Halhatatlan ló ?

Indította xTryx, 2017-06-24, 18:18:42

Sziasztok valahogy lehetséges elérni azt, hogy a lovunk halhatatlan legyen forrás , quest-es megoldással?

Mármint amikor lovagolsz és közben halsz meg, ne halljon meg veled együtt a ló?

“Majdnem minden tudásunkért nem azoknak tartozunk, akik egyetértettek, hanem azoknak, akik nem.”

2017-06-24, 18:26:00 #2 Utolsó szerkesztés: 2017-06-24, 18:27:51 Szerző: xTryx
Mármint hogy ne kelljen etetni, ne haljon éhen, ne kelljen újra éleszteni.

Üzenet összefésülés: 2017-06-24, 18:27:51

de most igazából az a legnagyobb problémám, hogy 1 teleport, kari csere után meghal a lovam és újra kell élesztgetni.

2017-06-24, 19:57:25 #3 Utolsó szerkesztés: 2017-06-24, 21:57:44 Szerző: Meli
Idézetet írta: xTryx Dátum 2017-06-24, 18:26:00
Mármint hogy ne kelljen etetni, ne haljon éhen, ne kelljen újra éleszteni.

Üzenet összefésülés: 2017-06-24, 18:27:51

de most igazából az a legnagyobb problémám, hogy 1 teleport, kari csere után meghal a lovam és újra kell élesztgetni.

Utána nézek.

Szerintem questben kell megoldani a lovaknak a halhatatlanságát.

“Majdnem minden tudásunkért nem azoknak tartozunk, akik egyetértettek, hanem azoknak, akik nem.”

char_horse.cpp
void CHARACTER::HorseSummon(bool bSummon, bool bFromFar, DWORD dwVnum, const char* pPetName)

Tanulmányozd a függvényt és lehet, hogy az lesz benne amit keresel.
Skype:Csedwik

2017-06-24, 23:28:47 #5 Utolsó szerkesztés: 2017-06-25, 01:28:43 Szerző: Meli
Idézetet írta: Csedwik Dátum 2017-06-24, 22:37:04
char_horse.cpp
void CHARACTER::HorseSummon(bool bSummon, bool bFromFar, DWORD dwVnum, const char* pPetName)

Tanulmányozd a függvényt és lehet, hogy az lesz benne amit keresel.

Es tenyleg!! :)

Nos, ideültem a géphez.
NEM TESZTELTEM, PRÓBÁLD KI!!
Keresd ezt:
Töröld vagy kommentezd!

if (GetHorseLevel() <= 0)
return;



Keresd ezt:

if (GetHorseHealth() <= 0)
bFromFar = false;


Módosítsd erre:
if (GetHorseHealth() <= 0)
bFromFar = true;


Kommentezd ki ezeket a sorokat: //

if (GetHorseHealth() <= 0)
{
// Á×Ŕş°ĹĂł·ł ŔÖ°Ô ÇĎ´Â Ăł¸®
m_chHorse->SetPosition(POS_DEAD);

// ŔĎÁ¤˝Ă°ŁŔÖ´Ů »ç¶óÁö°Ô ÇĎŔÚ.
char_event_info* info = AllocEventInfo<char_event_info>();
info->ch = this;
m_chHorse->m_pkDeadEvent = event_create(horse_dead_event, info, PASSES_PER_SEC(60));
}


Így:

//if (GetHorseHealth() <= 0)
//{
// Á×Ŕş°ĹĂł·ł ŔÖ°Ô ÇĎ´Â Ăł¸®
// m_chHorse->SetPosition(POS_DEAD);

// ŔĎÁ¤˝Ă°ŁŔÖ´Ů »ç¶óÁö°Ô ÇĎŔÚ.
// char_event_info* info = AllocEventInfo<char_event_info>();
// info->ch = this;
// m_chHorse->m_pkDeadEvent = event_create(horse_dead_event, info, PASSES_PER_SEC(60));
//}


A felső if (GetHorseHealth() <= 0) változóba belefog esni ha a lovad élete  kisebb vagy egyenlő 0!
true értéket kap vissza, így soha nem fog a halott funkció lefutni, így a lovad "hiper csillag harcos lesz."

“Majdnem minden tudásunkért nem azoknak tartozunk, akik egyetértettek, hanem azoknak, akik nem.”

vagy csak ennyit eléírsz, és hagyod az átirogatást és kommentelgetést:

if (GetHorseHealth() <= 0)
UpdateHorseHealth(100);

C++ programmer at Gameloft

Idézetet írta: Distraught Dátum 2017-06-25, 10:56:28
vagy csak ennyit eléírsz, és hagyod az átirogatást és kommentelgetést:

if (GetHorseHealth() <= 0)
UpdateHorseHealth(100);


Ez is egy megoldás. :)

“Majdnem minden tudásunkért nem azoknak tartozunk, akik egyetértettek, hanem azoknak, akik nem.”

Köszönöm szépen a segítséget :)