MAP_ALLOW Problem

Indította Zorg, 2017-09-30, 15:38:13

2017-09-30, 15:38:13 Utolsó szerkesztés: 2017-09-30, 15:48:37 Szerző: Zorg
Sziasztok!

A segítségét kérném egy hozzáértőnek a CONFIG fájlok MAP_ALLOW részében.

A problémám a következő lenne:
Van nekem CH1 és CH1_1

Amelyik mapok index száma a CH1 Configba vannak írva oda teleportál gond nélkül!

Viiszont a CH1_1 Config fájlban lévő mapokra nem.. a hibát pedig úgy mutatja,
hogy Ingame teleportálásnál megáll a kép és kidob a bejelentkezési felületre,
onnan vissza belépve a karakterválasztóig jut el majd ismét kidob.

Hogyan lehetne ezt orvosolni? :-\
ch1
HOSTNAME: channel1
CHANNEL: 1
PORT: 50010
P2P_PORT: 51010
DB_PORT: 60500
DB_ADDR: localhost
MAP_ALLOW: 1 3 4 5 6 21 23 24 25 26 41 43 44 45 46 301 302 303 304
TABLE_POSTFIX:
PASSES_PER_SEC: 25
SAVE_EVENT_SECOND_CYCLE: 180
PING_EVENT_SECOND_CYCLE: 180
PLAYER_SQL: localhost mt2 mt2!@# player
COMMON_SQL: localhost mt2 mt2!@# common
LOG_SQL: localhost mt2 mt2!@# log
LOCALE_SERVICE: hungary
adminpage_ip: 127.0.0.1
adminpage_password: "jelszó de nem mutatom meg:D"
#TEST_SERVER: 0
MALL_URL: google.hu/?/?
VIEW_RANGE: 8000
CHECK_MULTIHACK: 0
empire_whisper: 0
MAX_LEVEL: 105
MAX_STATUS: 90
BIND_IP: "itt az ip cím van"


ch1_1
HOSTNAME: channel1_1
CHANNEL: 1
PORT: 50110
P2P_PORT: 51110
DB_PORT: 60500
DB_ADDR: localhost
MAP_ALLOW: 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 104 107 108 109 208 217 351
TABLE_POSTFIX:
PASSES_PER_SEC: 25
SAVE_EVENT_SECOND_CYCLE: 180
PING_EVENT_SECOND_CYCLE: 180
PLAYER_SQL: localhost mt2 mt2!@# player
COMMON_SQL: localhost mt2 mt2!@# common
LOG_SQL: localhost mt2 mt2!@# log
LOCALE_SERVICE: hungary
adminpage_ip: 127.0.0.1
adminpage_password: "itt se mutatom meg :P"
#TEST_SERVER: 0
MALL_URL: google.hu/?/?
VIEW_RANGE: 8000
CHECK_MULTIHACK: 0
empire_whisper: 0
MAX_LEVEL: 105
MAX_STATUS: 90
BIND_IP: "szintén ip"

miért bontod szét?

C++ programmer at Gameloft

Talán mert ch1_1 nem megy?
Van benne valami hibás map vagy ilyesmi..

2017-10-01, 12:12:59 #3 Utolsó szerkesztés: 2017-10-01, 12:30:43 Szerző: fabtam11
benne van a(z) start.sh fájlban (?)

Benne van a start.sh-ban, semmi hibát nem ír syserr se semmi csak szimplán a ch1_1 en lévő mapokra nem teleportál el... vagyis elvisz a betöltőképig aztán off a kari... be se enged többé :| amit tudtam átraktam ch1-re úgy működik de 1_1 kuka :|

tök felesleges szétbontani a ch-kat szerintem amúgy

C++ programmer at Gameloft

2017-10-03, 23:48:12 #6 Utolsó szerkesztés: 2017-10-03, 23:50:22 Szerző: fabtam11
Idézetet írta: Distraught Dátum 2017-10-03, 23:41:26
tök felesleges szétbontani a ch-kat szerintem amúgy
ja amúgy ha a 64mapindex engedélyezhető forrásban, akkor az egész core-s felosztás hülyeség.
http://metin2hungary.net/index.php?topic=189250.0

Jah csak ha megcsinálod azt a 64 mapos cuccot game99 fog elszállni. :D

csinálsz game99 és game100-at maybe?

C++ programmer at Gameloft

Próbáld meg át tenni a mapokat hármasával ch1-re.
[spoiler]Szerintem valameik map hibás ch1_1-en.[/spoiler]

IdézJah csak ha megcsinálod azt a 64 mapos cuccot game99 fog elszállni. :D

No, no, no miért szállna az el? Én még ilyennel nem találkoztam. :'(

se egy syserr se semmi log v hibára utaló üzenet~ ha pid hibád lenne akk a mappok index fájljának végén nincs 1 üres sor...de ahogy sejtjük a tagnak nem ez a problémája, mondjuknem is igen érdekelt senkit se h mit módosított v rakhatott be Zorg.  8)

Idéz
No, no, no miért szállna az el? Én még ilyennel nem találkoztam.

Pedig elszáll tőle game99 egy bizonyos idő után. Játékosokkal teszteltem szóval nem kitalálom :D

atyaúristen hány mappot teszteltél te h felkellett osztani a game99-et is?

pid hiba? a pid a process id, amit a rendszer ad minden futó folyamatnak, de ebben nagyon nem lehet hiba, vagy az már a bsd hibája

C++ programmer at Gameloft

32 maptól nem volt több egy coren sem csak maga a bővítéstől száll el. Gondolom nem véletlen hagyták 32-őn.
De, most nem akarok ezen vitázni nem a kisujjamból szoptam ki. :D


2017-10-05, 20:44:07 #16 Utolsó szerkesztés: 2017-10-05, 20:52:35 Szerző: Distraught
ez csak egy tipp: miután elindítottad a szervert, próbáld meg ezt
renice +20 -u root
ezzel a root felhasználó összes folyamatának a prioritását feljebb emeled [-20;+20], így szerintem nem omlik össze több mint 32 mapindextől


ui.: önmagában a bővítéstől nem szállhat el, ha normálisan csinálod

C++ programmer at Gameloft

Hét még régen slz-vel teszteltük és tényleg elszáll. Úgy nem száll el, hogy van egy szerver amit hobbi szinten fejlesztesz, feljártok 3-5en oszt jólvan. De, ha vannak játékosok elszáll ez tuti. Mi is nehezen jöttünk rá, hogy mitől van ez, aztán kikerült ez a 64 map cuccos és jó lett és szerintem sok mindent nem nagyon lehet elbaszni azon a módosításon.

vagy nem módosítottál mindenhol, vagy valamelyik függvény, ami használja rosszul vesz át adatot, vagy kevés volt a rendszererőforrás, stb (de próbáld meg amúgy amit írtam fentebb, hogy top level processként is leáll-e); semmi sem garantálja, hogy amit valaki kirakott az tökéletes

C++ programmer at Gameloft

Teszteld le játékosokkal.