ÁK & KK

Indította golyafin10, 2017-06-30, 17:01:45

Sziasztok.
Egy olyan kérdésem lenne,hogy van már valahol olyan topic,amiben leírják,hogy hogyan tudjuk megváltoztatni az Átlagkár illetve a készségkár forgatási rátáját?
Pld hogy a kk elmenjen 60ig és hogy nagyobb eséllyel tegyen bele nagy kk-t. (ugyan ez az ák-ra is érvényes)
*
Kerestem sok helyen,de nem találtam vagy lehet csak rossz kulcs szavakat használtam.

item_addon.cpp
void CItemAddonManager::ApplyAddonTo(int iAddonType, LPITEM pItem)
{
if (!pItem)
{
sys_err("ITEM pointer null");
return;
}

// TODO ŔĎ´Ü ÇϵĺÄÚµůŔ¸·Î ĆňŸ ˝şĹł Ľöġ şŻ°ć¸¸ °ćżě¸¸ ŔűżëąŢ°ÔÇŃ´Ů.

int iSkillBonus = MINMAX(-30, (int) (gauss_random(0, 5) + 0.5f), 30);
int iNormalHitBonus = 0;
if (abs(iSkillBonus) <= 20)
iNormalHitBonus = -2 * iSkillBonus + abs(number(-8, 8) + number(-8, 8)) + number(1, 4);
else
iNormalHitBonus = -2 * iSkillBonus + number(1, 5);

pItem->RemoveAttributeType(APPLY_SKILL_DAMAGE_BONUS);
pItem->RemoveAttributeType(APPLY_NORMAL_HIT_DAMAGE_BONUS);
pItem->AddAttribute(APPLY_NORMAL_HIT_DAMAGE_BONUS, iNormalHitBonus);
pItem->AddAttribute(APPLY_SKILL_DAMAGE_BONUS, iSkillBonus);
}