P skill adó quest másképp.

Indította kicsiasdvagyok, 2017-08-16, 16:50:39

Sziasztok! Egy olyan questet keresek ami megadja a P skillt, ha rá kattint a szivárvány kő-re, és pl kiirja hogy " sárkány sámán " vagy " gyógy sámán " , és ha rá kattint akkor automatikusan megadja neki arra a képességre a P skillt, és ha utána rá megy megint, és a másikra kattint, akkor pedig arra adja meg, állapot visszaállító használata nélkül.
Tud valaki esetleg ilyet.?:D Megköszönném.

2017-08-16, 17:18:19 #1 Utolsó szerkesztés: 2017-08-16, 17:37:05 Szerző: Zhymer

if pc.job == 0 then --Körper
local s = select ("Kard aura","stb","mégse")
if s == 1
pc.set_skill_level(1, 40)
elseif s == 2 then
pc.set_skill_level(x, 40)
elseif s == 3 then
return
end
end


Ez nem a teljes quest. Csak megmutattam hogy tudod a szivárványkőt átalakítani.
"Hölgyeim és uraim, íme a bukott bálvány!"

meg a pc.set_skill_group(skillgroupID)    - lehet 0 vagy 1
és a pc.clear_skill_group()

ezeket is tedd bele mindig

C++ programmer at Gameloft

2017-08-16, 17:25:26 #3 Utolsó szerkesztés: 2017-08-16, 17:27:00 Szerző: Zhymer
A szivárványkő questbe alapból van egy

if pc.get_skill_group() == 0 then
say_title("Szivárvány Kő:")
say("")
say("Te még nem tanultál képességet!")
say("Használj újra ha már tanultál.")
return
else
if pc.job == 0 then


Tehát szerintem nem szükséges, ellenőriz mindent, van-e neki, és ha van akkor mi a job és azt húzza fel :)
(Vagy természetesen majd az ő questjében csak onnan választhat skillt)
Persze ha valami gagyi questje van akkor nem árt bele vagy így vagy úgy.
"Hölgyeim és uraim, íme a bukott bálvány!"

de azt akarja, hogy ha már az egyik skillgroupban mindene P-s, akkor simán át tudja magát rakni a másikba, ezért érdemes beleírnia :)

C++ programmer at Gameloft

2017-08-16, 17:30:13 #5 Utolsó szerkesztés: 2017-08-16, 17:38:12 Szerző: Zhymer
Áh értelek. Valamiért azthittem kaszton belül akarja a képességeket hogy 1 képesség / 1 kő
Amúgy szerencsére van ilyen questem ahol kasztot lehet váltani:

