Alvajáró téma 2.0

Indította fabtam11, 2017-08-28, 16:35:06

2017-08-28, 16:35:06 Utolsó szerkesztés: 2017-09-02, 13:48:59 Szerző: fabtam11
Üdv!
Alapvetően a témám több konkrét és abszolúdte lényegtelen kérdést fog tartalmazni!
Dettó nem tom hova tenni a stílust, amivel írok szal a fele vagy panaszkodás vagy szemrehányás vagy nem tom micsoda de ez van, ha nem tetszik 1 rész ugord át! :D
Ja valahol van benne értelem kb a vége felé, de ne várjatok csodát, nem vagyok se zseni se géniusz, se... hát tulajdonképpen a pontpontpont se :-/

1.A kliens méretének csökkentésénél ugyebár egyrészt a *_lod*-os gr2 fájlok, a helyenként még meglevő 936-es txt és python fájlok illetve a .wdp kiterjesztésű képfájlok és 1-2 felesleges 936-os kezdetű képfájl is törölhető elemnek számít ?Vagy kihagytam valamit?

2.A kliensben szerepel pár eleve inaktív pvp / war effekt is, valaki rendelkezik egy olyan variációval, ahol akár csak roottal és pythonnal vagy akár szerveroldallal is megtörténik 1 visszaszámlálás a pvp kezdetéig?Jó ez túl egyszerű kérdés, hisz mindenki tudja h psm-re rá lehet vágni 1 "go vagy ready"-ra egy effektet és azzal le is van tudva a dolog... akk asszem ezt magamnak már ki is húzhatom a listáról, mert nincs jelentősége

3. A HP% https://metin2dev.org/board/index.php?/topic/7606-small-python-release-mobs-health-in/ és a HP pontos értékének mutatásán túl Link + a target information systemen túl valaki találkozott már újabb extra rendszerrel azon túl h ezt már nem nagyon kéne fokozni?  ??? :-/

4. A 125-ös kovácsolás, illetve elméletben a gf "által berakott 2 újabb "1 kard és 1 szív ikonnal ellátott support készségéről valaki tudna egy kis infót adni~ mármint tom h inaktívak, de a kliensek többsége rendelkezik velük alapból és a forrásban ill skill proto oldalon is lehet modifikálni ezekeket...Öhm a dologgal kapcsolatban a kérdésem: 1. valaki próbálta már szerkeszteni ill beszerezni az általam említetteket? 2. ha esetleg vmi leírás alapján sikerült megoldania az illetőnek megtudná adni azt az infót h mégis mifenére szolgál a két dolog? (Sejtem h a kovácsolás sikerének növelésére+ a támadóértékre meg HP bónuszra vannak feltaláltva, de kb mifenének nem találok egy árva leírást a dologról?)

5. a régi rev404 körüli group teleportgombhoz és az ahhoz tartozó " csapattagra" való ráportoláshoz hasonló systemet vagy "questes variánst" próbált már valaki? És ha próbálta tudna ajánlani vagy leírni egy kis tutorialt ehhez az aprósághoz?~ (ha azonos ch-n van a csapattárs akkor simán megy, ha már game99-en vagy más ch-n van akkor inaktív vagy kijelzi h az adott csapattárs nem elérhető az aktuális csatornán)

6. Csak egy elméleti kérdés, miszerint ennek a rendszernek nincs egy többnyire komplikáltabb forrásos változata valahol? :D : http://metin2hungary.net/index.php/topic,185572.0.html

7.A kliens rendelkezik egy fegyvercsere és egy "tárgyak felszedéséért" felelő animációval is, amik jelenleg inaktívak, kinek milyen terve volt vagy lenne velük és milyen funkcióval látnátok a leghasznosabbnak ezt a két animációt?

8. Rémlik, hogy a combo skillnek valamikor vélt egy béta tesztje és az adott skillt max 3 skillpontig lehetett vinni, valakinek nincs véletlenül egy tutorial tippje a dolog kapcsán h hány helyen kéne szerkeszteni ahhoz h aktívan működhessen?(a cucc lényege h az ütéseidre rátesz ugye 1-2-3 extra ütést, ami egy fokkal több sebzést biztosíthat egyhuzamban)

9. a bal felső sarkas bónuszok / aktív effektek / hatások hátralévő idejét percre v másodpercre pontosan jelző rendszert keresnék,

