40k vízszintes leltár

Indította Sephere92, 2017-02-11, 23:20:15

Sziasztok, tudja valaki hogy lehet 40k-n a függőleges leltárat átállítani vízszintesre? Régebbi fájlhoz diffek vannak azt láttam, de 40khoz nem láttam még leírást.

Char_item-be ha minden igaz 4 helyen kell átírni, valamint exchange-ben is kell állítani a rácsokon.

bool CHARACTER::IsEmptyItemGrid(TItemPos Cell, BYTE bSize, int iExceptionCell) const
{
switch (Cell.window_type)
{
case INVENTORY:


Ebben az ágban kell ezeket:
WORD p = wCell + (5 * j);


Átírni úgy, hogy az 5 azt mutatja meg, hány cella van egy sorban.
Pld nekem így van:
#ifdef ENABLE_EXTEND_INVEN_SYSTEM
WORD p = wCell + (INVENTORY_X_NUM * j);
#else
WORD p = wCell + (5 * j);
#endif


Így konstansként tudom változtatni.

Exchange.cpp pedig:
#ifdef ENABLE_EXTEND_INVEN_SYSTEM
static CGrid s_grid1(INVENTORY_X_NUM, INVENTORY_Y_NUM);
static CGrid s_grid2(INVENTORY_X_NUM, INVENTORY_Y_NUM);
static CGrid s_grid3(INVENTORY_X_NUM, INVENTORY_Y_NUM);
static CGrid s_grid4(INVENTORY_X_NUM, INVENTORY_Y_NUM);
static CGrid s_grid5(INVENTORY_X_NUM, INVENTORY_Y_NUM);
s_grid1.Clear();
s_grid2.Clear();
s_grid3.Clear();
s_grid4.Clear();
s_grid5.Clear();
#else
static CGrid s_grid1(5, INVENTORY_MAX_NUM / 5 / 2); // inven page 1
static CGrid s_grid2(5, INVENTORY_MAX_NUM / 5 / 2); // inven page 2
s_grid1.Clear();
s_grid2.Clear();
#endif


ui: Valaki magyarázza már el ymir gondolatmenetét azzal az a csodálatos osztással kapcsolatban. (Költői túlkapás.. Lehetetlenség, nincs semmi értelme az egésznek, mégis sokan mentek a csőbe vele, mert érthetetlen, pedig értelmezhető xD)

[spoiler]Én ezt speciel úgy akarom megvalósítani valamikor a jövőben, hogy testreszabható legyen, ki hogy akarja használni. 5x9-es vagy 9x5-ös variációban, amit elment a szerver és küldi a kliensnek az információt és aszerint tölti be a GUI-t.[/spoiler]

gametype.h


char_item.cpp
int p = wCell + (i * 5)
BYTE p = bCell + (5 * j);
5 az x-nek a száma
exchange.cpp
static CGrid s_grid1(xcount, ycount);
Skype:Csedwik