Kezdő szint beállítása

Indította Symple, 2017-07-06, 18:42:11

Sziasztok, a kezdő szintet hol tudom átállítani?
Nem az xp adós küldetéssel akarok szintet adni, hanem az első belépésnél alapból ne 1-es legyen, hanem a megadott kezdő szinten kezdjen.


Forrással dolgozol vagy sem?

“Majdnem minden tudásunkért nem azoknak tartozunk, akik egyetértettek, hanem azoknak, akik nem.”

input_login.cpp

keress rá erre:

table->level = 1;

Cseréld le az 1-est a kívánt szintre.
Az élet olyan mint egy pohár stampó, sok van belÅ'le de sohasem elég!

2017-07-06, 18:44:43 #3 Utolsó szerkesztés: 2017-07-06, 18:46:15 Szerző: Meli
Idézetet írta: Nexus™ Dátum 2017-07-06, 18:43:26
input_login.cpp

keress rá erre:

table->level = 1;

Cseréld le az 1-est a kívánt szintre.

Jaa megelőztél.

Ezt a funkciót keresd:


bool NewPlayerTable2(TPlayerTable * table, const char * name, BYTE race, BYTE shape, BYTE bEmpire)
{
    if (race >= MAIN_RACE_MAX_NUM)
    {
        sys_err("NewPlayerTable2.OUT_OF_RACE_RANGE(%d >= max(%d))\n", race, MAIN_RACE_MAX_NUM);
        return false;
    }

    unsigned job;

    if (!RaceToJob(race, &job))
    {   
        sys_err("NewPlayerTable2.RACE_TO_JOB_ERROR(%d)\n", race);
        return false;
    }

    sys_log(0, "NewPlayerTable2(name=%s, race=%d, job=%d)", name, race, job);

    memset(table, 0, sizeof(TPlayerTable));

    strlcpy(table->name, name, sizeof(table->name));

    table->level        = 1;
    table->job            = race;    // Á÷¾÷´ë½Å Á¾Á·À» ³Ö´Â´Ù
    table->voice        = 0;
    table->part_base    = shape;

    table->st        = JobInitialPoints[job].st;
    table->dx        = JobInitialPoints[job].dx;
    table->ht        = JobInitialPoints[job].ht;
    table->iq        = JobInitialPoints[job].iq;

    table->hp        = JobInitialPoints[job].max_hp + table->ht * JobInitialPoints[job].hp_per_ht;
    table->sp        = JobInitialPoints[job].max_sp + table->iq * JobInitialPoints[job].sp_per_iq;
    table->stamina    = JobInitialPoints[job].max_stamina;

    table->x        = CREATE_START_X(bEmpire) + number(-300, 300);
    table->y        = CREATE_START_Y(bEmpire) + number(-300, 300);
    table->z        = 0;
    table->dir        = 0;
    table->playtime = 0;
    table->gold     = 0;

    table->skill_group = 0;

    return true;
}



Gondolom PvP szerver lesz.
Kezdő yang és kezdő skill group:

    table->gold     = 0;

    table->skill_group = 0;

“Majdnem minden tudásunkért nem azoknak tartozunk, akik egyetértettek, hanem azoknak, akik nem.”