TARGET INFO hiba

Indította EnVyUs, 2017-08-02, 17:15:34

Hali
Esetleg valaki tud arra megoldást hogy a mob target infos system (ami a dropokat mutatja) kiolvassa sql-es item_protoból is az itemeket? azt hallottam hogy azért nem megy.

syserr is van:
[spoiler]0802 17:07:19866 ::   File "game.py", line 1735, in BINARY_RefreshTargetMonsterDropInfo

0802 17:07:19867 ::   File "uiTarget.py", line 537, in RefreshMonsterInfoBoard

0802 17:07:19867 ::   File "uiTarget.py", line 148, in Refresh

0802 17:07:19867 ::   File "uiTarget.py", line 165, in __LoadInformation

0802 17:07:19867 ::   File "uiTarget.py", line 251, in __LoadInformation_Drops

0802 17:07:19868 ::   File "ui.py", line 648, in SetBasePos

0802 17:07:19868 :: AttributeError
0802 17:07:19868 :: :
0802 17:07:19868 :: 'ItemListBoxItem' object has no attribute 'ResetCurrentHeight'
0802 17:07:19868 ::
[/spoiler]

Előre is köszi!

Teljesen mindegy, hogy hol van az item_protod, mivel a db miután betöltötte, átadja a game fájlnakn az adatokat. Vagyis a betöltésnek semmi köze az egészhez. Btw a kliensedben basztad el. A végétől visszafele keresgess rá a jelzett részekre: ResetCurrentHeight -> ItemListBoxItem -> stb
Nézd meg végig a tabolásodat (elágazásoknál mindig egyel beljebb kezdődik, meg függvények meghatározásánál is, ciklusoknál is, stb.). Nézd meg nem-e hagytál ki valamit. A hibád valószínűleg ott lesz, amit a vgén ír. Lehet kihagytad a ResetCurrentHeight függvény berakását. Nézd át újra az egész root-ba kerülő részét.

C++ programmer at Gameloft

ui.py-t elrontottad
if app.ENABLE_SEND_TARGET_INFO:
class ListBoxExNew(Window):
class Item(Window):

ebben a részben van az a fv amit hiányol

Edit:nálam am hibátlan a rendszer, azt 1 kis apróságot leszámítva amit ki is raktam szerókészítés topicba

Megnéznéd légyszíves?
Csatoltam

def HideLine(self, line):
self.Lines[line].Hide()
self.SetSize(self.GetWidth(), self.GetHeight())

def SetParent(self, parent):
Window.SetParent(self, parent)
self.parent=proxy(parent)

def SetSize(self, width, height):
self.realWidth = width
self.realHeight = height
Window.SetSize(self, width, height)

def SetRemoveTop(self, height):
self.removeTop = height
self.RefreshHeight()

def SetRemoveBottom(self, height):
self.removeBottom = height
self.RefreshHeight()

def SetCurrentHeight(self, height):
Window.SetSize(self, self.GetWidth(), height)

def GetCurrentHeight(self):
return Window.GetHeight(self)

def ResetCurrentHeight(self):
self.removeTop = 0
self.removeBottom = 0
self.RefreshHeight()

def RefreshHeight(self):
self.SetCurrentHeight(self.GetHeight() - self.removeTop - self.removeBottom)

def GetHeight(self):
return self.realHeight

Nem tűnt fel h eltaboltad az egészet? ??? :o

Working.Köszi szépen!  ;D ;D ;D

Még 1 kérdés, ez mivel orvosolható , hogy írja a TP-jét és hogy mennyit sebez? :D

Syserrt nézd meg nem-e köhög vmire, aztán ha nem akkor nézd át forrást, hol és miért lesz 0 az értékük.