Karakterválasztó -> questbug

Indította TrueLev, 2017-06-09, 01:06:06

2017-06-09, 01:06:06 Utolsó szerkesztés: 2017-08-06, 01:53:08 Szerző: TrueLev
Sziasztok,

Olyan problémám lenne, hogy betettem a gf-es karakterválasztót és ez azt eredményezi,
hogyha az első quest amit megyitunk olyan ami előtt nincs választási opció, tehát when login begin vagy when x.click begin, ottmarad a szöveg a leokézás után. Ha belépés után olyan questet nyitunk meg először ahol van választási opció (when x.chat."Teleport" begin pl), akkor nem lesz ilyen bug a választás nélküli questekkel sem.
Találkozott valaki már ezzel a buggal?

(Semmi  syserr sincs)

2017-06-09, 05:10:53 #1 Utolsó szerkesztés: 2017-06-09, 05:17:50 Szerző: whiteworld
Ugyan ez a gond nálam is.

quest



miután le OK-tam



Nálam még ami plusz, hogy kép fájlal helyettesítettem a quest ablakot és így a szöveg belelóg a keretbe, de sehol sem találom merre lehetne a quest szöveget mozgatni, hogy jól jelenjen meg.

2017-06-09, 08:56:34 #2 Utolsó szerkesztés: 2017-06-09, 08:59:16 Szerző: TrueLev
M2Deven linkeltek nekem egy "fixet", működik de a hibát nem javítja, csak megkerüli. Link

[spoiler]Amúgy én szép magyarosan szóközökkel próbálnám hogy ne lógjon bele a keretbe :D[/spoiler]

Ha valaki esetleg tudja a hiba tényleges javítását azt megköszönném :)

2017-06-09, 16:01:02 #3 Utolsó szerkesztés: 2017-06-09, 16:03:14 Szerző: [VIP]P3NG3R
Figyelmes olvasás javasolt, a felesleges kérdések elkerülése érdekében.
(Nem mintha válaszolnék rájuk hahaha ;D)

Néztem és próbáltam rájönni a hiba okára, de úgy, hogy nekem nincs ilyen hiba, még csak kideríteni sem tudom mitől van, nem hogy javítani. Így hát tessék, itt van a hivatalos verzió, ami forrásban is követel jó néhány módosítást, nem csak a szövegdobozban lévő sorok számának növelését. Mindenki döntse el maga melyiket könnyebb javítani :D. Megjelöltem azokat a sorokat(## SOURCE!!), ahol valamilyen módosítást kell végezni, ugyanis vannak olyan függvények, melyek alapból nincsenek benne a forrásban, hiszen ez új fícsör, amihez új funkciókat is írtak ilyen például az event.GetTotalLineCount - ami az "event" szövegfájl feldolgozó által beolvasott fájl sorainak összegét adja vissza, mármint a valós szöveget tartalmazó sorok összegét, azon sorokét, ami megjelenik a szövegdobozban, mindezt azért, hogy ha több megjelenítendő sor van, mint ami a szövegdobozban elfér, akkor jelenítse meg a lapozó nyíl gombokat. Az event.SetFontColor, ami a megjelenítendő szöveg színét hajlamos megváltoztatni (izi). Van még a m2netm2g.GetLoginID, amiről inkább nem nyilatkoznék, gondolom egyértelmű és totál felesleges több szempontból kifolyólag is, nem részletezném. ui.Button().Over, ami gondolom arra hivatott szolgálni, hogy ha ráviszed az egeret a gombra, akkor egy eventet hajtson végre vagy a gomb állapotát(normal, over, pressed) helyezze Over állapotba, nem tudom, annyira nem tűnik macerásnak, de nem foglalkoztam vele #commentedout. No meg a LeftRightReverse, amire szintén csak tippem, van, mégpedig a jobb és bal egér gomb felcserélése valamilyen okból netán? (Araboknál ugye az RTL játszik, ami a jobbról balra való megjelenítés RightToLeft) Végül a rendezésért felelős új karakter információ a m2netm2g.ACCOUNT_CHARACTER_SLOT_LAST_PLAYTIME, amivel jelenleg is harcolok, ugyanis a Cache nem igazán akarja az én igazamat, rámerőlteti a sajátját :@

Lényeg a lényeg, amit most feltöltök ide az a nyers fájl, ami a jelen formájában nem használható a fentebb említett ok(ok)ból kifolyólag, de a LITE-tal való összeollózgatással, ha a hiányzó funkciók megírása nem megy, működésre bírható. Gondolom jópáran a fent leírt betűtengert el se fogják olvasni és majd bombáznak hozzászólásokkal vagy PM-ekkel, nos nekik innen is üzenem, hogy auf wiedersehen. Rögvest kiégek ha valaki jön a "no module name m2netm2g" hibaüzenettel.

Talán a mai dátum és egy hesteg. Csakhogy a bevándorlóknak ne legyen már olyan könnyű dolga :D.
Ja, és a fájlok kutyásak, szóval akinek nincs bent a korcs, picivel több dolga lesz működésre bírni.

https://www.youtube.com/watch?v=1GL1pNs8cx8

Köszi a feltöltést.

Nézegettem bár túl sokra nem jutottam vele, továbbra is ott maradt a hiba, tehát egyelőre marad az a "fix" metin2devről.