Spectra kliens öv rendszer hiba :/

Indította AngelOfGod, 2017-05-11, 18:44:11

2017-05-11, 18:44:11 Utolsó szerkesztés: 2017-05-11, 22:30:58 Szerző: AngelOfGod
Sziasztok hozzá se nyúltam az öv rendszerhez, csak ezt raktam be: Öv rendszer bug fix - Denis

Ez a bajom:


Mégpedig az hogy felveszem az övet az öv ablakánál vagy milyénél nem oldódik fel vizuálisan a helyek, de tárgyakat tudok berakni de azok se látszanak csak az hogy hány darab van. Mi lehet a baj?

Mi felel azért hogy oda rakja az ikont ahova kéne?

GameType.h
Idézconst DWORD c_New_Equipment_Start = c_Equipment_Start + 23;
   const DWORD c_New_Equipment_Count = 3;
   const DWORD c_Equipment_Ring1 = c_New_Equipment_Start + 0;
   const DWORD c_Equipment_Ring2 = c_New_Equipment_Start + 1;
   const DWORD c_Equipment_Belt  = c_New_Equipment_Start + 2;;

   const DWORD c_Costume_Slot_Start   = c_Equipment_Start + 19;
   const DWORD   c_Costume_Slot_Body      = c_Costume_Slot_Start + 0;
   const DWORD   c_Costume_Slot_Hair      = c_Costume_Slot_Start + 1;
   const DWORD c_Costume_Slot_Weapon   = c_Costume_Slot_Start + 2;
   const DWORD c_Costume_Slot_Count   = 3;
   const DWORD c_Costume_Slot_End      = c_Costume_Slot_Start + c_Costume_Slot_Count;

Inevntory py ben lesz a hiba. locale ban
És az indexeket kell módosítani (koordinálni)

“Majdnem minden tudásunkért nem azoknak tartozunk, akik egyetértettek, hanem azoknak, akik nem.”

Már megnéztem, nem a pozicionálásával van a baj meg az uiinventory-s résszel. a RING2-höz rakja az övet, nem a belt-hez de item_protobe is ITEM_BELT-ként van szóval nem igazán értem ezt