Belépésnél skill, Név, Státusz, Céh, Admin notice

Indította Symple, 2017-07-07, 16:08:20

2017-07-07, 16:08:20 Utolsó szerkesztés: 2017-07-10, 23:36:08 Szerző: Symple
Sziasztok, hogyan lehetne ezeket megoldani?


2. Az első belépésnél egy küldetés megkérdezi, hogy milyen képességeket szeretne (menta, testi..) és p skillt ad, a szint megvan hozzá.
3. Hol tudom a nevet babrálni? Pl, hogy egy <> között legyen a név.
4. Az első belépésnél már egy meghatározott státuszon van (az alap státusz pontok mennyiségét akarom állítani)
5. Alapból a céh max szinten legyen amikor létrehozom (valamint ha lehet akkor a max szinten ne a szintjét írja, hanem hogy max)
6. Amikor admin /n-ben írj akkor a szöveg előtt legyen ott a neve (pl: [ST]abc: Heló)

Forrást használok :]

A válaszokat előre is köszönöm

Szia
2.(annyi különbséggel hogy tárgyra kell kattintani)
quest szivarvanyko begin
state start begin
when 50512.use begin
say("Üdvözöllek kalandor!")
say("Csak nem a hatalmas képességekért jöttél?!")
say("")
say("Rendben, akkor döntsd el, hogy melyik képességedet fejleszted ki.")
say("")
if pc.job == 0 then
local s = select("Testi","Mentális","Mégsem")
if s == 1 then
--Körper
pc.set_skill_group(1)
pc.set_skill_level(1, 59)
pc.set_skill_level(2, 59)
pc.set_skill_level(3, 59)
pc.set_skill_level(4, 59)
pc.set_skill_level(5, 59)
pc.set_skill_level(6, 59)
say_title("Szivárvány Ko:")
say("")
say("A tanításod ime befejezodött megkaptad a nagymester képességeidet.")
say("")
elseif s == 2 then
--Mentalo
pc.set_skill_group(2)
pc.set_skill_level(16, 59)
pc.set_skill_level(17, 59)
pc.set_skill_level(18, 59)
pc.set_skill_level(19, 59)
pc.set_skill_level(20, 59)
pc.set_skill_level(21, 59)
say_title("Szivárvány Ko:")
say("")
say("A tanításod ime befejezodött megkaptad a nagymester képességeidet.")
say("")
end
elseif pc.job ==1 then
say("Válaszd ki a képességet")
local s = select("Közelharc","Távharc","Mégsem")
if s == 1 then
--Nahkampf
pc.set_skill_group(3)
pc.set_skill_level(31, 59)
pc.set_skill_level(32, 59)
pc.set_skill_level(33, 59)
pc.set_skill_level(34, 59)
pc.set_skill_level(35, 59)
pc.set_skill_level(36, 59)
say_title("Szivárvány Ko:")
say("")
say("A tanításod ime befejezodött megkaptad a nagymester képességeidet.")
say("")
elseif s == 2 then
--Fernkampf
pc.set_skill_group(4)
pc.set_skill_level(46, 59)
pc.set_skill_level(47, 59)
pc.set_skill_level(48, 59)
pc.set_skill_level(49, 59)
pc.set_skill_level(50, 59)
pc.set_skill_level(51, 59)
say_title("Szivárvány Ko:")
say("")
say("A tanításod ime befejezodött megkaptad a nagymester képességeidet.")
say("")
end
elseif pc.job == 2 then
say("Válaszd ki a képességet")
local s = select("Mágia","Fegyver","Mégsem")
if s == 1 then
--Magie
pc.set_skill_group(5)
pc.set_skill_level(76, 59)
pc.set_skill_level(77, 59)
pc.set_skill_level(78, 59)
pc.set_skill_level(79, 59)
pc.set_skill_level(80, 59)
pc.set_skill_level(81, 59)
say_title("Szivárvány Ko:")
say("")
say("A tanításod ime befejezodött megkaptad a nagymester képességeidet.")
say("")
elseif s == 2 then
--Waffe
pc.set_skill_group(6)
pc.set_skill_level(61, 59)
pc.set_skill_level(62, 59)
pc.set_skill_level(63, 59)
pc.set_skill_level(64, 59)
pc.set_skill_level(65, 59)
pc.set_skill_level(66, 59)
say_title("Szivárvány Ko:")
say("")
say("A tanításod ime befejezodött megkaptad a nagymester képességeidet.")
say("")
end
elseif pc.job == 3 then
say("Válaszd ki a képességet")
local s = select("Gyógyulás","Sárkány","Mégsem")
if s == 1 then
--Heil
pc.set_skill_group(7)
pc.set_skill_level(106, 59)
pc.set_skill_level(107, 59)
pc.set_skill_level(108, 59)
pc.set_skill_level(109, 59)
pc.set_skill_level(110, 59)
pc.set_skill_level(111, 59)
say_title("Szivárvány Ko:")
say("")
say("A tanításod ime befejezodött megkaptad a nagymester képességeidet.")
say("")
elseif s == 2 then
--Drachen
pc.set_skill_group(8)
pc.set_skill_level(91, 59)
pc.set_skill_level(92, 59)
pc.set_skill_level(93, 59)
pc.set_skill_level(94, 59)
pc.set_skill_level(95, 59)
pc.set_skill_level(96, 59)
say_title("Szivárvány Ko:")
say("")
say("A tanításod ime befejezodött megkaptad a nagymester képességeidet.")
say("")
end
end
end
    end
end

