item_scale Váll pánt rendszer

Indította gamer6661102, 2017-09-30, 16:42:41

Sziasztok segítséget szeretnék kérni lehet a gondom nem egyedi de még senki nem adott pontos magyarázatot hogy mi lehet a gond.
A gond a kővetkező lenne be rajuk a pántot elméletileg minden renden működik szerver oldal game és db szépen le fordul indító forrás is le fordul kliensben is rendesen benne van de mikor inditom a játékot be írom felhasználó jelszó ki dob a játék kliensben syser üres ha valaki találkozott már ezzel a gondal és tudta javítani kérem írja meg nekem
Köszönöm!


game és db lefordult, kliens indító is lefordult, akkor python hiba nincs, ha nem írja a sysser...

Navicat --> player.player táblában van "part_sash" oszlop?

2017-09-30, 20:56:51 #3 Utolsó szerkesztés: 2017-09-30, 21:03:36 Szerző: gamer6661102
Itt lesz valami nem is figyeltem szóval ha én azt be akarom tenni valami hibát ír olyan van hogy "sash"
db.log.sash (run this query) ez megy bele
db.player.player (run this query) ez pedig error


2017-09-30, 21:15:02 #5 Utolsó szerkesztés: 2017-09-30, 21:38:46 Szerző: gamer6661102
Ez meg van

Üzenet összefésülés: 2017-09-30, 21:38:46

Viszont van valami

SelectCharacterInstance: no vid by 0

Debug modban

Akkor lehetséges indítóban van a hiba oka, keress rá.

Meg oldottam a problémát köszönöm a segítséget! :)

Ha esetleg valaki így jár írjon nekem tudok segíteni :)


de még mekkora kretén vagy haver  ha már meg oldotad rest ki irni hogy mi a hiba? mekkora duma már iírj rám ha meg van a hiba hát mindjárt ki keresem  a forásomból azt ki rakom hát ...

2018-08-25, 20:48:14 #10 Utolsó szerkesztés: 2018-08-25, 21:39:14 Szerző: K3zX
Ez csak egy C++ baki ;D
Attól hogy lefordul, még nem jelenti azt hogy jól tette be.
Sőt, ha mindent a leírás szerint csinál, akkor sem biztos ám hogy jól tette be.
Mutatok rá egy példát.

Enumnál szokott előfordulni hogy van:

AFFECT_BLOCK_CHAT = 223, // 223
AFFECT_CHINA_FIREWORK,    // 224
AFFECT_BOW_DISTANCE, // 225
AFFECT_DEF_GRADE, // 226
        AFFECT_NEW = 500;        //NEM ALAP, 500-ra állítva


És neked hozzá kell adni a leírás szerint egy AFFECT_ASD;-ot a végére, ami hogy jó legyen a 227-esnek kell lennie, de nem az lesz, mert előtte van egy "egyedi" 500-as érték, így a tied 227 helyett 501 lesz :D AFFECT_ASD = 227;-et kell írni, esetleg az AFFECT_NEW felé, de akkor kliensoldalt is.

Ez csak egy példa, 1000 meg 1 hasonló baki fordulhat elő.
Ami a lényeg, hogyha nem teljesen alap forrásba teszünk be valamit (amibe még te sem tettél bele nagyon semmit) akkor ilyenekre oda kell figyelni. Ne csak ész nélkül másolgassunk, meg kell nézni hogy az úgy tényleg jó lesz-e, vagy nem mert valami felborítja mint a példában.