Quest buttons pozició hiba! + VIP Jog quest.

Indította kicsiasdvagyok, 2017-07-29, 23:43:34

2017-07-29, 23:43:34 Utolsó szerkesztés: 2017-07-30, 01:03:41 Szerző: kicsiasdvagyok
Sziasztok!

Egy kis hibába ütköztem, amivel még nem nagyon foglalkoztam.
Valaki nekem meg tudja mondani, hogy ennek a quest buttons -nak hol tudom be állítani a pozicióját?


Még egy utolsó kérdésem lenne ha nem nagy gond.
Megcsináltam forrás alapon a VIP rendszert. És az lenne vele a problémám hogy ugyan úgy kell adni mint az admin jogokat. Tehát meg tudom adni magát a jogot, csak annyi a problémám hogy nem találkoztam olyan quest -el ami egy tárgyra kattintva valamiféle jogot ad.
Ha esetleg ilyennel találkoztatok vagy van nektek akkor nagy segítség lenne ha nekem el tudnátok küldeni.

A válaszokat előre is köszönöm.

Nekem is van egy questem ahol tettem bg-t, hasonló volt nekem is, simán tettem eléjük

say(" ")

kb 10-szer :D (neked lehet többször kell, próbálgasd)
Szerintem ez a legjobb megoldás, nem kell ezt túlbonyolítani.

(Vip rendszerem nincs, nem tudok rá válaszolni sajna)

2017-07-30, 01:20:07 #2 Utolsó szerkesztés: 2017-07-30, 01:23:20 Szerző: kicsiasdvagyok
ROOT = "d:/ymir work/ui/public/"

window = {
"name" : "QuestDialog",
"style" : ("float",),#"movable",

"x" : 0,
"y" : 0,

"width" : 800,
"height" : 450,

"children" :
    (
        {
            "name" : "board",
            "type" : "image",
            "style" : ("attach", "ignore_size",),

            "x" : 0,
            "y" : 0,

            "horizontal_align" : "center",
            "vertical_align" : "center",

            "image" : "locale/hu/ui/clowd_work/quest.tga",
         
            "width" : 350,
            "height" : 300,
        },
    ),
}


Én erről ilyen leírást találtam. Ezzel lehet a gond? Tehát az uiscript/questdialog.py -ben szerkeztettem meg.

Amennyiben azok az opciók .quest fájlban vannak, továbbra is azt mondom vágj be pár say-t elé.
Ez itt csak a háttér betöltése, bár nem tudom miért kellett neki új .py az uiscriptbe, questbe is meg lehet neki adni :)

2017-07-30, 01:28:48 #4 Utolsó szerkesztés: 2017-07-30, 02:10:15 Szerző: kicsiasdvagyok
Rendben egy próbát meg ér köszönöm a segítséget.

Üzenet összefésülés: 2017-07-30, 02:10:15

quest npc_shop2 begin
    state start begin
    when 9001.chat."Kardok/Kétkezesek 1" begin
       npc.open_shop( 913 )
           say( "Jó Szórakozást Kíván a Csapat!" )
           setskin(NOWINDOW)
    end
    when 9001.chat."Kardok/Kétkezesek 2" begin
       npc.open_shop( 914 )
           say( "Jó Szórakozást Kíván a Csapat!" )
           setskin(NOWINDOW)
    end
    when 9001.chat."Kardok/Kétkezesek 3" begin
       npc.open_shop( 915 )
           say( "Jó Szórakozást Kíván a Csapat!" )
           setskin(NOWINDOW)
    end
    when 9001.chat."Kardok/Kétkezesek 4" begin
       npc.open_shop( 916 )
           say( "Jó Szórakozást Kíván a Csapat!" )
           setskin(NOWINDOW)
    end
    when 9001.chat."Kardok/Kétkezesek 5" begin
       npc.open_shop( 917 )
           say( "Jó Szórakozást Kíván a Csapat!")
           setskin(NOWINDOW)
end
    when 9001.chat."Kardok/Kétkezesek 6" begin
       npc.open_shop( 926 )
           say( "Jó Szórakozást Kíván a Csapat!")
           setskin(NOWINDOW)
end
    when 9001.chat."Kardok/Kétkezesek 7" begin
       npc.open_shop( 927 )
           say( "Jó Szórakozást Kíván a Csapat!")
           setskin(NOWINDOW)
end
    when 9001.chat."Kardok/Kétkezesek 8" begin
       npc.open_shop( 928 )
           say( "Jó Szórakozást Kíván a Csapat!")
           setskin(NOWINDOW)
end
    when 9001.chat."Kardok/Kétkezesek 9" begin
       npc.open_shop( 929 )
           say( "Jó Szórakozást Kíván a Csapat!")
           setskin(NOWINDOW)
end
    when 9001.chat."Kardok/Kétkezesek 10" begin
       npc.open_shop( 930 )
           say( "Jó Szórakozást Kíván a Csapat!")
           setskin(NOWINDOW)
    end
    end
end

Ez elé valamiért nem lehet be tenni say-t.

2017-07-30, 02:45:27 #5 Utolsó szerkesztés: 2017-07-30, 02:47:28 Szerző: TrueLev
írd át az egészet valahogy így:


when x.click begin

--sok say(" ") hogy helyén legyenek az opciók

local s = select ("vértek","fegyverek","mégse")
if s == 3 then return end
if s == 1 then
pc.open_shop
say
setkin
end
if s == 2 then
pc.open_shop
say
setkin
end


Ez csak egy példa volt nem kész kód, siettem késő van már  :D De gondolom menni fog.

2017-07-30, 09:14:25 #6 Utolsó szerkesztés: 2017-07-30, 09:17:19 Szerző: whiteworld
Szerintem ez így hülye megoldás, hogy tele pakolja egy csomó say-al. Nálam ez a kép fájl az alap quest ablak.



És mint a képen is látható a szöveg rész rossz helyen jelenik meg, kerestem már kliensben és indítóban is, hogy merre lehetne beállítani az x és y kordit ahol a szöveget lehetne állítani, de eddig nem igazán jártam sikerrel.

Én így oldottam meg egy questemnél

[spoiler]say("          szöveg")[/spoiler]

És az üres sorokkal (say(" ") ) meg az van meg hogy mennyire legyen lent a szöveg

Egy két questnél még elmenne ez a megoldás de gondolj bele mire az összes questnél megcsinálod ezt mennyi idő. Valahogy nem tudom elhinni, hogy nem lehet beállítani forrásban vagy kliensben, biztosan van megoldás csak eddig még nem jöttem rá merre is van ( bújócskázik velem)

Indítóban eddig jutottam el: bool CPythonNetworkStream::RecvScriptPacket()
Később folytatom a követést amint lesz időm, csak közbejött vmi.

Vagy azt is csinálhatod, hogy a questnek a "hátterét" felnagyítod.