Lista a worldeditor futtatása közben észlelt hibákról

Indította fabtam11, 2017-09-28, 20:44:31

Üdv!
a témában arról értekeznék, hogy kinek milyen problémái vagy észlelt hibái voltak a worldeditorral és annak remixelt változatával.Szal kinek milyen hibákat sikerült kifognia?
(Mint tudjuk ennek a dolognak is van forrása, na meg a cucc eredetije a kraizy tgz-ben megtalálható tudtommal)

World Editor v24 remix-et használom, és legtöbb embernél az fordult elő, hogy leraktad az objecteket, és amikor elmented a pályát és újra elővennéd, az objectek a föld felett lebegnek...
Sztem ez a legnagyobb baja.

én olyat láttam, hogy valakinek az effektes része egy árva panelt nem töltött be  :o

Én amióta ezt a gépet használom így néz ki a WE nekem:

Valamiért levágja a menü szélességét, szóval amikor csak maphoz akartam nyúlni át kellett raknom minden szükséges dolgot laptopra mert ott érdekes módon jó volt.
Ja és még annyit, hogy a remixek is ilyenek, nem csak az alap WE mielőtt vki lenne oly kedves belekötni :P ;D

2017-09-30, 13:23:48 #4 Utolsó szerkesztés: 2017-09-30, 13:28:24 Szerző: Distraught
ugyanez volt nekem is, tedd bele a WE mappájába és futtasd le, ezután jó lesz a mérete a paneleknek és minden megfelelően jelenik meg

C++ programmer at Gameloft

Annyira nem zavar mert már abbahagytam a dolgot, de azért kipróbáltam és nálam nemigen javított meg semmit :o ;D :'(


2017-09-30, 18:25:43 #7 Utolsó szerkesztés: 2017-09-30, 18:27:54 Szerző: Distraught
ugyanaz az manifest file neve mint az exenek? (fileneve.exe.manifest)

C++ programmer at Gameloft