Run quest

Indította laco1996, 2017-08-12, 22:26:08

2017-08-12, 22:26:08 Utolsó szerkesztés: 2017-08-20, 01:56:24 Szerző: laco1996
Sziasztok! Egy run quest-re lenne szükségem. nemtudom hogy kinek hogy van, de nekem nem enged keresni, akármit irok be nemlétezik..  Valaki tudna adni egy szóló run questet? Megköszönném.


És mit takar a solo run quest azon kívűl, hogy egyedül megy be?


quest solorun begin
state start begin
when npc.chat."bemegyek" begin
say("bemész?")
local valaszt = select("ja","nem")
if valaszt == 2 then
return
end
if party.is_party() then
return
end
d.join(mapid)
end
when login with pc.get_map_index() >= mapid*10000 and pc.get_map_index() < (mapid+1)*10000 begin
notice("solo run, tessék")
timer("x", 3)
end
when x.timer begin
warp_to_village()
end
end
end

C++ programmer at Gameloft

Köszi ez jó. még lenne próblémám egy effektes fegyverell. mindent meg csináltam leforditotta az inditót stb playersettingmodule jol csináltam meg azt is,és akkor se látszodik a effektes fegyver

itt egy kép

2017-08-15, 11:13:00 #3 Utolsó szerkesztés: 2017-08-15, 11:17:53 Szerző: Zhymer
Idézetet írta: laco1996 Dátum 2017-08-15, 10:54:59
Köszi ez jó. még lenne próblémám egy effektes fegyverell. mindent meg csináltam leforditotta az inditót stb playersettingmodule jol csináltam meg azt is,és akkor se látszodik a effektes fegyver

itt egy kép

Hát a képet nem jeleníti meg, de úgyis az lenne rajta hogy a karakter fegyverfogó helyzetben van, de nincs a kezébe semmi.

Fegyver effektet így kell berakni:

Userinterface/Instancebase.cpp:
Keresd:
default:
m_swordRefineEffectRight = EFFECT_REFINED+EFFECT_SWORD_REFINED7+refine-7;
}


Ez alá ezt:
      if (pItem->GetSubType() == CItemData::WEAPON_SWORD)
        {
            DWORD vnum = pItem->GetIndex();
            if (vnum == 9140)
            {
                __ClearWeaponRefineEffect();
                // m_swordRefineEffectRight = EFFECT_REFINED + EFFECT_SWORD_REFINED7 + refine - 7; // Normal Weapon Refine-effect
                m_swordRefineEffectRight = EFFECT_REFINED + EFFECT_SWORD_REFINED_SPECIAL_NEW1;
            }
        }


Vnumot meg WEAPON_SWORD-ot természetesen átírod ha kell.
Tőr esetébn kell m_swordRefineEffectLeft is, hisz két kézbe fogja.

Instancebase.h:

Megkeresed ezt:
EFFECT_BODYARMOR_SPECIAL2,

Alá: (Ha már van másik új effekt akár vért füst akkor az alá!)
EFFECT_SWORD_REFINED_SPECIAL_NEW1,

Playersettingmodule.py:

Megkeresed ezt:
chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_REFINED+20, "Bip01", "D:/ymir work/pc/common/effect/armor/armor-4-2-2.mse")

Alá:
chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_REFINED+21, "PART_WEAPON", "D:/Ymir work/effect/x/x.mse")
Természetesen ha már raktál be pl vért füst effektet akkor nem a 21 következik, tehát azt írd ami következne.
(Ha 2 effektet raktál be eddig akkor 23 jönne.) Illetve Íj és tőrnél PART_WEAPON helyett PART_WEAPON_LEFT kell.
"Hölgyeim és uraim, íme a bukott bálvány!"

2017-08-15, 11:18:51 #4 Utolsó szerkesztés: 2017-08-15, 11:26:28 Szerző: laco1996
Én úgy raktam be ahogy a leirásban volt

http://just4metin.ro/arme-armuri/set-apte-arme-animate-t60930.html

Ez igy nekem magas.:) nem tudnál teamvieweren segiteni?