[QuickRLS]How to zene betöltése loading képre+ Maphoz Mapname+ Maphoz zene

Indította fabtam11, 2017-07-23, 21:41:36

Üdv!
Ebben a témában a lehető leggyorsabban leírom hogy kell zenét betölteni a loading képernyőre.:
1. bontsuk a rootot
introloading.py-t nyitunk
a legfelső importokat bővítjük a következő hárommal:
import musicInfo
import snd
import systemSetting


Ctrl+f
def Open(self):

Eztán a printes sor alá új sorba:

if musicInfo.loadingMusic != "":
snd.SetMusicVolume(systemSetting.GetMusicVolume())
snd.FadeInMusic("BGM/"+musicInfo.loadingMusic)

snd.SetSoundVolume(systemSetting.GetSoundVolume())


majd keressük a kövit
def Close(self):
A printes sor után új üres sorba jön a következő pár sor:
if musicInfo.loadingMusic != "" and musicInfo.selectMusic != "":
snd.FadeOutMusic("BGM/"+musicInfo.loadingMusic)
app.SetFrameSkip(1)

Ha kész vagy mentsd el, eztán nyisd meg a musicinfo.py-t
A fájl elején lévő

loginMusic="login_window.mp3"

alá kerüljön be ez:

loadingMusic="loading.mp3"

Kész, mentheted és becsomagolhatod a rootot!

ui.: Ne felejtsd el a BGM mappába berakni a te saját loading.mp3-madat! ;)





Üdv!
Ebben a témában leírom, hogy hogy kell új mapokhoz "mapnevet" vagyis bejelentkezéskor megjelenő névtáblás képet rendelni
1.lépés:bontsd a rootot:
2.nyisd meg az uimapnameshower.py-t
3.keresd meg a következőt:
"season1/metin2_map_nusluck01": LOCALE_PATH+"nusluck.tga",   
4. csinálj utána új sort
"újmappodkliensoldalimappájánakneve"         : LOCALE_PATH+"betöltendő.tga",

Kész, mentheted, a rootot becsomagolhatod!
5. a locale fájlokat bontsd, majd ha locale_hu-d van, akkor
locale\hu\ui\mapname\
elérésre navigálj és máris elkészítheted a saját mapname-det%
Ha jól tudom az alap 256x128-as, de nagyobb képet is készíthetsz
Ha megvan akkor visszacsomagolhatod a locale-dat és kész is van! A mapnév része!



Üdv!
Ebben a témában leírom,az új mapokhoz kötött zenék betöltéséhez mit kell csinálni:

Szerveroldalon:
settings.lua-t nyitsz a példám esetében_
/usr/game/share/locale/hungary/
ctrl+f
add_bgm_info(206, "catacomb_of_devil.mp3", 0.5);

eztán újabb sort csinálsz és behelyettesíted az új mappod Map_Indexét és az Új zene nevét a példámba
add_bgm_info( Map_Index, "ÚjZenédNeve.mp3", 0.5);

Map_Index-ekhez.: /usr/game/share/locale/hungary/map/ -nél van az Index file ahonnan látom kimásoltam a számot
ÚjZenédNeve.: kliens/BGM/ általad elhelyezett fájl mp3 neve
Ha befejezted a szerkesztést mented és vboxba/puttyba beírod a leállítós és indítós parancsokat
Kód (A tippem.:) Kijelölés
killall -9 game
killall -9  db
sh start.sh

után elvileg betölteti a zenét///ha tévednék megeshet, hogy reboot kellhet,




How to tárgy javításának esélye aktiválás:
rootot bontasz: uirefine.py
keresed:
self.successPercentage.Hide()
cseréled CTRL+H-val a dokumentumban levő 2-t

self.successPercentage.Show()
Kész, becsomagolod és mostantól mutatni fogja a javítás esélyét!

2017-07-26, 18:48:22 #1 Utolsó szerkesztés: 2017-07-26, 23:00:46 Szerző: fabtam11
Üdv!
Ebben a témában a mapokhoz illő térkép készítésről lesz szó:
(hogy mi ez? Nyomsz egy "m" billentyűt és néhány map képes térképet mutatni)
szükséges hozzá:
1x Wordleditor, amivel "Save Atlas/mini" utility-vel csinálsz egy bmp kiterjesztésű felülnézeti térképet
1x egy paint.net/photoshop/ egyéb tga és dds kiterjesztést kezelő képszerkesztőprogram vagy csak a józan eszünk
1x A kövi elérésre: ymir work\ui\atlas\amappodkliensbelimappájánakneve\ egy atlas.sub

