Forrás [Dropp]

Indította djmester, 2017-09-27, 13:16:15

Üdv!
Valaki aki kutakodott már e téren.
Merre találom azt a függvényt ami számolja, és szabja meg, hogy a dropppolt tárgyban hány opt kerüljön?

Előre is köszi mert én nem találom.

2017-09-27, 13:24:30 #1 Utolsó szerkesztés: 2017-09-27, 13:31:52 Szerző: Distraught
item_manager.cpp => CreateDropItem függvény szerintem, de majd utánanézek, ha nem az
de elsősorban ebben ügyeskedj

C++ programmer at Gameloft

Ő lenne az? mert mást nem találok

//if (pkKiller->GetPoint(POINT_MALL_ITEMBONUS) > 0)
//iDeltaPercent += iDeltaPercent * pkKiller->GetPoint(POINT_MALL_ITEMBONUS) / 100;
// ADD_PREMIUM
if (pkKiller->GetPremiumRemainSeconds(PREMIUM_ITEM) > 0 ||
pkKiller->IsEquipUniqueGroup(UNIQUE_GROUP_DOUBLE_ITEM))
iDeltaPercent += iDeltaPercent;
// END_OF_ADD_PREMIUM

// PC_BANG_ITEM_ADD
if (pkKiller->GetPoint(POINT_PC_BANG_DROP_BONUS) > 0)
{
if (pkKiller->IsPCBang() == true)
iDeltaPercent += iDeltaPercent * pkKiller->GetPoint(POINT_PC_BANG_DROP_BONUS)/100;
}
// END_PC_BANG_ITEM_ADD

item.cpp
void CItem::AlterToMagicItem()
"Tisztelet a kivételnek! Mindig tisztelet a kivételnek!"
"KezdÅ' vagyok, ne nézz le... (:"

Igen ez lenne az , de hogyan tudnám módosítani, hogy minden tárgy 5 optosan essen a földre.?

ezt még 2x a végére írod: PutAttribute(aiItemMagicAttributePercentLow);

és a

if (number(1, 100) <= iSecondPct)
PutAttribute(aiItemMagicAttributePercentLow);

if (number(1, 100) <= iThirdPct)
PutAttribute(aiItemMagicAttributePercentLow);

részekről kiszeded
if (number(1, 100) <= iSecondPct)
sorokat

C++ programmer at Gameloft

Ez eddig tökéletes.
Még annyit kérnék ,hogy ezt minden alkalommal 100% csinálja tehát bármit nyitok ládából vagy droppol metin azt 5 optal legyen felszerelve :D.

2017-09-27, 21:42:13 #7 Utolsó szerkesztés: 2017-09-27, 21:57:14 Szerző: Distraught
item_manager.cpp

keress rá (ITEM_MANAGER::CreateItem függvényben lesz):

if (number(1, 100) <= iRarePct)
item->AlterToMagicItem();


töröld ki ebből a
if (number(1, 100) <= iRarePct)
sort



vagy


minden CreateItem parancshoz odaírod a végére, hogy 100 a CreateDropItem függvényben, pl:
CreateItem(v.dwVnum, v.iCount, 0, true); helyett CreateItem(v.dwVnum, v.iCount, 0, true, 100);

C++ programmer at Gameloft

Az 1. tökéletes köszi!