Objectek

Indította Zevelke, 2017-01-07, 20:43:04

Sziasztok!

Következő lenne a problémám:

Készítek saját objectet 3d studio max- ban (2011). Kiexportálom gr2-nek. (Epvp-re volt kirakva a plugin hozzá).

WorldEditorban szépen megjelenik ahogy kell, ellenben a kliensben ingame nem látszik, és a következő hibaüzenetet kapom: 0107 12:15:18048 ::  CArea::LoadObject Property(3841627918) Load ERROR

Olvasgattam utána, de működő megoldást nem találtam.

Köszönöm előre is a segítséget.

property-t nem csomagoltad

Ourmaps.eix/epk- ba a következő könyvtárstruktúrát csináltam:

          metin_map_xxx - map maga
             /Susu - ebben van a property file
             /ymir work/zone/ourstaffs/ - ebben van az object.

Ha jól értelmeztem így elvileg jónak kellene lennie

A property-s cucc a property-be megy! ;)

Nem jó még mindig. most a gyári Property.eix/epk-ba raktam be, egy almappába, de így sem funkcionál. :/

2017-01-07, 23:37:38 #5 Utolsó szerkesztés: 2017-01-07, 23:39:45 Szerző: fabtam11
nyisd meg a property-s filet(npad++-al) és nézd+ h honnan akarja betölteni a fájlt o.O

2017-01-07, 23:41:27 #6 Utolsó szerkesztés: 2017-01-08, 00:31:55 Szerző: Zevelke
Ez is stimmel :D

Szerkesztem:

Már nem az a hiba, hanem az exportált objectem ha minden igaz:
GRANNY: r:/granny/rt/granny_file.cpp(331): File is not a Granny file

itt most Granny-t kell frissítenem?

2017-01-08, 09:15:59 #7 Utolsó szerkesztés: 2017-01-08, 09:20:24 Szerző: fabtam11
forrás  ::)
http://metin2hungary.net/index.php/topic,195853.msg1034020.html#msg1034020
+

a UserInterface.cpp -ben 2 részt majd törölnöd kell

static void GrannyError(granny_log_message_type Type,
granny_log_message_origin Origin,
char const* File,
granny_int32x Line,
char const *Error,
void *UserData)
{
TraceError("GRANNY: %s", Error);
}



granny_log_callback Callback;
Callback.Function = GrannyError;
Callback.UserData = 0;
GrannySetLogCallback(&Callback);

Köszönöm, zárom a témát