Lépések:
1. betöltöd WE-vel a mappot és aztán közvetlenül a Load résztől 1panellel lejjebb megtalálod a Save Atlas/mini (map) opciót, amivel egy térképet csinálhatsz. türelmesen várd meg míg /ymir work/-be csinál a we  a mappod mappanevével egyező bmp képet
2. Két variációd van:
Az egyik: Akármilyen képszerkesztő segítségével megnyitod és mentés máskéntben png-ként mented, majd a fájl kiterjesztését átírod dds-re és kész
A másik, ha photoshopod vagy paint.net-ed van vagy valamid, ami rendelkezik alapból dds pluginos exportálási lehetőséggel megnyitod a képet és mentés másként opcióval mentesz belőle egy dds változatot
3. ymir work/ui/ elérésre mész és elhelyezed oda frissen készített .dds fájlt
4. Eztán a ymir work/ui/-s dds képedet megnyitod és átméretezed a képszerkesztőprogramoddal egy arányos kisebb értékre, aztán mented (pl 256x256 négyzetnél v téglánál 256x128)
5. A kövi elérésre navigálsz: ymir work\ui\atlas\amappodkliensbelimappájánakneve\  , ha nincs meg a amappodkliensbelimappájánakneve akkor csinálsz egy olyan nevű mappát.
6. jegyzettömböt nyitsz és az adott elérésre mentesz egy atlas.sub fájlt.:
Az atlas.sub tartalma:
Idéztitle subImage
version 1.0
image "amappodkliensbelimappájánakneve.dds"
left 0
top 0
right szélességpixelben
bottom magasságpixelben
7. Behelyettesíted a szélességpixelben értékét és a magasságpixelben értékét.
Ha kész vagy mented és becsomagolhatod, ha minden jól ment és arányos lett a render a maphoz képest, akkor
a térképen rendesen fogja jelezni hogy merre jársz.

ui.: ha nem lenne világos v nem menne, akkor a segítségkérő topicban nyugodtan nyiss témát!

2017-07-28, 10:22:40 #2 Utolsó szerkesztés: 2018-03-15, 10:42:54 Szerző: fabtam11
Üdv!
A játék a karakterhez mérve egy bizonyos távolságig képes éles árnyékokat betöltetni, ennek az aktiválásáról olvashattok ebben a témában!  8)

így fog kinézni a játékon belül ez a rendszeropció!
https://kephost.com/images/2017/07/28/asdasdasd.png


1. rootot nyitsz-> uisystemoption.py
Kód (keresd) Kijelölés
self.tilingModeButtonList = []
új sorba alá:
self.ctrlShadowQuality = 0
Kód (keresd) Kijelölés
self.tilingApplyButton=GetObject("tiling_apply")
alá
self.ctrlShadowQuality = GetObject("shadow_bar")
Kód (keresd:) Kijelölés
self.ctrlSoundVolume.SetEvent(ui.__mem_func__(self.OnChangeSoundVolume))
1 új sor kimarad és a kövi sorba illeszd:
self.ctrlShadowQuality.SetSliderPos(float(systemSetting.GetShadowLevel()) / 5.0)
self.ctrlShadowQuality.SetEvent(ui.__mem_func__(self.OnChangeShadowQuality))

Kód (keresd:
) Kijelölés
systemSetting.SetSoundVolumef(pos)

1 új sor kimarad és a kövi sorba illeszd:
def OnChangeShadowQuality(self):
pos = self.ctrlShadowQuality.GetSliderPos()
systemSetting.SetShadowLevel(int(pos / 0.2))


A root kész van, becsomagolhatod
uiscriptet bontasz és onnan SystemOptionDialog.py-t nyitsz
A legaljára mész és ha kikommentelve találkoznál vele, akkor leveszed a kommenteket, de a kóreai krixkrax soránál meghagyod a két ##-et
Vagy
ha pedig nincs a kliensedben (tehát nem spektrád van)
akkor a kövi  a teendőd:
rákeresel:
"name" : "tiling_apply",
Ezt látod kb
[spoiler]
Idéz{
               "name" : "tiling_apply",
               "type" : "button",

               "x" : 110+100,
               "y" : 185,

               "text" : uiScriptLocale.OPTION_TILING_APPLY,

               "default_image" : ROOT_PATH + "middle_Button_01.sub",
               "over_image" : ROOT_PATH + "middle_Button_02.sub",
               "down_image" : ROOT_PATH + "middle_Button_03.sub",
            },
         ),
      },
   ),
}
[/spoiler]

módosítod erre:
[spoiler]
Idéz{
               "name" : "tiling_apply",
               "type" : "button",

               "x" : 110+100,
               "y" : 185,

               "text" : uiScriptLocale.OPTION_TILING_APPLY,

               "default_image" : ROOT_PATH + "middle_Button_01.sub",
               "over_image" : ROOT_PATH + "middle_Button_02.sub",
               "down_image" : ROOT_PATH + "middle_Button_03.sub",
            },


            ## ÁRNYÉKOK ÉLESSÉGÉNEK SZABÁLYOZÁSA
            {
               "name" : "shadow_mode",
               "type" : "text",

               "x" : 30,
               "y" : 210,

               "text" : "Árnyék",
            },
            
            {
               "name" : "shadow_bar",
               "type" : "sliderbar",

               "x" : 110,
               "y" : 210,
            },
         ),
      },
   ),
}
[/spoiler]
forrás türkmmo.:  "[PY] Sistem Seçenekleri (Gölge Ayarı)"