10. ha egy item nem kereskedhető vagy nem adható el vagy nem dobható el az uitooltip.py felelhet alapból azért, hogy jelezze, hogy az aktuális tárgy nem eladható npc-nél, valaki próbálta már a kereskedésre / a tárgyak összerakására / az egyéb interakciókra rávágni azt, hogy az adott itemek képesek legyenek leírni, hogy mit nem lehet velük csinálni? jó ez elég buggosan hangzik, de gondolom az el nem dobható itemekre való "nem tudod eldobni a tárgyat" dolog elég hasznos lenne bizonyos esetekben~

11. A tárgyszint +-ának kijelzése alapján elkészíthető pár egyéb "pro" rendszer, ahol is egy  "[Ritka]" nevű tárgyra egy új réteggel(újabb tga-s keret v sablon segítségével) egy új besorolást tehetünk, amennyiben a tárgy nem rendelkezik +-olható szinttel, viszont a tárgy nevében ugye van 1 megkülönböztetőjelzés. Kinek mi a véleménye erről az ötletről/elképzelésről?

12. Ugye a karakternek lehet rangja és a karakter státuszánál a névre húzva az egeret látható a rangja;
Hogy lehetne megvalósítani egy hasonló rendszert a céhed nevénél jelezze azt, hogy pontosan mekkora a céhed szintje?

13.A játékban mindig is unalmas volt a bónuszolás, de mi lenne akkor, ha lenne egy pár külön bónuszoló tárgy(tegyük fel öt féle ilyen forgató), amik aztán a nevükben olvasható sorszámhoz passzoló bónusz sorát lennének képesek forgatni) (Pl.: Epikus forgató I. -> az 1. bónuszt forgatja csak, a többi kimarad...Epikus forgató II. -> a 2. bónu....egészen az V. értékig elmenőleg)
Kinek mi a kritikája v véleménye erről a "barmolmányról"? ~ nem azt mondom h kivitelezni kéne, hanem az érdekel h ki hogy a bánatba fogadná a saját "metines világába ezt a tervnek nem nevezhető szemetet?" :kappa:

14.Volt már új skill, új mount pecsét,mall gomb; switch bot(és gomb); energia, kosztüm, kosztümhaj,4leltár,kosztümmount, vállpánt, kosztümfegyver, szintelhető,elnevezhető,skilles, akár támadni tudó pet, színezhető offlineshopnév, más modellű offlineshop, tárgy  külső transzmutáció, vállpánt abszorbáció, passzív 7.8. skillek, effektelt,+0-9-ig húzható kosztümök és kosztümfegyverek is, külön kosztümeffekt és kosztümfegyvereffekt rendszer is(aka special effect system), aztán volt még egy csomó runmap, ingame itemshop meg mit tudom én habostorta cseresznyével a tetején, eztán ki milyen baljós dologra számít a jövőre tekintve? jah igen a GF "újból" betette a régi kóreai "felülírt cuccokat" és kihagytam a tárgyak "szintjének +-os kijelzését"... meg az offlineshopot és a kereskedőházat is kihagytam.
Továbbá voltak még a privát szerókon sötét és aranykorok, korrupciók és csalódások, csalások és sikerélmények, kinek mi...oh a legjobb sor az egész irónia mögé:
A GF wolfmanja olyan, mint a leglustább szomszéd karácsonyfadíszei, amik már vagy 3 hónapja a házon meg a fán vannak, de időközben már március van és még most se jött rá a tag, hogy valami nem stimmel vele.
De mégis mi jöhet ezután?Mi hiányzik ebből a farmolós-grindolós izéből, amit még 8 éve se sikerült annyira leépíteni, mint a GF-nek?

15. Van pár láthatatlan mob, pl egy kékített kéksárkány meg 1-2 egyéb setaou, amik bizonyos koreai alapú mob_protokban szerepelnek, a kérdés a kövi, ezt valamelyik p-szerós fejlesztő hagyta szerintetek benne v valami régebbi alapban éppenséggel pont így volt 1-2 példánya a moboknak?

16.a) Ha tegyük fel 99 maradt volna a max gf -es szint és nem lett volna szintemelés, akkor a többi szerver is követte volna a GF-et vagy ők már tovább törtek volna egy magasabb szám felé?16.b)ha nem lett volna a gf-en max szinthatár, akkor meddig húzták volna a lélek2-ben a népek? 16.c) ha tegyük fel a sötétsárkányok 104-től , a nefrit öböl 112-től és a mennydörgés-fok és a gutama szikla 120-tól ill az új elvarázsolt erdő és a mt thunderdungeon 127-től v 130-tól lenne, akkor szerintetek a fejlődés és a "szettek" aránylag mennyi max HP értéke és a többi érték merre fele menne a gf minimalista keretein belül? 250-2500HP 1-10%bónuszok(pl mob v tpvisszaállítás)?
16.d) ki hisz még abban, hogy a játék újrafeldolgozható/átdolgozható és átalakítható 1-99-ig v 1-100-as szintig?