a give basic weaponba írd be a tárgyat

3. Mysql (Navicat) Player->Player és átírod a nevet manuálisan

5. Mysql (Navicat) Player->Guild nyomsz egy CTRL+d -t és a level sornál (a kicsi nyíl a "levelnél" legyen) és a Defaulthoz írd oda hogy 20 (nem enged szöveget írni)

Ennyit tudtam segíteni.

2017-07-10, 21:31:39 #2 Utolsó szerkesztés: 2017-07-10, 21:48:40 Szerző: Distraught
próbáld meg, hogy a guild_manager.cpp-ben a CreateGuild függvényben a return pg->GetID(); elég berakod ezt a sort:

pg->GuildPointChange(POINT_EXP, nemtommennyikellhogy20aslegyen, true);


4.: constants.cpp (egyből a tetején lesz) keress rá: JobInitialPoints
itt látod, ki fogod szerintem találni mi micsoda :D

C++ programmer at Gameloft


Idézetet írta: Symple Dátum 2017-07-07, 16:08:20
6. Amikor admin /n-ben írj akkor a szöveg előtt legyen ott a neve (pl: [ST]abc: Heló)

Off:
[spoiler][spoiler]A szerveredet te csinálod vagy az M2H?[/spoiler][/spoiler]

cmd.cpp-t megnyitod és keresed ezt a sort (A legalján kb)

snprintf( buf, sizeof(buf), "%s", argument );


Erre módosítod:
snprintf( buf, sizeof(buf), ch->GetName(),": %s", argument );
Ha a karaktered neve pl: [GM]Pistike
És írni akarsz /n el akkor így fogja ki írni:
[GM]Pistike: téma

Nem teszteltem! - De mindjárt fogom.

“Majdnem minden tudásunkért nem azoknak tartozunk, akik egyetértettek, hanem azoknak, akik nem.”

mevéhez a <> jelek:
input_login.cpp-ben keresd meg a CharacterCreate függvényt, majd ez elé

sys_log(0, "PlayerCreate: name %s pos %d job %d shape %d",

írd ezt:

pinfo->name = "<" + pinfo->name + ">";


(nem tudom, hogy működni fog-e, sztem igen)

C++ programmer at Gameloft

Teszteltem, tessék!
Csatoltam a képet!

“Majdnem minden tudásunkért nem azoknak tartozunk, akik egyetértettek, hanem azoknak, akik nem.”

Köszönöm a segítséget!  8)

Egy kis off:  :)
[spoiler]
IdézA szerveredet te csinálod vagy az M2H?

Csak egy házi kis szervert csinálgatok ahol a barátokkal ellehetünk, viszont nagyon nagyon kezdő vagyok,
de hihetetlenül megtetszett ez a szerver készítős dolog.
Mivel elég kicsi a tudásom ezen a téren amit nem találok meg arra rákérdezek, így egyszer majd nem/nem nagyon kell már kérdezősködnöm[/spoiler]