Chat (ch1-ch2-ch99)

Indította drift3, 2017-08-13, 22:34:37

Sziasztok

Azt vettem észre hogy ha ch1 en vagyok teszt karim ch2 és azt írja nem vagyok online.

hogy lehetne javítani? O_o
Discord: deto#4928

2017-08-13, 23:18:20 #1 Utolsó szerkesztés: 2017-08-13, 23:56:47 Szerző: Zhymer
És a PM bug mellett a ch1-ről kiírt hívás sem látszódik ch2-n ugye?
Alapjáraton nincs ilyen hiba, viszont nemrég egy ismerősöm megkeresett ezzel a hibával, mondtam írja le miket tett be utoljára, miket módosított, és ott volt a Trade Chat Like WoM2, mondtam szedje ki, nézze meg, aztmondta megjavult. Amúgy az a hibája ennek a rendszernek hogy a sima hívás dolgait használja a trade is, elég gyorsan összetákolt dolog. Ha csinálsz a trade által érintett funkciókból egy másolatot és beállítod hogy a trade chat azt használlja, akkor nem lesz buggos.
Vagy ha kiveszed a P2P részt a Trade chatből akkor is jó lesz, bár akkor másik ch-n nem fogják látni a trade chatet.

Ha nem raktad be a trade chatet akkor másik módosításban lesz a hiba.
"Hölgyeim és uraim, íme a bukott bálvány!"

2017-08-14, 01:37:16 #2 Utolsó szerkesztés: 2017-08-14, 14:11:44 Szerző: drift3
(Telefon nincs ekezet)

Nem a hivasrol van szo.
Pmel van a baj, ch1 en fent vagyok irok tesztes karimnak ami ch2 van vagy 99 en azt irja nem online.
Utoljara birodalmi csetet raktam be mert nem volt benne (samurai core)

Üzenet összefésülés: 2017-08-14, 14:11:44

ch2 map indexeket nem kéne ch1 re is be írni?
Discord: deto#4928

az olyan pályák amik nem game99-en vannak azokat az összes ch-ra bekell írni.

Rájöttem mi a baj pár teszt után!!!

Samurai core és ugye nem volt bent alapból a birodalmi cset és beraktam.
Valószínűleg rosszul és ez zavarta meg.

Hívás az működött de viszont a pm nem ch1-ch2 között de kivettem a birodalmit és már jó is.

Valaki tudna linkelni egy hibátlan birodalmi csetet?
Discord: deto#4928


2017-08-14, 16:29:00 #6 Utolsó szerkesztés: 2017-08-15, 01:18:41 Szerző: drift3
const char* kingdoms[3] = { "|cFFFF0000[Piros birodalom]|r", "|cFFFFFF00[Sárga birodalom]|r", "|cFF0080FF[Kék birodalom]|r" };
const char * GMs = "|cFFFFC700[Csapat]|r";
const char * GMIMPLEMENTOR = "|cFFFFFFFF[Tulajdonos]|r";
char chatbuf_global[CHAT_MAX_LEN + 1];
if (ch->GetGMLevel() == GM_PLAYER)
{
snprintf(chatbuf_global, sizeof(chatbuf_global), "%s %s", kingdoms[ch->GetEmpire() - 1], chatbuf);
}
else if (ch->GetGMLevel() == GM_IMPLEMENTOR)
{
snprintf(chatbuf_global, sizeof(chatbuf_global), "%s %s", GMIMPLEMENTOR, chatbuf);
}
else
{
snprintf(chatbuf_global, sizeof(chatbuf_global), "%s  %s", GMs, chatbuf);
}

TPacketGGShout p;
p.bHeader = HEADER_GG_SHOUT;
p.bEmpire = ch->GetEmpire();
strlcpy(p.szText, chatbuf_global, sizeof(p.szText));
P2P_MANAGER::instance().Send(&p, sizeof(TPacketGGShout));

return (iExtraLen);
}

Lefordult a game de amit írok hívásba nem látszik.
Mi lehet benne a hiba?


[spoiler]Amit linkeltél Step azzal nem működött a ch1-ch2 között pm[/spoiler]

Üzenet összefésülés: 2017-08-15, 01:18:41

Sikerült megoldanom a problémát.

hívás jó, ch1-ch2-ch99 chat is tökéletes.

esetleg ha valakinek majd lesz ilyen gondja akkor itt a megoldás:

char chatbuf[CHAT_MAX_LEN + 1];
static const char* colorbuf[]={"|cFFffa200|H|h[Admin]|h|r", "|cFFff0000|H|h[Piros]|h|r", "|cFFffc700|H|h[Sárga]|h|r", "|cFF000bff|H|h[Kék]|h|r"};
int len = snprintf(chatbuf, sizeof(chatbuf), "%s %s : %s", (ch->IsGM()?colorbuf[0]:colorbuf[MINMAX(0, ch->GetEmpire(), 3)]), ch->GetName(), buf);

if (CHAT_TYPE_SHOUT == pinfo->type)
{
LogManager::instance().ShoutLog(g_bChannel, ch->GetEmpire(), chatbuf);
}

if (LC_IsCanada() == false)
{
CBanwordManager::instance().ConvertString(buf, buflen);
}

if (len < 0 || len >= (int) sizeof(chatbuf))
len = sizeof(chatbuf) - 1;

int processReturn = ProcessTextTag(ch, chatbuf, len);
if (0!=processReturn)
{
const TItemTable* pTable = ITEM_MANAGER::instance().GetTable(ITEM_PRISM);

if (NULL != pTable)
{
if (3==processReturn) //±3E—Áß
ch->ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("´U¸Y °A·!Áß(Ac°í,±3E—,»óÁ!)?!´Â °3AλóÁ!A» »ç?ëÇO 1ö 3o1A´I´U."), pTable->szLocaleName);
else
ch->ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("%sAI ÇE?äÇO´I´U."), pTable->szLocaleName);

}

return iExtraLen;
}
Discord: deto#4928