Quest segítség

Indította BRics97, 2017-02-05, 15:38:17

Sziasztok!

Írtam egy questet, amelynek az lenne a lényege, hogyha megölik a map1-es bosst, akkor jelenjen meg egy láda, ugye villogjon felette a nyíl, majd, ha rákattintanak akkor kiírja, hogy a jutalmad a leltáradban megtalálod, majd 2 perc múlva tűnjön el a láda. Azonban! Nem tudom, hogy működik-e rendesen. Eléggé kezdő vagyok még quest írásban, ezért, ha valami hiányzik belőle kérlek jelezzétek, viszont, ha úgy jeleztek vissza, hogy már csatoljátok is az általatok jónak vélt változatot, azt nagyon megköszönném!

Szóval. Azt szeretném, hogy a láda mindig jelenjen meg, és mindenki feltudja belőle venni a jutalmát, DE CSAK EGYSZER, ha leverik a bosst. Valamint ez a quest ne legyen csoporthoz kötve. Ha 20-an ölték egyszerre, akkor mind a 20 ember feltudja venni a jutalmát. De mivel egyáltalán nem tudom, hogy így működne-e a quest amit írtam, így mielőtt beraknám megmutatom nektek, hátha találtok benne hibát, javítani valót.

Röviden azt szeretném, hogy akárhányszor leverik a bosst, jelenjen meg a láda, és mindenki feltudja venni a jutalmát, de csak 1x. Mert már jártam úgy, hogy akárhányszor rákattintottak, annyiszor tudták felvenni a jutalmat. Majd 2 perc múlva tűnjön el a láda.

A válaszokat előre is nagyon várom, és köszönöm!

quest MambaKiralyno begin
state Kiralyno begin
when 106.kill begin
notice_all(""..pc.get_name().." és társai sikeresen megölték a Mamba Királynőt!");
d.spawn_mob(20359, 673, 1173)
local v=find_npc_by_vnum(20359)
if v!=0 then target.vid("__TARGET__", l, "Lada")
end

when __TARGET__.target.click or 20359.chat."Szerezd meg a jutalmad!" begin
target.delete("__TARGET__")
say_reward("A jutalmadat megtalálod a leltáradban!")
pc.give_item2(50070, 1)
timer("eltunes", 120)
end

when eltunes.timer begin
npc.purge(20359)
set_state(vege)
end
end

state vege begin
end
end

Szerintem futtas le egy szerver időt, amikor megölik a bosst, ne pedig egyesével mindig, amikor rákattintanak.