17.Milyen opciók maradhattak ki a játékból úgy 2004 óta?
Az általunk ismert dolgokra egy kis példa(úgy alap szinten).:
ITEM-MOB proto TXT->item_proto converter részlet:
Itemes fele:
[spoiler]
Idézstring arAntiFlag[] = {"ANTI_FEMALE", "ANTI_MALE", "ANTI_MUSA", "ANTI_ASSASSIN", "ANTI_SURA", "ANTI_MUDANG",
                     "ANTI_GET", "ANTI_DROP", "ANTI_SELL", "ANTI_EMPIRE_A", "ANTI_EMPIRE_B", "ANTI_EMPIRE_C",
                     "ANTI_SAVE", "ANTI_GIVE", "ANTI_PKDROP", "ANTI_STACK", "ANTI_MYSHOP", "ANTI_SAFEBOX", "ANTI_WOLFMAN"};
[/spoiler]
Mobos fele:
[spoiler] string arAIFlag[] = {"AGGR","NOMOVE","COWARD","NOATTSHINSU","NOATTCHUNJO","NOATTJINNO","ATTMOB","BERSERK","STONESKIN","GODSPEED","DEATHBLOW","REVIVE"};
[/spoiler]
Ki milyen egyéb opciót tudna még megemlíteni v megtippelni? (lásd bizonyos mobok v npc-k megtámadhatnak más birodalmú playereket lol)

18.Fictional question.: Ki hogy fogadná vagy reagálna, ha (20)'18-ban kiadna valaki egy 40k-s "kóreai" alapot, ami minden bugfixel és egy tökéletes angol fordítással rendelkezne + a játék eddig hiányzó elemeit is tartalmazná aka.: bugmentes aktív 7-8.skillek, húzható, támadó petek, minden eddigi metines mob normális droppal rendelkezne;etc...etc a fiktív kérdésem hátulütője pedig a következő lenne, hogy tegyük fel ha a dolognak nem lenne újabb holmija a Devil's catacomb dungeonján, mobjain 2-3 metinkövén és a naga mapon túl; a játékban csak az alap 4+4+1 mount lenne, azaz a sima oroszlán-farkas-vadkan-tűztigris - és ezek harci/sötét változatai+ a fehér oroszlán; a petek területéről pedig szintén ez a felállás lenne a dolog határa és ahogy sejtitek, a kóreai jelző a játékban lévő cuccok értékére és optjaira vonatkozna, értsd ezalatt azt h 1-70-ig baromira könnyen menne a játék, aztán apránként lelassulna a fejlődés 70-90-ig, majd 90-től már igazán lassú lenne.
Fun fact.: nem áll szándékomba megcsinálni, csak jobb leírni a sötétebb ötleteket, mintsem h valami szemetet csináljak, amibe van kb 80féle pet 100féle mount meg 760féle kosztüm ...etc...etc...lol

19. http://vegas-projects.com/keyboard-system/ A keyboard system alapja mint tudjuk az h a játékban alapból van 32 slot, ez 4x8 részre van felosztva, a kérdés csupán annyi a részemről, hogy valaki már babrált a dologgal úgy, hogy az alapvetően meglevő 4x8 slotból 2x16-ot csinált?Továbbá hasznos volt számára a módosítás vagy csak újabb problémát generált magának?

20. Ha tegyük fel az alapmetines mapokat minimális módosításokkal , új elemekkel, textúrákkal,új hajókkal, hidakkal vagy egyéb objektumokkal tuningolhatnátok fel, vagy milyen elemekkel ékesítenétek a meglevő Map1-eket,map2-ket, a céh telkeket, a sivatagot, az Ork Völgyet, Sohant, a Tűzföldet, Lugstant,a Vörös-erdőt, a démontornyot,a(z) SD1-2-3-mat, a kígyórétet,az óriások földjét, + a Száműzöttek Barlangjának 3 emeletét?
Ki melyik birodalmat vagy területet tenné katonai létesítménnyé vagy várrá? vagy ki melyik terepet tenné az egyszerű formájától egy fokkal különbbé és nem gyökeres változásra utalok, hanem vagy egy "kerülő" rövidebb(igazából hosszabb) útra vagy épp egy egyszerű hidas megoldásra?

