Valaki tudna segíteni, aki ért a quest íráshoz?

Indította gife974, 2017-04-06, 11:36:08

Egy ilyen napi küldetést szeretnék csinálni, aminek a lényege, hogy megkel ölni 3 féle szörnyből mondjuk 20-at, és cserébe kapnak egy jutalom tárgyat.
Viszont olyan szinten nem értek sajnos a quest íráshoz, hogy ezt összetudjam rakni. :/

Esetleg ezt átlehetne írni.

--[[
run this php with crontab:
<?php
$socket socket_create (AF_INETSOCK_STREAMSOL_TCP);
    
$result socket_connect ($socket'localhost''13000');

$query "\x40SHOWMETHEMONEY\x0A";
    
$query .= "\x40EVENT daily_gift_left 3\x0A";

$query_size strlen($query);
    
$write_res socket_write($socket$query$query_size);
    
$recv_res socket_recv($socket$output50560);
    
socket_close($socket);

$socket socket_create (AF_INETSOCK_STREAMSOL_TCP);
    
$result socket_connect ($socket'localhost''13000');

$query "\x40SHOWMETHEMONEY\x0A";
    
$query .= "\x40EVENT daily_gift_id ".date(ymd)."\x0A";

$query_size strlen($query);
    
$write_res socket_write($socket$query$query_size);
    
$recv_res socket_recv($socket$output50560);
    
socket_close($socket);
?>

]]
quest daily_gift begin
state start begin
when login with game.get_event_flag("daily_gift_enable") == 1 and game.get_event_flag("daily_gift_left") > 0 and game.get_event_flag("daily_gift_id") ~= pc.getqf("daily_gift_id") begin
pc.setqf("daily_gift_id",game.get_event_flag("daily_gift_id"))
if number(1,100) <= 1 then
notice("Gratulálunk, ma te lettél kisorsolva.")
notice("Nyisd meg a küldetés ablakot (N), majd")
notice("válaszd a napi nyereményjátékot és válaszold")
notice("meg helyesen a kérdést, egy értékes ajándékért.")
game.set_event_flag("daily_gift_left",game.get_event_flag("daily_gift_left")-1)
set_state(question)
else
syschat("Ma sajnos nem nyertél a napi nyereményjátékon.")
end
end
when 9003.chat."Napi nyereményjáték" begin
say("Ma még "..game.get_event_flag("daily_gift_left").." ajándék vár kisorsolásra.")
say()
local s = select("Mi ez a nyereményjáték?","Bezár")
if s == 2 then return end
say2("Minden nap kisorsolunk 3 ajándékot, 3 szerencsés karakternek. Akit kisorsol a rendszer, annak válaszolnia kell egy kérdésre, hogy megkapja az ajándékot. Ha nem helyesen válaszol, újra sorsoljuk az ajándékát. Egy karakter egy nap csak egyszer kerül sorsolásra. A sorsolás a napi első bejelentkezéskor zajlik le.")
end
end
state question begin
when letter begin
q.set_icon("highlighted_quest_r.tga")
send_letter("-Napi nyereményjáték")
end
when button or info begin
if game.get_event_flag("daily_gift_id") ~= pc.getqf("daily_gift_id") then
set_state(start)
end
local quiz_index=number(1, table.getn(locale.quiz))
local quiz_data=locale.quiz[quiz_index]

say_title("FreeMetin2 Napi nyereményjáték")
say(quiz_data[1])
say("")
local s=select(quiz_data[2], quiz_data[3], quiz_data[4], quiz_data[5])
if s==quiz_data[6] then
local giftlist = {51639,51640,51641,51642,51643,51644,51645,51646}
local gift = giftlist[math.random(1, table.getn(giftlist))]
say("Gratulálok, helyesen válaszoltál!")
say("A nyereményed:")
say_item_vnum(gift)
pc.give_item2(gift,1)

local f = io.open("data/daily_gift_winners", "a+")
f:write(pc.get_player_id().."\\t"..pc.get_name().."\\t"..gift.."\\t"..game.get_event_flag("daily_gift_id").."\\n")
f:close()
else
game.set_event_flag("daily_gift_left",game.get_event_flag("daily_gift_left")+1)
say("Sajnálom, ez most nem sikerült.")
end
set_state(start)
end
when login begin
if game.get_event_flag("daily_gift_id") ~= pc.getqf("daily_gift_id") then
set_state(start)
end
notice("Válaszold meg a kérdést hogy nyerj egy különleges ajándékot.")
end
end
end
Az élet olyan mint egy pohár stampó, sok van belÅ'le de sohasem elég!