quest help

Indította soniice, 2017-08-28, 21:02:46

Sziasztok!

Hogyan tudom megcsinálni, hogy ez után a quest után a következő csak akkor jöjjön elő ha ez kész?



[spoiler]quest lv10 begin
    state start begin
        when login or levelup with pc.level >= 20 begin
            set_state(informaciok)
        end
    end
   
    state informaciok begin
        when letter begin
            send_letter("Vadászat I.")
        end
        when button or info begin
addimage (- 10 , - 70 , "quest_bg_brutal.tga")
        say_title("Vadászat I.")
        say("Üdvözöllek kalandor !")
        say("A Brutal kapitány egyre több falubeli emberre ")
say("támad ez így nem mehet tovább ! ")
say("Menj és öld meg a lázadót! ")
        say("Feladatod:")
        say("")
        say("Gyilkolj le: 1 Brutal kapitányt!")
        say("Ha megcsinálod a jutalmad nem marad el!")
        say("Szeretnéd a feladatot elkezdeni?")
        local s = select("Igen","Nem,feladom!")
        if s == 2 then
addimage (- 10 , - 70 , "quest_bg_brutal.tga")
                    say("Kár..")
                    clear_letter()
                    set_state (aufgeben)
        else
addimage (- 10 , - 70 , "quest_bg_brutal.tga")
            say("Rendben, indulj!")
            say_reward("Ölj 1 darab Brutal kapitányt!")
say_reward("Ha megölted, jutalomban részesülsz!")
say_reward("Vigyázz! Ha nem fogadod majd el a jutalmad,")
say_reward("hiába csináltad meg a küldetést,nem kapod meg!")
            pc.setqf("state1", 0)
            q.set_counter("Brutal kapitányt", 1)
            set_state(go)
            end
        end
    end
   
state go begin
        when letter begin
            send_letter("Vadászat I.")
        end
   
        when button or info begin
addimage (- 10 , - 70 , "quest_bg_brutal.tga")
            say_title("Vadászat I.")
            say("Státusz:")
            say_reward("Te már "..pc.getqf("state1").." Brutal kapitányt öltél meg!")
        end
       
        when 591.kill begin
            local count1 = pc.getqf("state1") + 1
            if count1 <= 1 then
                pc.setqf("state1", count1)
                q.set_counter("Brutal kapitányt", count1)
            end
            if count1 == 1 then
            set_state(fertig)
            end
        end
    end
           
    state fertig begin
        when letter begin
            send_letter("Küldetés befejezve!")
        end
       
        when button or info begin
addimage (- 10 , - 70 , "quest_bg_brutal.tga")
            say_title("Befejezett küldetés!")
            say("Úgy látom végeztél!")
            say("Megérdemeled immáron a jutalmad!")
            wait()
addimage (- 10 , - 70 , "quest_bg_brutal.tga")
            say("Szeretnéd a jutalmad most?")
            local s=select("Természetesen","Nem, soha")
            if s== 2 then
                clear_letter()
                set_state(aufgeben)
            else
addimage (- 10 , - 70 , "quest_bg_brutal.tga")
say_reward( "Zöld Mágiát kaptál 4 darabot." )
say_reward( "Zöld Erőt kaptál 4 darabot." )
say_reward( "50.000 Tapasztalatot kaptál." )
say_reward( "600.000 Yangot kaptál." )
pc.give_item2(76023, 4) --zold ero
pc.give_item2(76024, 4) --zold magia
pc.give_exp2(50000)
pc.changegold(600000)
                clear_letter()
set_quest_state("lv20", "run")
                set_state(ende)
            end
        end
    end

    state aufgeben begin
    end
   
    state ende begin
    end
end
[/spoiler]

2017-08-28, 21:22:36 #1 Utolsó szerkesztés: 2017-08-28, 21:24:11 Szerző: Zhymer
Ott van benne:

set_quest_state("lv20", "run")

a lv20.quest meg így kezdődjön:


quest lv20 begin
state start begin --nincs funkció, mert csak akkor lesz aktív ha az előző elindítja a state run-t
end
state run begin


És ennyi, csak akkor lesz aktív ha a lv10-et elvégezték.
"Hölgyeim és uraim, íme a bukott bálvány!"

koszi szepen ment a +