Forrás(leltár segítség)

Indította tothdavid, 2017-02-04, 12:38:24

Sziasztok!

Szükségem lenne egy kicsit a segítségetekre...
Belevágtam, hogy most akkor teljesen nulláról nekiállok és megírom az inventory lock systemet...
Igaz, sok esélyt nem látok rá....
Viszont szó szoros értelmében, ilyen téren sügér vagyok a c++-hoz....
Szükségem lenne, egy olyan ágra, ami megadja azt, hogy mondjuk a 3. leltárral mi történjen, a többit már megoldom, de azt nem tudtam megtalálni, hogy hogyan lehetne kivitelezhető hogy pl a 3. leltárral a do_refine résznél false értékkel térjen vissza... Itt csak magára az ifes kezdésre lenne szükségem... (vagy bármi ami ehhez kell...)
A válaszokat előre is köszönöm, tudom, elég szerencsétlennek tűnök most, de valahol elkell kezdeni ezt is...

ewmt2 forrás nélkül is meg oldotta valahogy o.O talán, ha annak a klienséből kiszeded (tudtomal a védésük -2) akkor lehet jobban tudsz haladni.
Az ember csak fiatalon találhat ki igazán új dolgokat. Utána már túl tapasztalt, túl híres (...) és túl ostoba.

2017-02-04, 14:43:59 #2 Utolsó szerkesztés: 2017-02-04, 14:46:07 Szerző: 5310pati

A do_refine hogy jön összeköttetésbe a 3. leltárral? Ha ott van a tárgy akkor ne tudd húzni vagy mi? ???

Üzenet összefésülés: 2017-02-04, 14:46:07

Idézetet írta: TheSLESH Dátum 2017-02-04, 13:33:18
ewmt2 forrás nélkül is meg oldotta valahogy o.O talán, ha annak a klienséből kiszeded (tudtomal a védésük -2) akkor lehet jobban tudsz haladni.
Forrás nélkül hogy? :o ??? A védésüket pedig béci csinálta ha jól tudom.

egy éve legalább nemis halottam róla, és az elött még nem volt védésük, simán lehetett bontani. Hogy azóta milyen azt nem tudom. De emlékszem hogy 34k-n nekik meg volt már a rendszer.
Az ember csak fiatalon találhat ki igazán új dolgokat. Utána már túl tapasztalt, túl híres (...) és túl ostoba.

Akkor te lehet hogy másra gondolsz. Én arra gondolok hogy 1 tárgyal 30 napra fel tudod oldani a 4. leltárat, ez pedig jóval forrásra váltás után került be a szerverbe. Sőt még talán ezt a rendszert is béci írta meg nekik.

Én is arra gondoltam, talán a kliens részt ki bírja szedni, az ewmt2-ből, esetleg egy régebbi klienséből.
Az ember csak fiatalon találhat ki igazán új dolgokat. Utána már túl tapasztalt, túl híres (...) és túl ostoba.

Amikor még 34k-juk volt nem volt ilyen rendszer, abból kétlem hogy ki tudná szedni.
Az meg hogy kiszedi a kliens részét nem túl sokat segít mert forrásba is kéne piszkálni.

Tudom, csak segíteni akartam neki, hogy legalább a kliens oldallal, ne kelljen bajlódnia.
Az ember csak fiatalon találhat ki igazán új dolgokat. Utána már túl tapasztalt, túl híres (...) és túl ostoba.

Ok csak akkor nem mindegy, hogy írja meg a forrás részét, ha az EW kliens oldalát használja.

Nem tudom minek kell megírnod ha már egyszer valaki megírta...

2017-02-05, 15:32:57 #10 Utolsó szerkesztés: 2017-02-05, 15:39:45 Szerző: TheSLESH
Pisti, az nem az ami neki kell, hanem a lock system, hogy le tudod zárni az inventorydat. itt a link:

https://youtu.be/GSbGgcOg3cg

Üzenet összefésülés: 2017-02-05, 15:36:06

Ami neki kell az ez:

https://www.youtube.com/watch?v=G93tPIz1mcs

Üzenet összefésülés: 2017-02-05, 15:39:45

De tothdavid, itt egy kis kiindulási pont:

case ITEM_LOCK_INVENTORY:
SetLockInventory(1);

case ITEM_UNLCOCK_INVENTORY:
SetLockInventory(0);



#Python
player.GetInventoryLocked()

#kliens
int CInstanceBase::GetInventoryLocked()
{
return m_iInventoryLocked;
}

PyObject * playerGetInventoryLocked(PyObject* poSelf, PyObject* poArgs)
{
CInstanceBase * ch = CPythonPlayer::Instance().NEW_GetMainActorPtr();
int iInventoryLocked = 0;

if (ch) {
iInventoryLocked = ch->GetInventoryLocked();
}

return Py_BuildValue("i", iInventoryLocked);
}


#Szerver
int CHARACTER::GetInventoryLocked() const
{
return m_iInventoryLocked;
}

void CHARACTER::SetLockInventory(int iAmount)
{
m_iInventoryLocked = iAmount;
UpdatePacket();
}
Az ember csak fiatalon találhat ki igazán új dolgokat. Utána már túl tapasztalt, túl híres (...) és túl ostoba.