3ds max modellezés fegyver pozíció

Indította Zevelke, 2017-01-09, 15:53:28

Sziasztok!

A leírtak alapján összedobtam egy kardot, ami szépen megjelenik granny-ben és ingame egyaránt,
viszont a modell rosszul áll a kezében. A kardot úgy pozicionáltam 3ds-ben mint a sima kard volt, azaz
nagyjából annak a helyére. Ha mielőtt ki exportálom group-ba teszem, akkor a képen látható módon jelenik meg, ha nem csinálok groupot akkor pont fordítva veszi fel a fegyvert, azaz a fogópont jó helyen van, de a kad a hátam fele lóg. Ha valakinek van hintje örömmel fogadom.

Köszönöm, Sziasztok

2017-01-09, 16:44:30 #1 Utolsó szerkesztés: 2017-01-09, 16:47:11 Szerző: fabtam11
convert to mesh és attach-old a markolathoz a pengét 'és úgy jó lesz elvleg o.O
(a feltűnő 3 opcióból a 2. kellene, ha több textúrát használsz)

Szerintem pusztán rossz a pivot pozíció


Szerintem értelmetlen túlbonyolítani egy egyszerű dolgot, azzal is megoldja a problémát ha az említett részt az alap kardhoz kapcsolja aztán törli azt, azonban ugyan ezt éri el azzal is ha módosítja a pivot pozíciót.

ja kb az előző hszelőnek van igaza bár kit is érdekel  ::)
http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=112lol.png lol értem már mér lett ratyi a metinpunk2077