18 új vérteffekt után nem kezel többet?

Indította fabtam11, 2017-09-07, 09:30:10

Üdv!
Egy kis kísérletem lenne, amiben több effektet próbálnék betölteni, de 6x3 után valahogy nem szeretne a kliens újabb effekteket betöltetni, amit nem értek, én írtam el valamit vagy van valahol egy darabszám limit

[spoiler=Részlet]
IdézInstancebase.cpp

         if (10000 <= vnum && vnum <= 10039)
         {
            __AttachEffect(EFFECT_REFINED + EFFECT_BODYARMOR_SPECIAL2); // Shinshoo 90-es piros
         }
         if (10040 <= vnum && vnum <= 10079)
         {
            __AttachEffect(EFFECT_REFINED + EFFECT_BODYARMOR_SPECIAL3); // Chunjo 90-es zold
         }
         if (10080 <= vnum && vnum <= 10119)
         {
            __AttachEffect(EFFECT_REFINED + EFFECT_BODYARMOR_SPECIAL4); // Jinno 90-es kek
         }
         
         if (10120 <= vnum && vnum <= 10159)
         {
            __AttachEffect(EFFECT_REFINED + EFFECT_BODYARMOR_SPECIAL5); // Shinshoo 100-sa piros
         }
         if (10160 <= vnum && vnum <= 10199)
         {
            __AttachEffect(EFFECT_REFINED + EFFECT_BODYARMOR_SPECIAL6); // Chunjo 100-sa zold
         }
         if (10200 <= vnum && vnum <= 10239)
         {
            __AttachEffect(EFFECT_REFINED + EFFECT_BODYARMOR_SPECIAL7); // Jinno 100-sa kek
         }
         
         if (10240 <= vnum && vnum <= 10279)
         {
            __AttachEffect(EFFECT_REFINED + EFFECT_BODYARMOR_SPECIAL8); // Shinshoo 140-es piros
         }
         if (10280 <= vnum && vnum <= 10319)
         {
            __AttachEffect(EFFECT_REFINED + EFFECT_BODYARMOR_SPECIAL9); // Chunjo 140-es zold
         }
         if (10320 <= vnum && vnum <= 10359)
         {
            __AttachEffect(EFFECT_REFINED + EFFECT_BODYARMOR_SPECIAL10); // Jinno 140-es kek
         }
         
         if (10360 <= vnum && vnum <= 10399)
         {
            __AttachEffect(EFFECT_REFINED + EFFECT_BODYARMOR_SPECIAL11); // Shinshoo 150-es piros
         }
         if (10400 <= vnum && vnum <= 10439)
         {
            __AttachEffect(EFFECT_REFINED + EFFECT_BODYARMOR_SPECIAL12); // Chunjo 150-es zold
         }
         if (10440 <= vnum && vnum <= 10479)
         {
            __AttachEffect(EFFECT_REFINED + EFFECT_BODYARMOR_SPECIAL13); // Jinno 150-es kek
         }
         
         if (10480 <= vnum && vnum <= 10519)
         {
            __AttachEffect(EFFECT_REFINED + EFFECT_BODYARMOR_SPECIAL14); // Shinshoo 160-ös piros azraelvert
         }
         if (10520 <= vnum && vnum <= 10559)
         {
            __AttachEffect(EFFECT_REFINED + EFFECT_BODYARMOR_SPECIAL15); // Chunjo 160-es zold azraelvert
         }
         if (10560 <= vnum && vnum <= 10599)
         {
            __AttachEffect(EFFECT_REFINED + EFFECT_BODYARMOR_SPECIAL16); // Jinno 160-as kek azraelvert
         }

         if ((10600 <= vnum && vnum <= 10603) || (10612 <= vnum && vnum <= 10615))
         {
            __AttachEffect(EFFECT_REFINED + EFFECT_BODYARMOR_SPECIAL17); // Shinshoo 95-ös piros és fehér-piros
         }
         if ((10604 <= vnum && vnum <= 10607) || (10616 <= vnum && vnum <= 10619))
         {
            __AttachEffect(EFFECT_REFINED + EFFECT_BODYARMOR_SPECIAL18); // Chunjo 95-es zold és fehér-zold
         }
         if ((10608 <= vnum && vnum <= 10611) || (10620 <= vnum && vnum <= 10623))
         {
            __AttachEffect(EFFECT_REFINED + EFFECT_BODYARMOR_SPECIAL19); // Jinno 95-ös kek és fehér-kek
         
