quest segítség

Indította BRics97, 2017-03-05, 11:39:07

2017-03-05, 11:39:07 Utolsó szerkesztés: 2017-03-05, 11:54:14 Szerző: BRics97
Sziasztok!

Írtam egy questet, de egyszerűen nem tudok rájönni, hogy mi a hiba..
A hiba üzenet: expecting 'when' or 'function'
bejelentkezes.quest:6:Abort (Core dumped)


Gondoltam itt arra, hogy a 6-os lehet, hogy a sort jelölné, ahol a hiba van. De nem tudok rájönni mi az.

A quest:
[spoiler]
quest bejelentkezes begin
state ellenor begin
when login begin
set_state(__start__)
end
state __start__ begin
send_letter("Megérkeztem!")
when button or info begin
say_title("Megérkeztem!")
say("Végre itt vagyok... tehát így néz ki a város,")
say("ahol a legendák születnek!")
say("Azt hiszem az lesz a legjobb, ha felkeresem a")
say("városért felelős személyt, hogy mihamarabb")
say("csatlakozhassak a sereghez, és megerősödjek!")
say("")
say("")
say_reward("A kalandod megkezdéséhez menj el a Gondnokhoz!")
say_reward("Úgy találod meg a leghamarabb, ha a jobb felső sarokban")
say_reward("levő kistérképen követed a villogó kockát, vagy az M betű")
say_reward("lenyomásával, előhozhatod a nagytérképed, ahol szintén")
say_reward("látodhatod a villogó kockát.")
pc.give_item2(72702, 1)
pc.give_gold( "100000" )
if pc.get_empire() == 1 then
local v = find_npc_by_vnum(11000)
if v != 0 then
target.vid("__TARGET__", v, "Gondnok")
end
when __TARGET__.target.click begin
target.delete("__TARGET__")
say_title("Gondnok: ")
say("Üdvözöllek utazó!")
say("Még nem láttalak errefelé! Mi szél hozott ide?")
local menu=select("A hadsereg", "Csak tengek-lengek")
if menu==1 then
say("Csatlakoznál a hadsereghez? Te? Ha ha!")
say("Manapság sok támadás ért minket, és megfogyatkoztunk,")
say("de attól függetlenül nem veszünk be mindenkit!")
say("A hadsereg munkája nem könnyű! Mielőtt besoroznánk,")
say("be kell bizonyítanod, hogy eléggé rátermedt vagy!")
say("Ne érts félre, értékelem a bátorságodat, de az kevés")
say("a szörnyekkel szemben, ha gyenge vagy!")
say("Minden újoncnak ingyen biztosítunk fegyvert, és páncélzatot!")
say("Menj, és keresd fel a fegyver kereskedőt a fegyvereidért!")
say("Ha ezzel készen vagy, mehetsz a fegyverzetkereskedőhöz!")
say("Csak mond meg nekik, hogy én küldtelek!")
say("")
say("")
say_reward("Menj és szerezd meg a kezdő felszerelésed!")
say("")
say_reward("Tipp: Könnyebben megtalálod a kereskedőket,")
say_reward("Ha használod a kis, és nagytérképedet!")
set_state(__beszerzes__)
end
if menu==2 then
setskin(NOWINDOW)
return
end
end
end
if pc.get_empire() == 2 then
local v = find_npc_by_vnum(11002)
if v != 0 then
target.vid("__TARGET__", v, "Gondnok")
end
when __TARGET__.target.click begin
target.delete("__TARGET__")
say_title("Gondnok: ")
say("Üdvözöllek utazó!")
say("Még nem láttalak errefelé! Mi szél hozott ide?")
local menu=select("A hadsereg", "Csak tengek-lengek")
if menu==1 then
say("Csatlakoznál a hadsereghez? Te? Ha ha!")
say("Manapság sok támadás ért minket, és megfogyatkoztunk,")
say("de attól függetlenül nem veszünk be mindenkit!")
say("A hadsereg munkája nem könnyű! Mielőtt besoroznánk,")
say("be kell bizonyítanod, hogy eléggé rátermedt vagy!")
say("Ne érts félre, értékelem a bátorságodat, de az kevés")
say("a szörnyekkel szemben, ha gyenge vagy!")
say("Minden újoncnak ingyen biztosítunk fegyvert, és páncélzatot!")
say("Menj, és keresd fel a fegyver kereskedőt a fegyvereidért!")
say("Ha ezzel készen vagy, mehetsz a fegyverzetkereskedőhöz!")
say("Csak mond meg nekik, hogy én küldtelek!")
say("")
say("")
say_reward("Menj és szerezd meg a kezdő felszerelésed!")
say("")
say_reward("Tipp: Könnyebben megtalálod a kereskedőket,")
say_reward("Ha használod a kis, és nagytérképedet!")
set_state(__beszerzes__)
end
if menu==2 then
setskin(NOWINDOW)
return
end
end
end
if pc.get_empire() == 3 then
local v = find_npc_by_vnum(11004)
if v != 0 then
target.vid("__TARGET__", v, "Gondnok")
end
when __TARGET__.target.click begin
target.delete("__TARGET__")
say_title("Gondnok: ")
say("Üdvözöllek utazó!")
say("Még nem láttalak errefelé! Mi szél hozott ide?")
local menu=select("A hadsereg", "Csak tengek-lengek")
if menu==1 then
say("Csatlakoznál a hadsereghez? Te? Ha ha!")
say("Manapság sok támadás ért minket, és megfogyatkoztunk,")
say("de attól függetlenül nem veszünk be mindenkit!")
say("A hadsereg munkája nem könnyű! Mielőtt besoroznánk,")
