Detroit SF

Indította baba1991, 2017-07-17, 18:31:03

sziasztok olyan kérdésem lenne ha ez 1 kipucolt kliens ami van a rar ba akkor miért M2M es minden??
összes szet és épület ami van meg fegyver az M2M ez most milyen kliens?


Üzenet összefésülés: 2017-07-17, 18:32:04

elnézést kérek a MOD tól rossz helyre nyitottam véletlen!!!

nyugi a furább kérdés az h ha már úgy is kipucolt, akkor mé nem 404-es revíziójú meg 2089m ből lett összerakva?  ???

Eddig 15 hibát találtam  :-X
Legyél kreatív, kifogások helyett megoldást keress.

Alapból nincsenek benne mobok se kövek.
Próbáltam lehívni metint, azokból a felére azt írta nem létezik, másik fele nem látszott, majd mondom legyen 1 vadkutya is, de az se létezett :o
De már ott fura volt a dolog, hogy 500 mega alatt van a pack mappa ???

2017-07-20, 00:08:29 #4 Utolsó szerkesztés: 2017-07-20, 00:34:33 Szerző: aferii
Skliiek nem sebeznek, Sámánra a mester/Nagymester vért hibás... Sámán buffok nem látszanak, PM-re ledobott de sorolhatom még :)

Arra jó hogy kiszedni belőle a vérteket fegyokat szerintem esetleg még a mountokat.
Legyél kreatív, kifogások helyett megoldást keress.

2017-07-20, 02:53:04 #5 Utolsó szerkesztés: 2017-07-20, 03:20:41 Szerző: - Chevrolet -
Idézetet írta: fabtam11 Dátum 2017-07-17, 19:19:42
nyugi a furább kérdés az h ha már úgy is kipucolt, akkor mé nem 404-es revíziójú meg 2089m ből lett összerakva?  ???

kys

Idézetet írta: 5310pati Dátum 2017-07-19, 23:46:04
Alapból nincsenek benne mobok se kövek.
Próbáltam lehívni metint, azokból a felére azt írta nem létezik, másik fele nem látszott, majd mondom legyen 1 vadkutya is, de az se létezett :o
De már ott fura volt a dolog, hogy 500 mega alatt van a pack mappa ???

leírtam, hogy ez nem egy fogd és keress pénzt vele azonnal publikáció, viszont javítottam a köveket

Idézetet írta: aferii Dátum 2017-07-20, 00:08:29
Skliiek nem sebeznek, Sámánra a mester/Nagymester vért hibás... Sámán buffok nem látszanak, PM-re ledobott de sorolhatom még :)

Arra jó hogy kiszedni belőle a vérteket fegyokat szerintem esetleg még a mountokat.

Sámán vértek javítva, a többi meg baromság, vakon megmondom, hogy nem választottál skillgroup-ot

Javított verzió (kb 5 percig tartott megcsinálni a kemény hibákat):

https://drive.google.com/drive/folders/0Bza-NRabxTdZRHBHUkxuUmZYR2c

Továbbra is várom az észrevételeket

Idézleírtam, hogy ez nem egy fogd és keress pénzt vele azonnal publikáció, viszont javítottam a köveket
A pack mappában megértem hogy nincs, na de attól még nem kéne azt kiírnia h nem létezik mob a vad kutya ID-jén. :o ???

Idézetet írta: 5310pati Dátum 2017-07-20, 03:45:25
Idézleírtam, hogy ez nem egy fogd és keress pénzt vele azonnal publikáció, viszont javítottam a köveket
A pack mappában megértem hogy nincs, na de attól még nem kéne azt kiírnia h nem létezik mob a vad kutya ID-jén. :o ???

De nem létezik, mivel ki van szedve az id-je is. Rengeteg haszontalan és felesleges tárgy van önmagában a játékban ami igénytelen és csak helyet foglal, a mobok ugyanígy. Mindenből hagytam bent legalább egyet, hogy ne okozzon gondot a bővítés.