         
Instancebase.h
         EFFECT_BODYARMOR_SPECIAL2,   // 90-es piros acél vért
         EFFECT_BODYARMOR_SPECIAL3,   // 90-es sárga acél vért
         EFFECT_BODYARMOR_SPECIAL4,   // 90-es kék acél vért

         EFFECT_BODYARMOR_SPECIAL5,   // 100-as piros Fehérarany vért
         EFFECT_BODYARMOR_SPECIAL6,   // 100-as sárga Fehérarany vért
         EFFECT_BODYARMOR_SPECIAL7,   // 100-as kék Fehérarany vért

         EFFECT_BODYARMOR_SPECIAL8,   // 140-es piros Márvány vért
         EFFECT_BODYARMOR_SPECIAL9,   // 140-es sárga Márvány vért
         EFFECT_BODYARMOR_SPECIAL10,   // 140-es kék Márvány vért

         EFFECT_BODYARMOR_SPECIAL11,   // 150-es piros Fantom vért
         EFFECT_BODYARMOR_SPECIAL12,   // 150-es sárga Vihar vért
         EFFECT_BODYARMOR_SPECIAL13,   // 150-es kék óceáni csontvért

         EFFECT_BODYARMOR_SPECIAL14,   // 160-as piros azrael vért
         EFFECT_BODYARMOR_SPECIAL15,   // 160-as sárga azrael vért
         EFFECT_BODYARMOR_SPECIAL16,   // 160-as kék azrael vért

         EFFECT_BODYARMOR_SPECIAL17,   // 95-ös piros királyi
         EFFECT_BODYARMOR_SPECIAL18,   // 95-ös sárga királyi
         EFFECT_BODYARMOR_SPECIAL19,   // 95-ös kék királyi
[/spoiler]
Előre is köszönök bármilyen tippet, tanácsot, javaslatot vagy kommentet a téma kapcsán!

2017-09-07, 16:50:04 #1 Utolsó szerkesztés: 2017-09-07, 16:59:55 Szerző: Red
InstanceBase.h-ban próbáld meg így írni:

EFFECT_BODYARMOR_SPECIAL2 = 40,   // 90-es piros acél vért
EFFECT_BODYARMOR_SPECIAL3 = 41,   // 90-es sárga acél vért
EFFECT_BODYARMOR_SPECIAL4 = 42,   // 90-es kék acél vért

EFFECT_BODYARMOR_SPECIAL5 = 43,   // 100-as piros Fehérarany vért
EFFECT_BODYARMOR_SPECIAL6 = 44,   // 100-as sárga Fehérarany vért
EFFECT_BODYARMOR_SPECIAL7 = 45,   // 100-as kék Fehérarany vért

EFFECT_BODYARMOR_SPECIAL8 = 46,   // 140-es piros Márvány vért
EFFECT_BODYARMOR_SPECIAL9 = 47,   // 140-es sárga Márvány vért
EFFECT_BODYARMOR_SPECIAL10 = 48,   // 140-es kék Márvány vért

EFFECT_BODYARMOR_SPECIAL11 = 49,   // 150-es piros Fantom vért
EFFECT_BODYARMOR_SPECIAL12 = 50,   // 150-es sárga Vihar vért
EFFECT_BODYARMOR_SPECIAL13 = 51,   // 150-es kék óceáni csontvért

EFFECT_BODYARMOR_SPECIAL14 = 52,   // 160-as piros azrael vért
EFFECT_BODYARMOR_SPECIAL15 = 53,   // 160-as sárga azrael vért
EFFECT_BODYARMOR_SPECIAL16 = 54,   // 160-as kék azrael vért

EFFECT_BODYARMOR_SPECIAL17 = 55,   // 95-ös piros királyi
EFFECT_BODYARMOR_SPECIAL18 = 56,   // 95-ös sárga királyi
EFFECT_BODYARMOR_SPECIAL19 = 57,   // 95-ös kék királyi


40-től 57-ig a számok amit psm-ben kellene írni pl:

chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_REFINED+40, "Bip01", "D:/ymir work/pc/common/effect/armor/armor-4-2-3.mse")

Változtasd kedved szerint.

Azért van 1 maximum amit nem árt bővíteni ha sokat akarsz használni
EFFECT_REFINED_END = EFFECT_REFINED + EFFECT_REFINED_NUM,

Thy!
~juteszembe, tom h ti nem komplikáltátok eddig a dolgokat, de azért érdekelne, hogy nektek mennyi szett után lett elég az effektekből...

Idk, én már rég abbahagytam a metint. Amiben tudok és nem felejtettem még el abban segítek azt annyi.