say("be kell bizonyítanod, hogy eléggé rátermedt vagy!")
say("Ne érts félre, értékelem a bátorságodat, de az kevés")
say("a szörnyekkel szemben, ha gyenge vagy!")
say("Minden újoncnak ingyen biztosítunk fegyvert, és páncélzatot!")
say("Menj, és keresd fel a fegyver kereskedőt a fegyvereidért!")
say("Ha ezzel készen vagy, mehetsz a fegyverzetkereskedőhöz!")
say("Csak mond meg nekik, hogy én küldtelek!")
say("")
say("")
say_reward("Menj és szerezd meg a kezdő felszerelésed!")
say("")
say_reward("Tipp: Könnyebben megtalálod a kereskedőket,")
say_reward("Ha használod a kis, és nagytérképedet!")
set_state(__beszerzes__)
end
if menu==2 then
setskin(NOWINDOW)
return
end
end
end
end
end
state __beszerzes__ begin
send_letter("Kezdő felszerelés beszerzése!")
when button or info begin
say("Chh.. még, hogy én gyenge?! Majd meglátjuk!")
say("Beszerzem a kezdő felszereléseimet, és seperc")
say("alatt megerősödök! Majd én megmutatom nekik, hogy")
say("hogyan kell ledarálni a szörnyeket!")
say("")
say_reward("Kezdetnek menj el a fegyverkereskedőhöz!")
local v=find_npc_by_vnum(9001)
if v!=0 then
target.vid("__TARGET__", v, "Fegyver")
end
when __TARGET__.target.click
target.delete("__TARGET__")
say_title("Üdvözöllek utazó!")
say("Miben segíthetek?")
local menu=select("A gondnok", "Semmiben")
if menu==1 then
say("Áhh! a Gondnok küldött?")
say("Akkor te biztosan egy zöldfülü lehetsz!")
say("Ha esetleg a gondnok megbántott, ne is törődj")
say("vele! Egyszerűen csak nem akar több embert")
say("elveszíteni! A hadsereg dolga, hogy megvédje")
say("a várost és a lakóit a szörnyetegektől, amelyek")
say("között akadnak olyan erősek, hogy a legyőzésük")
say("sok áldozatot követel. A Gondnok ezért olyan")
say("szigorű a besorozással kapcsolatban. Hiszen minden")
say("egyes élet súlya az ő vállát nyomja, amikor csatába")
say("küld!")
say("Na, de nem is húzom tovább az idődet! Át is adom neked")
say("az újoncoknak járó kezdő fegyverszettet! Sok szerencsét neked")
say("a továbbiakban!")
if pc.job == 0 then
pc.give_item2(19,1)
pc.give_item2(3009,1)
end
elseif pc.job == 1 then
pc.give_item2(2009,1)
pc.give_item2(1009,1)
pc.give_item2(8000,200)
end
elseif pc.job == 2 then
pc.give_item2(19,1)
end
elseif pc.job == 3 then
pc.give_item2(7009,1)
end
set_state(__beszerzes2__)
end
if menu==2 then
setskin(NOWINDOW)
return
end
end
end
end
state __beszerzes2__ begin
send_letter("Na még a páncélzat..")
when button or info begin
say_title("Már csak a páncélzat..")
say("Már csak a páncélzatom van hátra! Gyorsan el is")
say("megyek érte!")
say("")
say("")
say_reward("A páncélod megszerzéséhez menj el a fegyverzet")
say_reward("kereskedőhöz!")
local v=find_npc_by_vnum(9002)
if v!=0 then
target.vid("__TARGET__", v, "fegyverzet")
end
end
when __TARGET__.target.click
target.delete("__TARGET__")
say_title("Üdvözöllek utazó!")
say("Miben állhatok a szolgálatodra?")
local menu=select("A gondnok", "Semmiben")
if menu==1 then
say("Óh! A Gondnok küldött? Akkor nincs több kérdésem!")
say("Tessék, itt a páncélzatod!")
if pc.job == 0 then
pc.give_item2(11209,1)
pc.give_item2(12209,1)
pc.give_item2(13009,1)
pc.give_item2(14009,1)
pc.give_item2(15009,1)
pc.give_item2(16009,1)
pc.give_item2(17009,1)
end
elseif pc.job == 1 then
pc.give_item2(11409,1)
pc.give_item2(12349,1)
pc.give_item2(13009,1)
pc.give_item2(14009,1)
pc.give_item2(15009,1)
pc.give_item2(16009,1)
pc.give_item2(17009,1)
end
elseif pc.job == 2 then
pc.give_item2(11609,1)
pc.give_item2(12489,1)
pc.give_item2(13009,1)
pc.give_item2(14009,1)
pc.give_item2(15009,1)
pc.give_item2(16009,1)
pc.give_item2(17009,1)
end
elseif pc.job == 3 then
pc.give_item2(11809,1)
pc.give_item2(12629,1)
pc.give_item2(13009,1)
pc.give_item2(14009,1)
pc.give_item2(15009,1)
pc.give_item2(16009,1)
pc.give_item2(17009,1)
end
set_state(__VEGEelott__)
end
end
if menu==2 then
setskin(NOWINDOW)
return
end
end
end
state __VEGEelott__ begin
send_letter("Megvan minden!")
when button or info begin
say_title("Végre megvan mindenem!")
say("Most már megerősödhetek! Ha megerősödök, akkor pedig")
say("a Gondnok sem mondhat nekem nemet!")
say("")
say_reward("Menj, és fejlődj a város külső területein!")
end
set_state(__VEGE__)
end
state __VEGE__ begin
end
end

[/spoiler]

A lehetséges működő megoldásokat előre is köszönöm!

Üzenet összefésülés: 2017-03-05, 11:54:14

Probléma megoldva! témát zárom!