40K vért továb fejlesztési hiba

Indította Zeratul, 2017-08-26, 14:03:40

2017-08-26, 14:03:40 Utolsó szerkesztés: 2017-08-26, 18:34:20 Szerző: Zeratul
Sziasztok!
Van egy olyan problémám hogy vértek tovább fejlesztését próbálom megcsinálni és Seon-Pyeong-ra ráhúzom a Hwang fegyverzetet és rendszerüzenetbe azt kapom vissza válaszként hogy "A tárgy nem fejleszthező tovább" refine_proto-ban benne van kliens-ven is item_proto.txt-be is beírtam a kövé tárgy ID-jét és a refine_protoban megadott ID-t is valamit elfelejtettem volna?

Üzenet összefésülés: 2017-08-26, 18:34:20

megpróbáltam cube.quest-hez hasonlóan megcsinálni de az NPC amire raktam nem hozza ki a gombot de a quest ./qc-zás közben semmi hibát nem adott ki és itt a quest:




quest cube2 begin
state start begin
function cube_open(vnum)
local cube_results = {
[203832] = "11979,1/11980,1/11981,1/11982,1"
}
local cube_needs = {
[203832] = "11971,5&42046,5&42050"
}
cmdchat("cube_npc_id "..vnum)
cmdchat("cs_result "..cube_results[vnum])
cmdchat("cs_need "..cube_needs[vnum])
command("cube open")
end
when login with pc.is_gm() begin
command("r")
end
when 9010.chat."Vértek fejlesztése" with pc.level >= 20 and game.get_event_flag("cubelezaras") == 0 begin
say_title(mob_name(9010"..":")
say(" ")
say("Szia, hogy vagy?")
say("Szeretnéd vérted fejleszteni velem?")
say("De figyelmeztetlek a tárgyak bónuszai eltünhetnek!")
say(" ")
say_reward("Vigyázz! A sikeresség esélye 90%!")
wait()
setskin(NOWINDOW)
cube.cube_open(203832)
end
end
end
Még kezdÅ' vagyok de igyekszek tanulni :-) !

with pc.level >= 20 and game.get_event_flag("cubelezaras") == 0 begin

Szerintem nem az a probléma mert csak az NPC-re kattintáskor nem adja ki a gombot ahol ki szokta adni a GF szervereken a Beta vértek és fegyverek tovább fejlesztését és az alap cube.quest-es megoldást is próbáltam de ugyan az a probléma
Még kezdÅ' vagyok de igyekszek tanulni :-) !

Na egyszer akkor refine protoban nem mindegy milyen id-t adol meg meg van melyik intervallum kinél vagy melyik tárgynál megfelelő. Forrásból jól kivehető char_item.cpp és refine.hból melyek ezek az idék te esetedben Seon

refine.h:

BLACKSMITH2_MOB = 20091,


Ezt vissza követve a char_itembe

case BLACKSMITH2_MOB:
if (item->GetRefineSet() >= 500)
{
return true;
}


Tehát akkor az 500 feletti id-k jók csak

Cube.quest nem elég abban megadni kell hozzá a cube.txt-be is megadni miből mit akarsz attól hogy a questet megírod még a fejlesztési ablakban nem történik semmi. Tehát nyisd meg a cube.txt és készíts egy ilyen részt

section
npc 20413   //npc melyiknél legyen a fejlesztés
item 15379 1 //alap tárgy amiből akarsz valamit csinálni
item 30600 1 // szükséges fejlesztő
item 30603 1 // szükséges fejlesztő
item 30611 5 // szükséges fejlesztő
reward 15450 1 // Ha minden fejlesztő és tárgy meg van akkor ezt kapod belőle tehát az eredmény
gold 3000000 // mennyibe kerül ez a tárgyhúzás
percent 50 // Mekkora eséllyel dolgozzon.
end



Remélem ez alapján sikerül megoldanod.

refine_proto-ban 760-as ID-t adtam meg, az alap fejlesztéseket nem szerettem volna törölni
Még kezdÅ' vagyok de igyekszek tanulni :-) !

Valamint gondolom item_protoban a refine_vnum oszlopba beírtad.

Üzenet összefésülés: 2017-08-27, 08:24:35

refine set-be sorry elírtam és a refine_vnum-hoz meg hogy mi legyen belőle

Kliens item_proto:




<ItemDef Vnum="11971" Name="Ȳ»óŔü°©" LocalizedName="Hwang Fegyverzet" Type="2" SubType="0" Weight="0" Size="2" AntiFlags="106936" Flags="1" WearFlags="1" ImmuneFlags="0" Gold="0" ShopBuyPrice="0" LimitType0="1" LimitValue0="50" LimitType1="0" LimitValue1="0" ApplyType0="8" ApplyValue0="10" ApplyType1="37" ApplyValue1="20" ApplyType2="0" ApplyValue2="0" Value0="0" Value1="350" Value2="0" Value3="24" Value4="0" Value5="100" Socket0="0" Socket1="0" Socket2="0" RefinedVnum="11979" RefineSet="760" AlterToMagicItemPercent="0" Specular="100" GainSocketPercent="3" AddonType="0"  />



Szerver item_proto.txt:




11971 Ȳ»óŔü°© ITEM_ARMOR ARMOR_BODY 2 ANTI_ASSASSIN | ANTI_SURA | ANTI_MUDANG | ANTI_DROP | ANTI_SELL | ANTI_GIVE | ANTI_STACK | ANTI_MYSHOP ITEM_TUNABLE WEAR_BODY 0 0 11979 760 0 LEVEL 50 LIMIT_NONE 0 APPLY_MOV_SPEED 10 APPLY_RESIST_MAGIC 20 APPLY_NONE 0 0 350 0 24 0 100 100 3 0


Még kezdÅ' vagyok de igyekszek tanulni :-) !

igazán használhatnál kliens oldalon drumprotot és a szerver oldaliból készítenéd a kliens oldalit is nem 100 féle csomagolót használni ha már szerver oldalon txt protokat használsz illene dum_protoval készíteni a kliens oldalit is mivel így kb két féle proto van működik meg minden de akkor sem a legjobb

Amúgy miben különbözik a két proto bontó? mert ami spevtra kliensben van azt használom
Még kezdÅ' vagyok de igyekszek tanulni :-) !

A dump_proto szerveroldali protoból csinál kliensoldalit == csak 1 helyen kell megírni, kliensbe meg lekonvertálod vele. (praktikusabb, időhatékonyabb)

A dump_proto forrása ott van a mainline/novaline-ba Tools mappába.
Előbb utóbb eljutsz oda hogy pánt rendszert raksz be, vagy bármi ilyesmit, oda kelleni fog majd a dump_proto forrással együtt :)

2017-08-27, 11:06:45 #10 Utolsó szerkesztés: 2017-08-27, 11:09:21 Szerző: Zeratul
És azt hogy kell használni?



Üzenet összefésülés: 2017-08-27, 11:09:21

Rájöttem le kell rakni valahová és úgy működik majd ha ráhúzom item_proto.txt-t

Még kezdÅ' vagyok de igyekszek tanulni :-) !

Lehet ráhúzással is jó, én csak elindítom és fut, annyi a lényeg hogy txt-k mellette legyenek.

Tegnap még működött dump_proto ma meg semmit nem csinál hiába nyitom meg rendszergazdaként ugyan az a hiba item_proto melet van még se működik se item_names.txt se item_proto.txt nem jön létre
Még kezdÅ' vagyok de igyekszek tanulni :-) !

Mindegy azért köszönöm a segítséget :D, valamit kitalálok
Még kezdÅ' vagyok de igyekszek tanulni :-) !