21.Bizonyos mappok nagyobbak, mint amekkora területet használunk belőlük: itt gondolok az SD1-2-3, Vöröserdő, ki milyen sorsra ítélné az üres teret? bővítés vagy törlés?Csak azért kérdem mert már töröltem, belőlük picit, de szándékomban áll némi modifikálás keretén belül esetlegesen bővíteni a levágott felesleghez képest majd. Ki milyen sd-kre gondol, mikor felmerül előtte, hogy "bővíthető vagy növelhető" a terep? Szemmértékre én amondó vagyok, hogy a dolog 50-60-ig 60-70-ig és 70-80-ig épp ideális 3x 25 teremmel+3x 1 bosskamrával emeletenként, másnál van valami ellenvetés vagy ellenérv?

22.What if a démon torony nem 40-től, hanem 70-től vagy akár 80-tól kezdhető run lenne? Csak nekem van olyan érzésem, hogy ezesetben a mobokat picit tápolni kéne párszáz vagy csak párezer TP-vel+ 10-20 támadóértékbónuszt kéne nekik adni?

23. Valaki próbált már 1 adott itemhez olyan funkciót vágni, hogy az item használatakor más zene töltődik be a játékba? pl szélcipő alapra rakott fejhallgató, ami egy adott ideig képes(max 2nap) a bgm-ből vagy a soundból betölteni egy adott hangsávot az azt használó játékosnak [a szám nonstop megy] és ha az illető amint elunja leveheti a tárgyat és megszűnik a nonstop zene és visszavált az adott map alapzenéje.

24.Q.:Nyitok még ilyen témát?
A.:Tudja a franc szerintem épp elég kérdésem volt mára.


spoiler.: A kérdéseket ma fél4 és fél5 között babráltam, a cucc eredetileg tegnap este óta vázlatosan le lett jegyzettömbölve. lol
spoiler2.: jah még szerkesztés alatt van 1 picit 1-2 hibát biztos vétenem kell, hogy elmerüljek az átlagos userek világába yolo

2017-08-28, 16:43:03 #1 Utolsó szerkesztés: 2017-08-28, 17:00:16 Szerző: Zhymer
Idéz1.A kliens méretének csökkentésénél ugyebár egyrészt a *_lod*-os gr2 fájlok, a helyenként még meglevő 936-es txt és python fájlok illetve a .wdp kiterjesztésű képfájlok és 1-2 felesleges 936-os kezdetű képfájl is törölhető elemnek számít ?Vagy kihagytam valamit?

+Ami még talán ezeknél is többet foglal, patch1 tartalma ugye felülír pár dolgot, na amiket felülír azokat lehet törölni mert nincs értelme h legyen egy régi és egy új ugyan olyan fájl.

Abban nem vagyok biztos hogy patch1-en kívül az új patchekben is vannak-e ilyen dolgok, asszem csak 1-1 minimális eset amikor egy patch tartalmát írja felül egy másik patch (konkrétan a public_intro.dds-re gondolok)
de ez nagyon minimális.

Idéz3. A HP% https://metin2dev.org/board/index.php?/topic/7606-small-python-release-mobs-health-in/ és a HP pontos értékének mutatásán túl Link + a target information systemen túl valaki találkozott már újabb extra rendszerrel azon túl h ezt már nem nagyon kéne fokozni?  ??? :-/

Nálam bentvan még az ellenfél (pvp) hp-mp PyLua mutatás, asszem még erről a fórumról néztem csak RIP KERESŐ.

Idéz5. a régi rev404 körüli group teleportgombhoz és az ahhoz tartozó " csapattagra" való ráportoláshoz hasonló systemet vagy "questes variánst" próbált már valaki? És ha próbálta tudna ajánlani vagy leírni egy kis tutorialt ehhez az aprósághoz?~ (ha azonos ch-n van a csapattárs akkor simán megy, ha már game99-en vagy más ch-n van akkor inaktív vagy kijelzi h az adott csapattárs nem elérhető az aktuális csatornán)

Szerk: megvan http://metin2hungary.net/index.php/topic,59373.msg989143.html#msg989143

Idéz13.A játékban mindig is unalmas volt a bónuszolás, de mi lenne akkor, ha lenne egy pár külön bónuszoló tárgy(tegyük fel öt féle ilyen forgató), amik aztán a nevükben olvasható sorszámhoz passzoló bónusz sorát lennének képesek forgatni) (Pl.: Epikus forgató I. -> az 1. bónuszt forgatja csak, a többi kimarad...Epikus forgató II. -> a 2. bónu....egészen az V. értékig elmenőleg)
Kinek mi a kritikája v véleménye erről a "barmolmányról"? ~ nem azt mondom h kivitelezni kéne, hanem az érdekel h ki hogy a bánatba fogadná a saját "metines világába ezt a tervnek nem nevezhető szemetet?" :kappa:

Ne :D A p szerverek 90%-a így is túl könnyű.
"Hölgyeim és uraim, íme a bukott bálvány!"

