később. Ugyanez megfigyelhető pl. a yangnál a player táblázatban.

2. Van megoldás a realtime itemduration kijelzésre? A bal felső sarokba már sikerült megoldanom csak az inventoryban nem frissül folyamatosan, ha félre viszem az egeret majd újra vissza a tárgyra akkor csökken.
Ezzel kapcsolatosan van még egy olyan problémám hogy az alkímiánál csak ki/be kapcsoláskor frissíti a maradék időt.

3. Hasonló minimapot hogy lehetne csinálni? Itt arra gondolok hogy az alap négyszögeket hogy lehetne lecserélni egy pofássabb kis pontocskára.



4. Destroyed item logolása, gondoltam arra hogy esetleg valahogy megkéne azt oldani hogy logolja a törölt tárgyakat akárcsak a törölt karaktereket, szerintem ez több szempontból is jó lenne.

5. pet check
írtam egy ilyen kis mini cuccot, majd eventként akarom bevezetni úgy hogy random spawnoljon mapokra, na de nem is ez a lényeg hanem az a kérdésem hogy hogy tudnám leellenőríztetni hogy az adott npc nem-e valaki petje?


quest petcatch begin
state start begin
when 34009.click begin
npc.purge()
pc.give_item2(53005)
end
end
end


6. Miért ilyen lassú a mount le/fel vétele a mountslotba? Egy felszerelésé pl. sokkal gyorsabb


Egyébként a keresővel mi történt? Nem igazán tudom effektíven használni :/

1.) Cache

2.) Mivel az uiTooltip fájlban nem úgy lett megírva, hogy realtime jelezze, hanem szimplán úgy, hogy ha ráviszed az egeret kiírja az aktuális állapotot. Perszem megoldható, mint minden, de nem az a "Hello World" kategória.

3.) Rubinum... :D Természetesen ez is megoldható, de ezen a fórumon nem fogsz megoldást kapni rá.

4.) Komolyan gondot okoz? Tele van példákkal a forrás mindenféle logolásra, válassz egyet és használd.

5.) Van az interneten valahol egy pet.is_mine ellenörző quest funkció, az alapján eccerű. Csak kihagyod belőle az "Owner" ellenőrzést és voálá.

6.) Túl sok ellenőrzésen megy keresztül a pecsét és a szerver kiküld egy csomó packetet, amit időbe telik a kliensnek feldolgozni. Ha leszállsz róla ezért is rángatózik néha a karakter futás közben, mert frissíti a a mósönt párszor. Ez a hátas rendszer, amit ymir írt annó úgy szar, ahogy van, bár az is lehet, hogy magához a játékhoz nem kompatibilis, hisz jóval később került be, de az is hogy jajajj, visszagondolni is fájdalmas :D

A felmerülő lehetőségek megoldására esélyes a türkememó vagy fríkpléy de az epvp is néhány pontnál (?)

3. a minimap.dds -ben kell át rajzolni.


"Az a baj a világgal, hogy a hülyék  mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel."
              Bertrand Russel


Bebaszna :D
Mivel az indító egy fehér négyzetet színez át minden típushoz. Pusztán rajzolgatással semmire se jut vele.
Szerintem a rubinumosok úgy csinálták, ahogy én is csinálnám; egy-egy kép minden típushoz és azt rendereltetni ;).

[spoiler]Lehet meg is csinálom ;D
[spoiler]Mondom LEHET.[/spoiler][/spoiler]

én annyit tudok hogy amikor villog egy npc a napon az még kockás nekik nem pötty

2017-10-20, 10:08:57 #6 Utolsó szerkesztés: 2017-10-20, 11:45:08 Szerző: DonNodus



két pixellel nagyobbra kell csinálni mint a gyári hogy olyan szép kör legyen, amit a whitemark.sub ba is át kell írni. bár a fekete körvonalra ez nem megoldás.


"Az a baj a világgal, hogy a hülyék  mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel."
              Bertrand Russel