if pc.job == 0 then
say_title( "GM panel: ")
say(" ")
say("Válaszd ki a képességet!")
local s = select("Testi","Mentális","Mégsem")
if s == 3 then
return
elseif s == 1 then
--Körper
pc.clear_skill_group()
pc.set_skill_group(1)
pc.remove_item(50512, 1)
pc.set_skill_level(1, 59)
pc.set_skill_level(2, 59)
pc.set_skill_level(3, 59)
pc.set_skill_level(4, 59)
pc.set_skill_level(5, 59)
pc.set_skill_level(6, 59)
pc.set_skill_level (121,2)
pc.set_skill_level (122,2)
pc.set_skill_level (124,59)
pc.set_skill_level (125,59)
pc.set_skill_level (126,59)
pc.set_skill_level (127,59)
pc.set_skill_level (128,59)
pc.set_skill_level (129,59)
pc.set_skill_level (131,10)
pc.set_skill_level (137,29)
pc.set_skill_level (138,29)
pc.set_skill_level (139,29)
pc.set_skill_level (140,29)
elseif s == 2 then
--Mentalo
pc.clear_skill_group()
pc.set_skill_group(2)
pc.remove_item(50512, 1)
pc.set_skill_level(16, 59)
pc.set_skill_level(17, 59)
pc.set_skill_level(18, 59)
pc.set_skill_level(19, 59)
pc.set_skill_level(20, 59)
pc.set_skill_level(21, 59)
pc.set_skill_level (121,2)
pc.set_skill_level (122,2)
pc.set_skill_level (124,59)
pc.set_skill_level (125,59)
pc.set_skill_level (126,59)
pc.set_skill_level (127,59)
pc.set_skill_level (128,59)
pc.set_skill_level (129,59)
pc.set_skill_level (131,10)
pc.set_skill_level (137,29)
pc.set_skill_level (138,29)
pc.set_skill_level (139,29)
pc.set_skill_level (140,29)
end
elseif pc.job ==1 then
say_title( "GM panel: ")
say(" ")
say("Válaszd ki a képességet!")
local s = select("Közelharc","Távharc","Mégsem")
if s == 3 then
return
elseif s == 1 then
--Nahkampf
pc.clear_skill_group()
pc.set_skill_group(3)
pc.remove_item(50512, 1)
pc.set_skill_level(31, 59)
pc.set_skill_level(32, 59)
pc.set_skill_level(33, 59)
pc.set_skill_level(34, 59)
pc.set_skill_level(35, 59)
pc.set_skill_level(36, 59)
pc.set_skill_level (121,2)
pc.set_skill_level (122,2)
pc.set_skill_level (124,59)
pc.set_skill_level (125,59)
pc.set_skill_level (126,59)
pc.set_skill_level (127,59)
pc.set_skill_level (128,59)
pc.set_skill_level (129,59)
pc.set_skill_level (131,10)
pc.set_skill_level (137,29)
pc.set_skill_level (138,29)
pc.set_skill_level (139,29)
pc.set_skill_level (140,29)
elseif s == 2 then
--Fernkampf
pc.clear_skill_group()
pc.set_skill_group(4)
pc.remove_item(50512, 1)
pc.set_skill_level(46, 59)
pc.set_skill_level(47, 59)
pc.set_skill_level(48, 59)
pc.set_skill_level(49, 59)
pc.set_skill_level(50, 59)
pc.set_skill_level(51, 59)
pc.set_skill_level (121,2)
pc.set_skill_level (122,2)
pc.set_skill_level (124,59)
pc.set_skill_level (125,59)
pc.set_skill_level (126,59)
pc.set_skill_level (127,59)
pc.set_skill_level (128,59)
pc.set_skill_level (129,59)
pc.set_skill_level (131,10)
pc.set_skill_level (137,29)
pc.set_skill_level (138,29)
pc.set_skill_level (139,29)
pc.set_skill_level (140,29)
end
elseif pc.job == 2 then
say_title( "GM panel: ")
say(" ")
say("Válaszd ki a képességet!")
local s = select("Mágia","Fegyver","Mégsem")
if s == 3 then
return
elseif s == 1 then
--Magie
pc.clear_skill_group()
pc.set_skill_group(5)
pc.remove_item(50512, 1)
pc.set_skill_level(76, 59)
pc.set_skill_level(77, 59)
pc.set_skill_level(78, 59)
pc.set_skill_level(79, 59)
pc.set_skill_level(80, 59)
pc.set_skill_level(81, 59)
pc.set_skill_level (121,2)
pc.set_skill_level (122,2)
pc.set_skill_level (124,59)
pc.set_skill_level (125,59)
pc.set_skill_level (126,59)
pc.set_skill_level (127,59)
pc.set_skill_level (128,59)
pc.set_skill_level (129,59)
pc.set_skill_level (131,10)
pc.set_skill_level (137,29)
pc.set_skill_level (138,29)
pc.set_skill_level (139,29)
pc.set_skill_level (140,29)
elseif s == 2 then
--Waffe
pc.clear_skill_group()
pc.set_skill_group(6)
pc.remove_item(50512, 1)
pc.set_skill_level(61, 59)
pc.set_skill_level(62, 59)
pc.set_skill_level(63, 59)
pc.set_skill_level(64, 59)
pc.set_skill_level(65, 59)
pc.set_skill_level(66, 59)
pc.set_skill_level (121,2)
pc.set_skill_level (122,2)
pc.set_skill_level (124,59)
pc.set_skill_level (125,59)
pc.set_skill_level (126,59)
pc.set_skill_level (127,59)
pc.set_skill_level (128,59)
pc.set_skill_level (129,59)
pc.set_skill_level (131,10)
pc.set_skill_level (137,29)
pc.set_skill_level (138,29)
pc.set_skill_level (139,29)
pc.set_skill_level (140,29)
end
elseif pc.job == 3 then
say_title( "GM panel: ")
say(" ")
say("Válaszd ki a képességet!")
local s = select("Gyógyulás","Sárkány","Mégsem")
if s == 3 then
return
elseif s == 1 then
--Heil
pc.clear_skill_group()
pc.set_skill_group(7)
pc.remove_item(50512, 1)
pc.set_skill_level(106, 59)
pc.set_skill_level(107, 59)
pc.set_skill_level(108, 59)
pc.set_skill_level(109, 59)
pc.set_skill_level(110, 59)
pc.set_skill_level(111, 59)
pc.set_skill_level (121,2)
pc.set_skill_level (122,2)
pc.set_skill_level (124,59)
pc.set_skill_level (125,59)
pc.set_skill_level (126,59)
pc.set_skill_level (127,59)
pc.set_skill_level (128,59)
pc.set_skill_level (129,59)
pc.set_skill_level (131,10)
pc.set_skill_level (137,29)
pc.set_skill_level (138,29)
pc.set_skill_level (139,29)
pc.set_skill_level (140,29)
elseif s == 2 then
--Drachen
pc.clear_skill_group()
pc.set_skill_group(8)
pc.remove_item(50512, 1)
pc.set_skill_level(91, 59)
pc.set_skill_level(92, 59)
pc.set_skill_level(93, 59)
pc.set_skill_level(94, 59)
pc.set_skill_level(95, 59)
pc.set_skill_level(96, 59)
pc.set_skill_level (121,2)
pc.set_skill_level (122,2)
pc.set_skill_level (124,59)
pc.set_skill_level (125,59)
pc.set_skill_level (126,59)
pc.set_skill_level (127,59)
pc.set_skill_level (128,59)
pc.set_skill_level (129,59)
pc.set_skill_level (131,10)
pc.set_skill_level (137,29)
pc.set_skill_level (138,29)
pc.set_skill_level (139,29)
pc.set_skill_level (140,29)
end
end


(GM panelemből részlet de ezt írva a szivárványkő questbe jó lesz, csak ha kell akkor pc.remove_itemet írj bele meg a "GM Panel:"-t nem árt átírni "Szivárványkő:"-re)
"Hölgyeim és uraim, íme a bukott bálvány!"

köszi srácok a gyors választ, kipróbálom:)