Köszönöm, a többi dolog kapcsán is született valami szemrevételezés? :D  ::)

2017-09-01, 13:27:07 #3 Utolsó szerkesztés: 2017-09-01, 13:33:27 Szerző: [VIP]P3NG3R
4. +HP és +Átható def. A kovácsolásról volt már leírás anno, annyira nem vészes újra megírni.

6. ShopEx

7. Mind2 totál felesleges szerintem.

9. uiAffectShower.py *magic*
[spoiler=localeInfo.py]import types
def SecondToMDHMS(time):
if not isinstance(time, (types.IntType, types.LongType)):
try:
time = long(time)
except ValueError:
raise ValueError("invalid number value given in SecondToMDHMS(%s)"%str(time))
def GetDHMS(sec):
return [sec/86400,int(sec/3600)%24,int(sec/60)%60,sec%60]
tmp = []
typ = [DAY,HOUR,MINUTE,SECOND]
m,d = divmod(time/86400,30)
if m > 0:
tmp.append("{0}{1}".format(m,MONTH))
val = GetDHMS(time-m*2592000)
tmp.extend(["{0}{1}".format(val[i], typ[i]) for i in xrange(len(val)) if val[i] <> 0])
else:
val = GetDHMS(time)
tmp = ["{0}{1}".format(val[i], typ[i]) for i in xrange(len(val)) if val[i] <> 0]
return " ".join(tmp)

def SecondToWDHMS(time):
if not isinstance(time, (types.IntType, types.LongType)):
try:
time = long(time)
except ValueError:
raise ValueError("invalid number value given in SecondToWDHMS(%s)"%str(time))
def GetDHMS(sec):
return [sec/86400,int(sec/3600)%24,int(sec/60)%60,sec%60]
tmp = []
typ = [DAY,HOUR,MINUTE,SECOND]
w,d = divmod(time/86400, 7)
if w > 0:
tmp.append("{0}{1}".format(w,WEEK))
val = GetDHMS(time-w*604800)
tmp.extend(["{0}{1}".format(val[i], typ[i]) for i in xrange(len(val)) if val[i] <> 0])
else:
val = GetDHMS(time)
tmp = ["{0}{1}".format(val[i], typ[i]) for i in xrange(len(val)) if val[i] <> 0]
return " ".join(tmp)
[/spoiler]

10. [spoiler]
Kód (locale_game.txt) Kijelölés
TOOLTIP_ITEM_ANTIFLAG_TITLE [Nem lehet]
TOOLTIP_ITEM_ANTIFLAG_DROP Eldobni
TOOLTIP_ITEM_ANTIFLAG_SELL Eladni
TOOLTIP_ITEM_ANTIFLAG_DESTROY Megsemmisíteni
TOOLTIP_ITEM_ANTIFLAG_GIVE Átadni
TOOLTIP_ITEM_ANTIFLAG_SAFEBOX Raktározni
TOOLTIP_ITEM_ANTIFLAG_STACK Halmozni


[spoiler][/spoiler]
Kód ( uiToolTip.py) Kijelölés
def AddItemData(self, itemVnum, metinSlot, attrSlot = 0, flags = 0, unbindTime = 0, window_type = player.INVENTORY, slotIndex = -1):
self.itemVnum = itemVnum
[...]
self.__AppendAntiflagInformation(window_type, slotIndex)

self.ShowToolTip()


def __AppendAntiflagInformation(self, window_type, slotIndex):
antiFlagList = (
item.IsAntiFlag(item.ITEM_ANTIFLAG_DROP),
item.IsAntiFlag(item.ITEM_ANTIFLAG_SELL),
item.IsAntiFlag(item.ITEM_ANTIFLAG_MYSHOP),
item.IsAntiFlag(item.ITEM_ANTIFLAG_GIVE),
item.IsAntiFlag(item.ITEM_ANTIFLAG_PKDROP),
item.IsAntiFlag(item.ITEM_ANTIFLAG_STACK),
item.IsAntiFlag(item.ITEM_ANTIFLAG_SAFEBOX),
item.IsAntiFlag(item.ITEM_ANTIFLAG_DESTROY)
)
antiFlagNameList = (
localeInfo.TOOLTIP_ITEM_ANTIFLAG_DROP,
localeInfo.TOOLTIP_ITEM_ANTIFLAG_SELL,
localeInfo.TOOLTIP_ITEM_ANTIFLAG_SELL,
localeInfo.TOOLTIP_ITEM_ANTIFLAG_GIVE,
localeInfo.TOOLTIP_ITEM_ANTIFLAG_DROP,
localeInfo.TOOLTIP_ITEM_ANTIFLAG_STACK,
localeInfo.TOOLTIP_ITEM_ANTIFLAG_SAFEBOX,
localeInfo.TOOLTIP_ITEM_ANTIFLAG_DESTROY
)

