Okey effect bug

Indította xploitz, 2017-09-21, 11:34:04

2017-09-21, 11:34:04 Utolsó szerkesztés: 2017-09-21, 13:55:26 Szerző: xploitz
Sziasztok!
Beraktam az Okey rendszert amit Vegas posztolt Freak-en. Minden működik rendesen, viszont amikor kirakok egy kártyasorozatot, a success és a 3 kis tüzijáték effect nem egyszer játszódik le, hanem loopol a végtelenségig. Van valami ötletetek mitől lehet?

UPD: Közben rájöttem, az AniImageBox class-al volt baj. Ha valakinek ez lenne a gond:

Az ui.py-ben keresd meg a class AniImageBox(Window): sort, az egész class-t cseréld le erre:

[spoiler]class AniImageBox(Window):
   def __init__(self, layer = "UI"):
      Window.__init__(self, layer)
      self.eventEndFrame = None

   def __del__(self):
      Window.__del__(self)
      self.eventEndFrame = None

   def RegisterWindow(self, layer):
      self.hWnd = wndMgr.RegisterAniImageBox(self, layer)

   def SetDelay(self, delay):
      wndMgr.SetDelay(self.hWnd, delay)

   def AppendImage(self, filename):
      wndMgr.AppendImage(self.hWnd, filename)

   def AppendImageScale(self, filename, scale_x, scale_y):
      wndMgr.AppendImageScale(self.hWnd, filename, scale_x, scale_y)

   def SetPercentage(self, curValue, maxValue):
      wndMgr.SetRenderingRect(self.hWnd, 0.0, 0.0, -1.0 + float(curValue) / float(maxValue), 0.0)
      
   def ResetFrame(self):
      wndMgr.ResetFrame(self.hWnd)
      
   def SetOnEndFrame(self, event):
      self.eventEndFrame = event

   def OnEndFrame(self):
      if self.eventEndFrame:
         self.eventEndFrame()[/spoiler]