Instant brain d*ck

Indította Revolution, 2017-02-04, 21:57:03

Sziasztok :D



Csináltam egy kis házi szervert unalom űzésnek ,  routeren DMZ rá van állítva az ottani gépre ...

Bejelentkezés minden jó , karakter kiválasztom .. vár egy darabig utána visszadob kijelentkezésig ... EZ MI ?
40K SF és hozzátartozó kliens használok...
ugyan ezt felteszem egy szolgáltató által rendelt VPS-re és az jó ..

Egy asztali gépre raktam rá egy freebsd-t direktbe .. nincs xbox stb.. routerhez direktbe lan-on keresztül csatlakozik :)

2017-02-04, 22:06:14 #1 Utolsó szerkesztés: 2017-02-04, 22:13:59 Szerző: fabtam11
ismerős érzés  ;D
csak nekem vboxhoz sikerült megoldani 1 self-ban rootolást e.o"


ha valami blokkolja a kariválasztás utáni betöltést, akk valamelyik beállítás nem az igazi :/

Mire gondolsz pontosan ?

passz, forrásos téren kéne körbenézni, ha már nincs több ötleted, én meg a magam részéről dunsztom sincs elven próbálok kitalálni valamit  :-\



Tűzfal off és MC inditóval csináld :)

2017-02-05, 13:51:04 #7 Utolsó szerkesztés: 2017-02-05, 20:16:39 Szerző: bakura1998
Már fabtamnak mindent próbáltam, mc indítótól megkezdve mindennel játszadoztam. Tűzfalnak semmi köze az egészhez, idézem masodikbelat.
IdézOh és még valami: a tűzfal, vírusírtó NEM BLOKKOLJA A PORTOT
Semmi ötletem nincs erre a problémára már, mindenhol utána néztem és semmi jó. Vagy ő tud felmenni csak másnak meg nem jelzi a szerót vagy más tud felmenni őt meg visszadobja karinál.
Nem az a fő, hogy örökké élsz-e. A trükk az, hogy önmagad maradj, örökké.

há' akkor vagy m2dev vagy epvp vagy valami más, de ez így egy rá.....s
maradék problémamegoldások: gémfájl vagy valami egyéb zavaró elem.

Amikor másokat felenged Őt nem milyen IP-vel akar felmenni?

Idézetet írta: Step Dátum 2017-02-05, 15:44:32
Amikor másokat felenged Őt nem milyen IP-vel akarja felengedni?
az én esetemben volt már próba a saját ípécímemmel meg még a kiválasztott 192.168.x.123-al sem akart a betöltősávos képernyő bejönni,a kari kiválasztás után visszadob a chváltóhoz

Mert a game fájl nem szereti a 192.168-as ip-t

nem történt változás  :o

Kéne egy debug indító lehet elmondaná a baját, de az is lehet hallgat mint az a bizonyos gödör mibe gyarló földi porhüvelyeinket taszítják poccos faládába.

2017-02-05, 17:47:10 #14 Utolsó szerkesztés: 2017-02-05, 17:50:05 Szerző: bakura1998
Idézetet írta: Step Dátum 2017-02-05, 16:08:14
Mert a game fájl nem szereti a 192.168-as ip-t


Azzal is szórakoztam, a desc_client.cpp-vel is mindenféle dolgot próbáltam már, ha a saját ip-jét írom bele akkor karicserénél őt visszadobja, ha a router által kiosztott ip-t írom akkor ő feltud menni másnak meg még azt sem jelzi hogy online, persze ez nyilvánvaló hogy mért.
CONFIG fájlokban is próbáltam BIND_IP cucclit azzal meg nem jelezte hogy a szerver online vagy sem és fel se engedett pedig a "ps" parancs asszondja hoty elindút'.
Szóval kifogytam az ötletekből egyenlőre.

A syslog meg ennyi hasznot húz az egészből ~

Feb  5 09:23:30 :: SYSTEM: new connection from [192.168.x.123] fd: 18 handshake 2083312620 output input_len 0, ptr 0x3cfd3800
Feb  5 09:23:30 :: MARK_SERVER: Login
Feb  5 09:23:30 :: LargePacket Size 2840
Feb  5 09:23:30 :: reallocating buffer to 8192, current 1024
Feb  5 09:23:30 :: MARK_SERVER: GuildMarkIDXList 2847 bytes sent.
Feb  5 09:23:30 :: MARK_SERVER: Sending blocks. (imgIdx 0 diff 0 size 10)
Feb  5 09:23:31 :: SYSTEM: closing socket. DESC #18
Nem az a fő, hogy örökké élsz-e. A trükk az, hogy önmagad maradj, örökké.

És ha, simán nullákra írod? :o

Idézetet írta: Red Dátum 2017-02-05, 19:14:51
És ha, simán nullákra írod? :o

Mit hol nullákra ?  :o
Ha a config-ra gondolsz akkor az már volt :-\
Nem az a fő, hogy örökké élsz-e. A trükk az, hogy önmagad maradj, örökké.

config.cpp
Próbáltad már nullákra írni ahogy slz is írta?

Idézetet írta: bakura1998 Dátum 2017-02-05, 17:47:10
Azzal is szórakoztam
Már próbáltam azt is meg több millió dolgot és semmi.
Nem az a fő, hogy örökké élsz-e. A trükk az, hogy önmagad maradj, örökké.

Próbáld meg úgy, hogy előre megadod a nyilvános IP-t..

Keresés: game/desc_client.cpp -> g_szPublicIP

[spoiler=PrtSc][/spoiler]

És írd át a nyilvános IP címedre, amivel csatlakoz(tok) a szerverre (ugyan az ami serverinfo-ban található)
[spoiler=PrtSc][/spoiler]