if sum(antiFlagList) == 0:
return

self.AppendSpace(5)
self.AppendHorizontalLine()
self.AppendTextLine(localeInfo.TOOLTIP_ITEM_ANTIFLAG_TITLE, self.SPECIAL_COLOR2)

antiFlagTextLine = ""
for i in xrange(len(antiFlagList)):
name = antiFlagNameList[i]
flag = antiFlagList[i]
if flag and antiFlagTextLine.find(name) == -1:
if antiFlagTextLine == "":
antiFlagTextLine += "%s" % (name)
else:
antiFlagTextLine += ", %s" % (name)

textLine = self.AppendTextLine(antiFlagTextLine, self.DISABLE_COLOR, True)
textLine.SetFeather()
[/spoiler]

17. Pld mob aiflag-ra kaszt kiválasztás(TODO listámom van), a legközelebbi beállított kasztot támadja meg, ha nincs akkor alap eset, és ha a közelébe ér egy olyan kaszt amit "szeret", akkor instant megtámadja.

22. Ha a fejlesztés marad a régi akkor átgondolandó ötlet, noha világ életemben hülyeségnek tartottam, főleg mikor 42-es létemre mentem volna démoni emlék+ ütni, és 75-ös limit volt DT-n. Következmény: uninstall :D

2017-09-01, 14:15:06 #4 Utolsó szerkesztés: 2017-09-01, 14:17:13 Szerző: Hellstar
Idézetet írta: fabtam11 Dátum 2017-08-28, 16:35:06
6. Csak egy elméleti kérdés, miszerint ennek a rendszernek nincs egy többnyire komplikáltabb forrásos változata valahol? :D : http://metin2hungary.net/index.php/topic,185572.0.html
Szerintem a komplikáltabb változata az lehet hogy megkeresed P3NG3R max_gold bővítéses témáját,
Ahol goldot látsz lemásolod pl.:gold2 néven.
A többi szerintem magától értetődő.

18 - Soha ne rakj ki buf mentes forrást, ha nem akarod hogy a sok kispisti hirtelen millió szerverrel árassza el a magyar piacot, hiába angol , fordítani még tudnak.

Lásd amikor kikerült 34k, millió szervert csináltak belőle hirtelen.

P3NG3R:

[spoiler]
Nice work, thanks :D Ezek a dolgok elég szépen feltudják dobni a játékot :)[/spoiler]

Idéz20. Ha tegyük fel az alapmetines mapokat minimális módosításokkal , új elemekkel, textúrákkal,új hajókkal, hidakkal vagy egyéb objektumokkal tuningolhatnátok fel, vagy milyen elemekkel ékesítenétek a meglevő Map1-eket,map2-ket, a céh telkeket, a sivatagot, az Ork Völgyet, Sohant, a Tűzföldet, Lugstant,a Vörös-erdőt, a démontornyot,a(z) SD1-2-3-mat, a kígyórétet,az 2óriások földjét, + a Száműzöttek Barlangjának 3 emeletét?
Ki melyik birodalmat vagy területet tenné katonai létesítménnyé vagy várrá? vagy ki melyik terepet tenné az egyszerű formájától egy fokkal különbbé és nem gyökeres változásra utalok, hanem vagy egy "kerülő" rövidebb(igazából hosszabb) útra vagy épp egy egyszerű hidas megoldásra?

Én ha megtehetném, akkor az alap modelleket korszerűsíteném fel. Tehát szebb textúra (de alapvetően az alap textúra mintájára), a modelleket részletgazdaggá tenném, értem én pl ha valami tégla, akkor az ne csak a textúrán látszódjon, hanem a modellen is, + 1-1 épületet belülről is megcsinálnék, tehát bele lehetne menniük a játékosoknak, legalább a map1-ek legnagyobb épületeibe. Tehát alap modellek, csak részletgazdagabbak, jobb textúrával. Illetve úgy érzem a map1-et kicsit üresek, max +25% objectet tennék le, persze vagy olyan alap object ami az adott mappon nincs de illik oda, vagy újat, de az alapokhoz hasonlóat, hogy aki nem tudja hogy azok 100%-ig maszek objectek, azok ne is vegyék észre.
"Hölgyeim és uraim, íme a bukott bálvány!"

