0122 12:31:19310 :: Unknown packet header: 163, last: 138 28 javitása

Indította Levi999, 2017-01-22, 12:40:11

szisztok hogy lehet eszt javitani 40k kliensél?

0122 12:31:19310 :: Unknown packet header: 163, last: 138 28


syserr.txt ezel van tele kliens oldalon aki tudja irja meg hogyan lehet ki javitani eszt a fajta problémát köszönöm ellőre is



Hogy már te is látszik szervert meg tudsz nyitni viszont nem tudod mit csinálsz.

Relatíve az a baj hogy a 163 klies opacket szerver oldalon nem az vagy fordítva ki hogy szeretné írni. Ellenőrizd le a két file-t szerver és game oldalon.

ezért kell minden apróság előtt menteni ha nem mást magát a szerkesztett fájlt

Idézetet írta: mikee0121 Dátum 2017-01-22, 17:20:04
Hogy már te is látszik szervert meg tudsz nyitni viszont nem tudod mit csinálsz.



Miért , ki ő ? :D  ( kiváncsiságból )

2017-01-22, 18:39:17 #5 Utolsó szerkesztés: 2017-01-22, 18:42:17 Szerző: Pisti95
Idézetet írta: Levi999 Dátum 2017-01-22, 12:40:11
0122 12:31:19310 :: Unknown packet header: 163, last: 138 28

A Header_packet kommunikációt hoz létre az indító és game fájl között, tehát ha egyeznek a packet sorok akkor nem fogja kiírni.

Idézetet írta: Deadly2000 Dátum 2017-01-22, 18:04:03
Idézetet írta: mikee0121 Dátum 2017-01-22, 17:20:04
Hogy már te is látszik szervert meg tudsz nyitni viszont nem tudod mit csinálsz.



Miért , ki ő ? :D  ( kiváncsiságból )


Hozzád hasonlóan volt szervere van szervere (Tudom neked most nincsen) és azt hiszitek akkor már értettek is hozzá, holott alapvető syser és log üzenetekből nem tudjátok mi a baj.

Idézetet írta: Pisti95 Dátum 2017-01-22, 18:39:17
Idézetet írta: Levi999 Dátum 2017-01-22, 12:40:11
0122 12:31:19310 :: Unknown packet header: 163, last: 138 28

A Header_packet kommunikációt hoz létre az indító és game fájl között, tehát ha egyeznek a packet sorok akkor nem fogja kiírni.

alap inditó ra irja
más témáját kéne szét trolkodni  nem is rtam hogy került e be valami az inditó eből lehetne tudni hogy gyári inditó


indító forrásban és game fájl forrásban létezik packet.h fájlok. Nos ezeknek hasonlítani kell egymásra, a számok az adott packet-et jelöljék.