2 kérdés

Indította _Luc1fer_, 2017-09-13, 20:14:26

2017-09-13, 20:14:26 Utolsó szerkesztés: 2017-09-13, 22:48:08 Szerző: _Lucifer_
Sziasztok!

1. Valaki eltudná küldeni a képen látható design -t? [spoiler]http://kephost.com/image/BhBS[/spoiler]

2. Megoldható-e az, hogy ha egy játékos nem mozdul pl.: 2 percig, akkor meghívunk egy effectet/animációt ami addig fut, amíg a játékos meg nem mozdul. Remélem érthetően írtam le, ha mégse akkor szóljatok! Ha megoldható, ötleteket nyugottan írjatok. :)

Előre is köszönöm!
A kudarc olykor sikerhez vezet!

1,  Age of Zaria

1. linkje: http://metin2hungary.net/index.php?topic=197496.0


a 2. vagy forrással vagy pythonnal és forrással(?)

2. Meg! Szívesen bástyuli!

Köszönöm a válaszokat és a linket! Az 1. megoldva

Ha már meglehet oldani a 2. -t, akkor esetleg kiindulási pontot vagy helyet tudnátok írni/mondani? Mégis melyik fileokban lehetne megoldani/megírni? Tényleg csak kiindulási pont kellene vagy a megírásának a logikája :) (Nem kérek senkit, hogy megírja helyettem!)
A kudarc olykor sikerhez vezet!

Rég nem nyúltam már forráshoz és szerintem nem is fogok, de ha jól emlékszem 1x láttam valami LastMove változót.

Én azt ellenőrizném hogy mozgatva lett-e az egér, vagy le lett-e nyomva egy bill, ha x idő eltelik, effekt be, majd folyamatos ellenőrzés interakciót várva, ha van akkor effekt ki.
Nem megvalósíthatatlan, de nem is könnyű.

Esetleg konzultálj 1et Epic Games-szel, ők megoldották Paragonban :D
De am igen, amit Lev leírt úgy kell. Szépen vizsgálsz minden inputot.
Nem biztos de 1 hirtelen jött ötlet:
Elmented az adott időt 1 változóba minden inputkor, majd OnUpdate-ben vizsgálod h (Jelenlegi_idő - Mentett_idő) > XY perc.
Aztán ettől függően hozzáadod v elveszed az effektet.

Bizonyára el is fogják mondani ::) ;D

Köszönöm az ötleteket, ha jutok valamire írok. Bár nem vagyok otthon annyira a programozásban, de beletanulni lehet :)

Még1x köszi mindenkinek!
A kudarc olykor sikerhez vezet!

vagy egyszerűen megszámoltatod, hogy hanyadjára játssza le újra a wait animációt, és ha pl 50 felett van már akkor berakatsz egy wait2-t (ha meg elkezdesz mozogni, amúgy is felülírja) -> nem kell ellenőrizned minden inputot

C++ programmer at Gameloft

És mi van ha csak az egeret mozgatja, és pakolászik a leltárában, chatel stb?
Ugyanúgy csak a wait fog lefutni, de mégse AFK.

hát az is lehet, hogy csak ül a képernyő előtt és nem csinál semmit, de mégsem afk >< szóval igazából nem tudsz minden eshetőséget kiszűrni, meg felesleges is, amit írtam talán a legegyszerűbb megoldás >< bár mindegyiknél szerveroldalon is meg kell ezt csinálni, hogy mások lássák, szóval a kliensben csak leszámoltatod, hogy (akkor a ti verziótokban történik-e bármi mozgás x ideig) majd kiküldesz egy packetet, hogy afk az emberke és a szerver meg visszaküldi h akkor menjen ez az animáció, szóval ez picikét összetettebb megoldani, mint ahogy gondolta a fiúka ><

C++ programmer at Gameloft

Nem bizony, de végülis csak annyit kért, hogy 2 percig nem mozdul akkor kéne új animáció, bár sztem ettől függetlenül teljes AFK-ra gondolt.

Igen teljesen AFK -ra gondoltam, de túl pozitivan álltam hozzá, hogy sipp supp megoldható.
Ezek szerint nagyot tévedtem :D
Ez az eshetőség, szerintem még marad egy ötlet :)
Ha mégis lenne belőlle valami, szólok :)

Nagyon szépen köszönöm az ötletes válaszokat és hogy szántatok rá egy kis időt, legalább elolvasni is :))
A kudarc olykor sikerhez vezet!

Elég ha AFK rendszert letöltöd, és azzal összekötöd. Ha AFK-ra ment a játékos, akkor ugye kapná az animációt is, azzal kiegészíted.

Itt a rendszer:   http://metin2hungary.net/index.php?topic=190688.0

ez csak a saját kliensében módosít bármit is, ergo nem fogja senki más látni az animációt - ha ezáltal oldod meg - csak te magad (nem küldi ki a szervernek, hogy ő most afk és nem is tudja így a szerver kiküldeni minden kliensnek)

C++ programmer at Gameloft

Én pl csináltam neki 1 új packetet, majd szerver oldalon átváltoztatom a playert.