Idézetet írta: [VIP]P3NG3R Dátum 2017-09-01, 13:27:07
10. [spoiler]
Kód (locale_game.txt) Kijelölés
TOOLTIP_ITEM_ANTIFLAG_TITLE [Nem lehet]
TOOLTIP_ITEM_ANTIFLAG_DROP Eldobni
TOOLTIP_ITEM_ANTIFLAG_SELL Eladni
TOOLTIP_ITEM_ANTIFLAG_DESTROY Megsemmisíteni
TOOLTIP_ITEM_ANTIFLAG_GIVE Átadni
TOOLTIP_ITEM_ANTIFLAG_SAFEBOX Raktározni
TOOLTIP_ITEM_ANTIFLAG_STACK Halmozni


[spoiler][/spoiler]
Kód ( uiToolTip.py) Kijelölés
def AddItemData(self, itemVnum, metinSlot, attrSlot = 0, flags = 0, unbindTime = 0, window_type = player.INVENTORY, slotIndex = -1):
self.itemVnum = itemVnum
[...]
self.__AppendAntiflagInformation(window_type, slotIndex)

self.ShowToolTip()


def __AppendAntiflagInformation(self, window_type, slotIndex):
antiFlagList = (
item.IsAntiFlag(item.ITEM_ANTIFLAG_DROP),
item.IsAntiFlag(item.ITEM_ANTIFLAG_SELL),
item.IsAntiFlag(item.ITEM_ANTIFLAG_MYSHOP),
item.IsAntiFlag(item.ITEM_ANTIFLAG_GIVE),
item.IsAntiFlag(item.ITEM_ANTIFLAG_PKDROP),
item.IsAntiFlag(item.ITEM_ANTIFLAG_STACK),
item.IsAntiFlag(item.ITEM_ANTIFLAG_SAFEBOX),
item.IsAntiFlag(item.ITEM_ANTIFLAG_DESTROY)
)
antiFlagNameList = (
localeInfo.TOOLTIP_ITEM_ANTIFLAG_DROP,
localeInfo.TOOLTIP_ITEM_ANTIFLAG_SELL,
localeInfo.TOOLTIP_ITEM_ANTIFLAG_SELL,
localeInfo.TOOLTIP_ITEM_ANTIFLAG_GIVE,
localeInfo.TOOLTIP_ITEM_ANTIFLAG_DROP,
localeInfo.TOOLTIP_ITEM_ANTIFLAG_STACK,
localeInfo.TOOLTIP_ITEM_ANTIFLAG_SAFEBOX,
localeInfo.TOOLTIP_ITEM_ANTIFLAG_DESTROY
)

if sum(antiFlagList) == 0:
return

self.AppendSpace(5)
self.AppendHorizontalLine()
self.AppendTextLine(localeInfo.TOOLTIP_ITEM_ANTIFLAG_TITLE, self.SPECIAL_COLOR2)

antiFlagTextLine = ""
for i in xrange(len(antiFlagList)):
name = antiFlagNameList[i]
flag = antiFlagList[i]
if flag and antiFlagTextLine.find(name) == -1:
if antiFlagTextLine == "":
antiFlagTextLine += "%s" % (name)
else:
antiFlagTextLine += ", %s" % (name)

textLine = self.AppendTextLine(antiFlagTextLine, self.DISABLE_COLOR, True)
textLine.SetFeather()
[/spoiler]

Hm betettem és syserr: locale_game.txt ben benn van :)

0902 07:45:23192 :: AttributeError
0902 07:45:23192 :: :
0902 07:45:23192 :: 'module' object has no attribute 'ITEM_ANTIFLAG_DROP'
0902 07:45:23192 ::

“Majdnem minden tudásunkért nem azoknak tartozunk, akik egyetértettek, hanem azoknak, akik nem.”

2017-09-02, 10:44:47 #8 Utolsó szerkesztés: 2017-09-02, 10:49:36 Szerző: Zhymer
Nem a locale_game a hibás szerintem, nem tudja értelmezni a ITEM_ANTIFLAG_DROP-ot.
Először is ellenőrizd hogy van-e import item felül, másodszor pedig kliens forrásban PythonItemModule.cpp tartalmazza-e:

PyModule_AddIntConstant(poModule, "ITEM_ANTIFLAG_DROP", CItemData::ITEM_ANTIFLAG_DROP);
PyModule_AddIntConstant(poModule, "ANTIFLAG_DROP", CItemData::ITEM_ANTIFLAG_DROP);


Elvileg alapból lennie kellene. Amúgy a safebox nem lesz benne alapból, azt bele kell írni ide + az enum EItemAntiFlag-ba is.

