AUTO potik

Indította gife974, 2017-08-15, 01:54:23

2017-08-15, 01:54:23 Utolsó szerkesztés: 2017-08-15, 01:56:32 Szerző: gife974
Sziasztok! Az lenne a problémám, hogy teleport előtt használom az autó italt, viszont teleport után kikapcsol. Hogy tudnám ezt javítani?

UI: Néha kikapcsol random időpontokban, miközben ütöm a mobokat.

item_proto-t nézd meg.

2017-08-15, 14:55:00 #2 Utolsó szerkesztés: 2017-08-15, 15:01:07 Szerző: gife974
UI: Rosszul írtam, akkor kapcsol ki, amikor felszállok a mountra.

Char.cpp

keress erre:

ch->PointChange(POINT_HP, MAX(1, (ch->GetMaxHP() * regenPct) / 100));

és nézzen így ki

//ch->PointChange(POINT_HP, MAX(1, (ch->GetMaxHP() * regenPct) / 100));

Tudom nem a legszebb megoldás de ideiglenesen meg teszi

2017-08-15, 22:49:04 #4 Utolsó szerkesztés: 2017-08-15, 22:51:55 Szerző: Fl4T!K
Idézetet írta: mikee0121 Dátum 2017-08-15, 15:06:54
Char.cpp

keress erre:

ch->PointChange(POINT_HP, MAX(1, (ch->GetMaxHP() * regenPct) / 100));

és nézzen így ki

//ch->PointChange(POINT_HP, MAX(1, (ch->GetMaxHP() * regenPct) / 100));

Tudom nem a legszebb megoldás de ideiglenesen meg teszi

EZMI? XDD
Tudod mit is csinál ezt pontosan? :)

Üzenet összefésülés: 2017-08-15, 22:51:55

Sziasztok! Az lenne a problémám, hogy teleport előtt használom az autó italt, viszont teleport után kikapcsol. Hogy tudnám ezt javítani?

Használat után mentsd el 1 változóba, majd entergame(??) függvényében rakd be ellenőrzést is
Hamarosan...

Jó jó bocs ez teleportéáláskor nem enjun össze vissza a hp kicsit álmos voltam tegnap én rontottam el sorry :D

Még utóiratba odaírtam, hogy akkor kapcsol ki, ha felszállok a mountra.