2017-07-20, 07:27:03 #8 Utolsó szerkesztés: 2017-07-20, 08:15:03 Szerző: fabtam11
Eazy megoldás: fogja a forrást/locale_stringet és csinál rá rendszerüzenetet hogy mittomén mobID nem létezik // tárgyID nem létezik.  8)
az kité h 500 mega alatt van, elvégre ez a jövő zenéje pimp your serverfiles bietches


A játék alap hajas ymir work/item/quest/-es hülye lekérését is tegyük a listára ha mán felesleg akk ne is legyen benne h be kéne töltenie valami tga képet vagy valami ilyesmi volt
A játék idióta átváltoztatógömbjei úgy se voltak elég menők 2017-ben...kinek kellenének? :D
A játék kritikus és átható találatai szintén ; Az exp gyűrűk már 2007-ben kimentek a divatból kappa
A játékba szintén felesleges a bátorság köpeny, 2017-re már mindenki elég bátor lehet maga rulezni a mobokat.
Na várj kezdek kifogyni az iróniával megírt sorokból, am kysstfu a helyes megszólításom.


félre ne értsd tetszik a detroit sf-ed de több kérdést vet fel minden belépéskor és még szoknia kell a fórumozóknak :D

2017-07-20, 10:21:25 #9 Utolsó szerkesztés: 2017-07-20, 13:07:55 Szerző: aferii
Szép jó reggelt!

Még mielőtt félreértés lenne....

Nem leszólás amit kiírtam csak megjegyzés. Elnézést kérek a fogalmazásért ha félreérthető volt!!!

Minden tiszteletem a Fórum üzemeltető / a Kedves és Lelkes segítőkért!

Én 5 éve foglalkozom a témával, sajnos mindent itt tanultam meg amit eddig tudok.  Visszont nagyon szeretem csinálni/ szerkesztgetni..... Tudom hogy csak pár sor  a forrásba stb... azt se tudom mit hol kell forrást még csak most kapisgálom. De azért kérdezek mindig ha lehet :)
Nagyon tetszik az sf mindig olyat szerettem volna ami ki van pucolva és én magam találok ki mindent így nem kell alap vadkutyákkal kezdeni alap mappokon és alap küldik / alap eventek mindent kitalálhatok magam. csak a VPS- etöltésénél is ír hiányokat stb..... De majd írkálok és kérdek/kutatok.

Karaktert miért nem tudok törölni ? :O

Nekem a sámán vértek továbbra sem jók :S

Legyél kreatív, kifogások helyett megoldást keress.

Ma fixálom a női vérteket is, de azért egy textúraelérést ellenőrizni és átírni ne okozzon már gondot

2017-07-20, 14:57:29 #11 Utolsó szerkesztés: 2017-07-20, 19:40:12 Szerző: aferii
Töröltem az egészet. Be is fejeztem.

10 emberből 1 nem segít.
Legyél kreatív, kifogások helyett megoldást keress.

2017-07-23, 14:47:45 #12 Utolsó szerkesztés: 2017-07-23, 14:49:46 Szerző: Pisti95
Idézetet írta: aferii Dátum 2017-07-20, 14:57:29
Karaktert miért nem tudok törölni ? :O

Forrásban kell javítani a DB-t, hogy tudj karaktert törölni.


Cseréld le ezt vagy kommentezd ki:

snprintf(queryStr, sizeof(queryStr), "INSERT INTO player%s_deleted SELECT * FROM player%s WHERE id=%d",
GetTablePostfix(), GetTablePostfix(), pi->player_id);
std::auto_ptr<SQLMsg> pIns(CDBManager::instance().DirectQuery(queryStr));

if (pIns->Get()->uiAffectedRows == 0 || pIns->Get()->uiAffectedRows == (uint32_t)-1)
{
sys_log(0, "PLAYER_DELETE FAILED %u CANNOT INSERT TO player%s_deleted", dwPID, GetTablePostfix());

peer->EncodeHeader(HEADER_DG_PLAYER_DELETE_FAILED, pi->dwHandle, 1);
peer->EncodeBYTE(pi->account_index);
return;
}




Aztán írd felül ezzel, vagy másold a kikommentezett rész alá:

