Skillek fejlesztése P1-P10 és afölé?

Indította fabtam11, 2017-07-05, 00:07:55

2017-07-05, 00:07:55 Utolsó szerkesztés: 2017-07-05, 09:24:22 Szerző: fabtam11
Üdv!
Valakinél nincs meg véletlenül a P skillek utáni skillszint létrehozáshoz?A guglis keresés valahogy nem szereti a kulcszavaimat és olcsón megpróbál rámsózni valami COD4-et annak ellenére, hogy  site:metin2hungary.net-en keresek!  :'(
Érdekelne, hogy hogy tudnám P1-P10-ig és még egy újabb "stádiumig" fejleszteni a skilleket és azok értékeit.
A stádium alatt azt értem, hogy P skill effektje után egy újabb változatot is beszeretnék töltetni (tehát skill és loop effekteket )ha a P10 skillszint után jutok...a célom  valami ùjezen túl a játék skilljeit picit felerősíteném.
Előre is köszönök bármilyen posztot vagy segítőkész tanácsot!

ui.: valószínűleg hasznos téma lehet a fórumozók számára is.

Lehet off, de én speciel elkezdenék kutakodni forrásban, hogy vannak a skillek kódjai, aztán megpróbálnám bővíteni. Am pisti asziszem megoldotta, de nem tudom akarja-e publikálni.


2017-07-05, 08:48:58 #3 Utolsó szerkesztés: 2017-07-05, 09:22:42 Szerző: fabtam11
thenkszö!  ;)
Az általam írt skill loopos dolog is benne van?  :o

Öö, nem tudom. Sosem érdekelt a dolog, még csak meg se néztem. Vannak benne _5-re végződő képességfájlok.

A kardaura "titkos" effektjének elvén az indító felelhet a loopokért, nem?  :o
De ha a felvetésem igaz, akkor ezt még egy szerveroldal is elvileg ellenőrzi és tárolja az adott effektet?

Most néztem, az 5ös mse fájlok nincsenek benne.

2017-07-05, 12:13:36 #7 Utolsó szerkesztés: 2017-07-05, 12:39:50 Szerző: fabtam11
Idézetet írta: [VIP]P3NG3R Dátum 2017-07-05, 11:34:58
Most néztem, az 5ös mse fájlok nincsenek benne.
No problem van időm legyártani mindet(előzőleg volt pár kísérletem)!
Van rá energiám is , de a C++ és a python nem az én asztalom. :D
viszont  loopos kérdés ~kardaura mámor ... lánglélek elv. vértezés stb aktívan megmaradó effektjéből szeretnék egy újabb változatot betöltetni az "S" skillszintjéhez kötve vagy akár M G P-hez is külön-külön!

2019-06-07, 12:54:15 #8 Utolsó szerkesztés: 2019-06-07, 16:04:33 Szerző: TheSLESH
Loopos dolgot valakinek sikerült már megoldania?:D

Üzenet összefésülés: 2019-06-07, 16:04:33

skillLevel = player.GetSkillLevel(94)
if skillLevel > 49:
chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_AFFECT+22, "", "d:/ymir work/pc/shaman/effect/3hosin_loop_4.mse")
else :
chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_AFFECT+22, "", "d:/ymir work/pc/shaman/effect/3hosin_loop.mse")


Ez miért nem működőképes?:D
Az ember csak fiatalon találhat ki igazán új dolgokat. Utána már túl tapasztalt, túl híres (...) és túl ostoba.

2019-06-10, 23:17:40 #9 Utolsó szerkesztés: 2019-06-10, 23:19:44 Szerző: fabtam11
hát mert elvleg ha a skilleveled P10 feletti akk kéne új effektet tennie,
de nem tom h nálad a psmben benne van-e ez a 3hosin_loop_4.mse.


ácsi, ezt a témát én nyitottam!? o_o

Aha. Az effectek tokeletesek, de a loopok azok nem. Szoval azok az effektek amik rajtad maradnak(aura, aldas stb)
Az ember csak fiatalon találhat ki igazán új dolgokat. Utána már túl tapasztalt, túl híres (...) és túl ostoba.