Bug?

Indította heki88, 2017-07-11, 16:15:25

Halihó.

Egy olyan furcsa hibába ütköztem, hogyha egy olyan skillt használok, ami megváltoztatja a támadóértékemet (aura, penge, stb.) az nem látható a "Karakter ablakban", pontosabban nem adódik hozzá a támadóérték, viszont hogyha egy olyan skillt használok ami megnöveli a védelmemet (erős test pl) az hozzáadódik a támadóértékhez is. o.O Az értékek ettől függetlenül jók, tehát a védelem / támadóérték is megnő, csak sajnos rosszul jelzi az ablak.


Esetleg ha már valaki találkozott ezzel, megmondaná hogyan kell javítani? :/


2017-07-12, 18:08:08 #1 Utolsó szerkesztés: 2017-07-12, 19:08:14 Szerző: heki88
Esetleg legalább abban tudna segíteni valaki, hogy melyik fájlokba kéne keresgetnem, vagy hogy melyik fv a felelős, a helyes értékek mutatásáért vagy valami? :D

Üzenet összefésülés: 2017-07-12, 19:08:14

Megoldódott a probléma.

Nem tudom, hogy ez mennyire legit, de ha a packet.h -ban ezeket:     POINT_ATT_BONUS,
    POINT_DEF_BONUS,
átírjátok erre:     POINT_ATT_BONUS = 93,
    POINT_DEF_BONUS = 94,
akkor (eddig úgy tűnik) jó lesz. :)