/////[C++ FIX]Delete character
snprintf(queryStr, sizeof(queryStr), "INSERT INTO player_deleted%s SELECT * FROM player%s WHERE id=%d",
                GetTablePostfix(), GetTablePostfix(), pi->player_id);
        std::auto_ptr<SQLMsg> pIns(CDBManager::instance().DirectQuery(queryStr));

        if (pIns->Get()->uiAffectedRows == 0 || pIns->Get()->uiAffectedRows == (uint32_t)-1)
        {
            sys_log(0, "PLAYER_DELETE FAILED %u CANNOT INSERT TO player_deleted%s", dwPID, GetTablePostfix());

            peer->EncodeHeader(HEADER_DG_PLAYER_DELETE_FAILED, pi->dwHandle, 1);
            peer->EncodeBYTE(pi->account_index);
            return;
        }
///////////////////////////


Ha a forrás nem jó, akkor ellenőrizd hogy a player és a player_deleted tábla oszlopai egyeznek e

karakter törlő részt pontosan forrásban hol kel módosítani azt látom leírtad mit kel cserélni de hol kell előre is köszönöm válaszod!!

Szerintem jó SF lett.
Igaz már csak a javítottat néztem.

Az M2M-es épületekről meg csak annyit hogy ez is ösztönözzön téged az egyediségre.
Tehát kapd ki őket és rakj be mást :D

Idézetet írta: kinkongs Dátum 2017-08-04, 08:41:11
Az M2M-es épületekről meg csak annyit hogy ez is ösztönözzön téged az egyediségre.
Tehát kapd ki őket és rakj be mást :D
Am most mire utalsz? Alap terepek épületei+ alap zones objektek?

Idézetet írta: kinkongs Dátum 2017-08-04, 08:41:11
Szerintem jó SF lett.
Igaz már csak a javítottat néztem.

Az M2M-es épületekről meg csak annyit hogy ez is ösztönözzön téged az egyediségre.
Tehát kapd ki őket és rakj be mást :D

A mester témát csak azért alkalmaztam, mert abból tudtam kihozni a legtisztább méretet, most hogy nézne ki, ha csak egy fél metin2 szerver lenne?:D

Egyébként hamarosan adok ki hozzá javítást, mert elég sok hibát találtam + kérem a használókat, hogy jelezzék ha van további.

valaki segítene megoldani a caracter törlés hibát hogy forrásba pontosan hol csináljam meg amit pisti írt???

Elviekben szerver oldali forrás:

ClientManagerPlayer.cpp-ben

Ezt


        snprintf(queryStr, sizeof(queryStr), "INSERT INTO player%s_deleted SELECT * FROM player%s WHERE id=%d",
                GetTablePostfix(), GetTablePostfix(), pi->player_id);
        std::auto_ptr<SQLMsg> pIns(CDBManager::instance().DirectQuery(queryStr));

        if (pIns->Get()->uiAffectedRows == 0 || pIns->Get()->uiAffectedRows == (uint32_t)-1)
        {
            sys_log(0, "PLAYER_DELETE FAILED %u CANNOT INSERT TO player%s_deleted", dwPID, GetTablePostfix());

            peer->EncodeHeader(HEADER_DG_PLAYER_DELETE_FAILED, pi->dwHandle, 1);
            peer->EncodeBYTE(pi->account_index);
            return;
        }


C seréld erre:

snprintf(queryStr, sizeof(queryStr), "INSERT INTO player_deleted%s SELECT * FROM player%s WHERE id=%d",
                GetTablePostfix(), GetTablePostfix(), pi->player_id);
        std::auto_ptr<SQLMsg> pIns(CDBManager::instance().DirectQuery(queryStr));

        if (pIns->Get()->uiAffectedRows == 0 || pIns->Get()->uiAffectedRows == (uint32_t)-1)
        {
            sys_log(0, "PLAYER_DELETE FAILED %u CANNOT INSERT TO player_deleted%s", dwPID, GetTablePostfix());

            peer->EncodeHeader(HEADER_DG_PLAYER_DELETE_FAILED, pi->dwHandle, 1);
            peer->EncodeBYTE(pi->account_index);
            return;
        }