[Háv-tú]Klón szisztem

Indította 5310pati, 2016-12-26, 19:10:43

Nos, pár külföldi szerveren láttam ezt a szisztemet és igencsak megtetszett.
[spoiler=Wát iz disz???]
Az ilyen fejet vágóknak itt 1 videjó hogy mi is ez: https://www.youtube.com/watch?v=Mc25sdYTrVY[/spoiler]

Mivel nem találtam leírást a neten róla megpróbáltam megírni eme szisztemet több, de inkább kevesebb sikerrel :'(
Mivel a kinézetemet is le kell másolni ezért PC típust gondoltam hogy létre kéne hozni, mert annál lehet állítani a PART-okat stb...

Itt egy kép az egyik próbálkozásról, ezzel csak az a gond, hogy ha lehívom utána semmit nem tudok csinálni a saját karakteremmel csak mozogni, valamint a klón nem követ, bár erre mondhatni számítottam :-\
Felmerült bennem a MOB és NPC típus is, de azoknál volt 3 gond:
-ha MOB-ra állítottam meg tudtam ölni, hiába állítottam be a PK_MODE_PROTECT-et
-nem tudtam beállítani hogy úgy nézzen ki mint én
-követés
A PET-es dolgot se hagytam figyelmen kívül de annál is felmerült 2 kérdés: hogy fog úgy kinézni mint én és hogy lesz képes használni 1 adott karakter skilljét?

A témát ötletszerzés szempontjából nyitottam vagy hátha esetleg valakinek titokba megvan ::) és rá tudna vezetni, hogy s mint kéne kivitelezni ezt.

Feléleszteném eme témát, ha nincs senkinek ellenvetése. ::)
Nemrég kaptam 1 kis "ihletet", hogy hogyan is kéne megcsinálni, ami majdnem jó is, de persze ez sem tökéletes.

Mint kiderült, elvileg CHAR_TYPE_NPC-t kell csináli, amivel nincs is gond, megírtam hozzá a kellő SetPart fv-eket, de mint a képen is látni, csak a PART_MAIN lép érvénybe. Se a hajat, se a pántot, se a fegyvert nem "másolja" le.
Van esetleg valakinek ötlete mi lehet a gond? ???

Korábban haj másolásával futólag én is kísérleteztem. Ott egyrészt az indítóban tiltva van a moboknál, másrészt ki kellene egészíteni az egészet, mert csak a fő part van megírva.
Ha ennek kapcsán jutsz valamire akkor szólj és én is beszállok a buliba amint időm engedi. :D
"Tisztelet a kivételnek! Mindig tisztelet a kivételnek!"
"KezdÅ' vagyok, ne nézz le... (:"

Hát ez nem mob hanem npc, másrészt meg szerver oldalon állítom a partokat nem kliensbe.
Szóval nem értem mi a kínja vele. :-\

Idézetet írta: 5310pati Dátum 2017-03-13, 21:51:52
Hát ez nem mob hanem npc

Számítottam erre a megjegyzésre, de mondom már nem írom át, csak egyértelmű. Szóval csak a játékosoknak van megírva, másnak nem... :-X


Idézetet írta: 5310pati Dátum 2017-03-13, 21:51:52
szerver oldalon állítom a partokat nem kliensbe.
Szóval nem értem mi a kínja vele. :-\

Az oké, hogy szerver oldalon állítod be, de mondd már meg nekem, hogy a szerencsétlen indító mit csináljon vele? Hisz már írtam, hogy nincs megírva a funkciója. :D Hiába hívsz meg egy nemlétező dolgot.
"Tisztelet a kivételnek! Mindig tisztelet a kivételnek!"
"KezdÅ' vagyok, ne nézz le... (:"

2017-03-14, 00:16:35 #5 Utolsó szerkesztés: 2017-03-14, 01:20:10 Szerző: 5310pati
Hát a mobbal végülis volt 1 sejtésem, de mondom csak azt írtad volna akkor h npc és nem mob ;D
A másik meg részben jogod, de gondoltam ha ránk - playerekre - működik gondoltam npc-re is, főleg ha a PART_MAIN jó :D
De akkor majd délután ránézek indítóban h mi a helyzet.
Esetleg ha leírnád, hogy merre van ez a dolog megköszönném, annyival kevesebbet kéne kutakodnom :P ::)

Üzenet összefésülés: 2017-03-14, 01:20:10

Hát én ennyit találtam indítóban
if (IsPC())
{
SetHair(c_rkCreateData.m_dwHair);
SetAcce(c_rkCreateData.m_dwAcce);
SetWeapon(c_rkCreateData.m_dwWeapon);
#ifdef ENABLE_EFFECT_SYSTEM
SetSpecialEffectArmor(c_rkCreateData.m_dwBodyEffect);
SetSpecialEffectWeapons(c_rkCreateData.m_dwWeaponEffectRight, c_rkCreateData.m_dwWeaponEffectLeft);
#endif
}

ami PC-re szűkití le a dolgokat, de hiába írtam át
if (IsPC() || (IsNPC() && c_rkCreateData.m_dwRace >= 0 && c_rkCreateData.m_dwRace <= 7))
nemigen segített :-\

szerintem csinálj egy új típust, lemásolva a pc-t és hozzáadod a mob agresszivitását

C++ programmer at Gameloft

Igen én is elgondolkodtam már ezen, de az szerintem kicsit több munkával járna, mint ezt működésre bírni.
Mert csak ez a kinézet másolás kéne, utána már csak a támadás engedélyezése és kész.

Szia pati! Az én rendszeremben úgy van ez megoldva (nem én írtam!!) ,hogy mysqlban van egy új tábla ahol a karakterek id-jével tárolja, a tárgy id-ket. Ha átirom az adatbázisban akkor a klónon egyből frissül, tehát ha én pl felveszek egy fekete vas vertet, akkor a klonon is az van, ha átirom adatbazisban sarkanyisten vertre akkor rajtam feka van a klonon sarkany isten. Nem tudom segit-e valamit gondoltam megosztom.

Üzenet összefésülés: 2017-03-15, 13:35:41

Szerintem valami olyannak akart ez indulni ,hogy a klón kulon oltoztetheto legyen.
Az ember csak fiatalon találhat ki igazán új dolgokat. Utána már túl tapasztalt, túl híres (...) és túl ostoba.

Nem, mert ha átirod adatbázisban, akkor nem frissül egyből... csak 7 percenként ...
És ezt nem mysqlvel kell foglalkozni, kicsit járj már utána, hogy működik.
Hamarosan...

Nem tudom ,hogy mukodik, az enyémben így van, ha átirom adatbazisban reload után valt a clonon is. Ha segit neki valamit segit ha nem akkor torlom a hozzá szolasomat.

Üzenet összefésülés: 2017-03-15, 15:04:53

Esetleg ha megmondja melyik filekban akadt el akkor atkuldom az enyembol azokat és megnezheti ,hogy van.
Az ember csak fiatalon találhat ki igazán új dolgokat. Utána már túl tapasztalt, túl híres (...) és túl ostoba.

Akkor titulusodban miért van ez: C++ ??
Hamarosan...

Na az a helyzet, hogy tegnap este már megoldódott csak lusta voltam ide írni :-[ ::) ;D
Indítóban le volt korlátozva, hogy ami nem PC típus, annak csak 1 PART-ja legyen, ezért látszódott csak a vért a klónon.

Úgyhogy már csak a támadást kell megcsinálni hozzá és a skillezést.
Témát nem zárom, mert ha ezekkel is elakadnék ide írok.