(UserInterface/PythonItemModule.cpp)

PyModule_AddIntConstant(poModule, "ITEM_ANTIFLAG_SAFEBOX", CItemData::ITEM_ANTIFLAG_SAFEBOX);
PyModule_AddIntConstant(poModule, "ANTIFLAG_SAFEBOX", CItemData::ITEM_ANTIFLAG_SAFEBOX);


(GameLib/ItemData.h)
ITEM_ANTIFLAG_SAFEBOX = (1 << 17),

Ha egyik sem jön be, akkor várd meg P3NG3R válaszát :)
"Hölgyeim és uraim, íme a bukott bálvány!"

2017-09-02, 12:30:02 #9 Utolsó szerkesztés: 2017-09-02, 12:38:00 Szerző: Meli
Idézetet írta: Zhymer Dátum 2017-09-02, 10:44:47
Nem a locale_game a hibás szerintem, nem tudja értelmezni a ITEM_ANTIFLAG_DROP-ot.
Először is ellenőrizd hogy van-e import item felül, másodszor pedig kliens forrásban PythonItemModule.cpp tartalmazza-e:

PyModule_AddIntConstant(poModule, "ITEM_ANTIFLAG_DROP", CItemData::ITEM_ANTIFLAG_DROP);
PyModule_AddIntConstant(poModule, "ANTIFLAG_DROP", CItemData::ITEM_ANTIFLAG_DROP);


Elvileg alapból lennie kellene. Amúgy a safebox nem lesz benne alapból, azt bele kell írni ide + az enum EItemAntiFlag-ba is.

(UserInterface/PythonItemModule.cpp)

PyModule_AddIntConstant(poModule, "ITEM_ANTIFLAG_SAFEBOX", CItemData::ITEM_ANTIFLAG_SAFEBOX);
PyModule_AddIntConstant(poModule, "ANTIFLAG_SAFEBOX", CItemData::ITEM_ANTIFLAG_SAFEBOX);


(GameLib/ItemData.h)
ITEM_ANTIFLAG_SAFEBOX = (1 << 17),

Ha egyik sem jön be, akkor várd meg P3NG3R válaszát :)

Mind meg van :) Szóval nem jó.

“Majdnem minden tudásunkért nem azoknak tartozunk, akik egyetértettek, hanem azoknak, akik nem.”

Hát ez nyílvánvaló, ha neked nem jó akkor a kód a rossz, Zhymer meg hazudik, hogy neki jó, illetve én is rossz kódot tettem ki, miután teszteltem :'(

2017-09-02, 13:45:33 #11 Utolsó szerkesztés: 2017-09-02, 14:01:14 Szerző: Zhymer
Amúgy Meli nem lehet hogy az item modulod át van nevezve forrásban?
Láttam már olyat hogy átnevezik a modulokat (net, item, playert szokták, de alapot is otthagyják csak "üresen"),
ezáltal rengeteg hacket kivédenek.
Főleg ha azt mondod hogy neked alapból benne volt a safebox ott, akkor az nem lehet alap forrás.
(Kivéve ha emlékszel hogy te tetted bele)
"Hölgyeim és uraim, íme a bukott bálvány!"

Idézetet írta: [VIP]P3NG3R Dátum 2017-09-02, 13:26:22
Hát ez nyílvánvaló, ha neked nem jó akkor a kód a rossz, Zhymer meg hazudik, hogy neki jó, illetve én is rossz kódot tettem ki, miután teszteltem :'(

Ja nem úgy értettem ^^
Hanem, hogy nekem nem jó :)

“Majdnem minden tudásunkért nem azoknak tartozunk, akik egyetértettek, hanem azoknak, akik nem.”

2017-09-02, 14:35:27 #13 Utolsó szerkesztés: 2017-09-02, 14:41:10 Szerző: Zhymer
Amúgy Meli gondját megoldottuk, a destroyt kivettük mert neki nincs olyan, és jó lett :)
+betettük a safebox-ot forrásba, mert csak nem volt olyanja.

Érdekes hogy a dropra írta a syserrt először, bár ez metin minden megtörténhet... :D
"Hölgyeim és uraim, íme a bukott bálvány!"

,egyébbszemrevételezés?

Látom kifogytál a szóközökből, ezért kapsz tőlem párat. 8)
                                                                                         
"Tisztelet a kivételnek! Mindig tisztelet a kivételnek!"
"KezdÅ' vagyok, ne nézz le... (:"

köszönöm szépen! D: