Még mindig a lovak

Indította Nexus™, 2017-07-24, 18:17:27

Üdv. Tudnátok segíteni abban hogy van ez a questem:

quest horse_summon begin
state start begin
function get_horse_summon_prob_pct() 
local skill_level=pc.get_skill_level(131) 
if skill_level==1 then   
return 100 
elseif skill_level==2 then
return 100 
elseif skill_level==3 then
return 100 
elseif skill_level==4 then   
return 100 
elseif skill_level==5 then   
return 100 
elseif skill_level==6 then 
return 100 
elseif skill_level==7 then   
return 100 
elseif skill_level==8 then   
return 100 
elseif skill_level==9 then 
return 100
elseif skill_level>=10 then
return 100 
end
return 100
end

when 50051.use begin
if pc.is_mount() then
return
end

if horse.get_grade()==1 then
if number(1, 100)<=horse_summon.get_horse_summon_prob_pct() then
say("Lóhívás sikeres.")
horse.set_level(10)
horse.summon()
end
end
end

when 50052.use begin
if pc.is_mount() then
return
end

if horse.get_grade()==2 then
if number(1, 100)<=horse_summon.get_horse_summon_prob_pct() then
say("Lóhívás sikeres.")
horse.set_level(20)
horse.summon()
end
end
end

when 50053.use begin
if pc.is_mount() then
return
end

if horse.get_grade()==3 then
if number(1, 100)<=horse_summon.get_horse_summon_prob_pct() then
say("Lóhívás sikeres.")
horse.set_level(21)
horse.summon()
end
end
end
end
end


Nos ez működik, ha előhívom a katona lovat előhívja és 21-es lesz a ló hívó szintem. Viszont ha kisebb szintűt akarok hívni mint például a kezdő ló aminek a ló hívó szintje 10-esre van állítva akkor azt már nem hívja elő mert nem teszi át a ló hívást 10-es szintre. Nos ezt hogy lehetne megoldani?

Válaszokat köszi előre is.
Az élet olyan mint egy pohár stampó, sok van belÅ'le de sohasem elég!

horse.set_level parancsokat én a if horse.get_grade() elé tenném.

quest horse_summon begin
state start begin
function get_horse_summon_prob_pct() 
local skill_level=pc.get_skill_level(131) 
if skill_level==1 then   
return 100 
elseif skill_level==2 then
return 100 
elseif skill_level==3 then
return 100 
elseif skill_level==4 then   
return 100 
elseif skill_level==5 then   
return 100 
elseif skill_level==6 then 
return 100 
elseif skill_level==7 then   
return 100 
elseif skill_level==8 then   
return 100 
elseif skill_level==9 then 
return 100
elseif skill_level>=10 then
return 100 
end
return 100
end

when 50051.use begin
if pc.is_mount() then
return
end
horse.set_level(10)
if horse.get_grade()==1 then
if number(1, 100)<=horse_summon.get_horse_summon_prob_pct() then
say("Lóhívás sikeres.")
horse.summon()
end
end
end

when 50052.use begin
if pc.is_mount() then
return
end
horse.set_level(20)
if horse.get_grade()==2 then
if number(1, 100)<=horse_summon.get_horse_summon_prob_pct() then
say("Lóhívás sikeres.")
horse.summon()
end
end
end

when 50053.use begin
if pc.is_mount() then
return
end
horse.set_level(21)
if horse.get_grade()==3 then
if number(1, 100)<=horse_summon.get_horse_summon_prob_pct() then
say("Lóhívás sikeres.")
horse.summon()
end
end
end
end
end