Wolf man fegyvere

Indította bakos1992, 2017-04-21, 06:33:02

Hali adott 1 item proto amiben Wolfman fegyverek vannak ment szépen. De le cseréltem a forrásom és egy kézben fogja a fegyvert vagy indito vagy dumproto baja van .
Kérdésem az lenne forrásban melyik fájlban határozza ezt meg?

Actorinstancheattach.cpp


bool CActorInstance::__IsLeftHandWeapon(DWORD type)
{
if (CItemData::WEAPON_DAGGER == type || (CItemData::WEAPON_FAN == type && __IsMountingHorse()))
return true;
else if (CItemData::WEAPON_BOW == type)
return true;
else if (CItemData::WEAPON_CLAW == type)
return true;
else
return false;
}

bool CActorInstance::__IsRightHandWeapon(DWORD type)
{
if (CItemData::WEAPON_DAGGER == type || (CItemData::WEAPON_FAN == type && __IsMountingHorse()))
return true;
else if (CItemData::WEAPON_BOW == type)
return false;
else if (CItemData::WEAPON_CLAW == type)
return true;
else
return true;
}



playersettingmodule.py-ban is kell némileg javítani a karakter állásán és fegyver tartásán.

ezt értem . járt hozzá 1 inditó azzal jó. de amint sajátot forditok abbol a forrásból rosszul fogja és már ötletem sincs.

Üzenet összefésülés: 2017-04-22, 18:32:02

illetve megnéztem és nekem is az van ActorInstanceAttach.cppben