[C++] Tárgy ellenőrzés a leltárban.

Indította TheSLESH, 2016-11-21, 21:09:46

Hello m2h!

Egy olyanal próbálkozom, hogy a tárgy adjon bónuszt ha a leltárban van. Viszont ugye, a bónusz adás is buggos néhol, és ha questben írom meg, akkor pedig lehet buggoltatni,  vagy esetleg reload q-nál elveszik a flag stb stb... Ne ragozzuk. Próbálkoztam sok féle képpen, de c++-ban nem tudom hogy kell időzítőt csinálni, hogy egyáltalán figyelje hogy ha már nincs nála stb stb... char_item.cpp-ben, a LPITEM CHARACTER::GetItem(TItemPos Cell) const-függvényben próbálkoztam, 0 sikerrel. Ha valakinek van egy szabad pár perce, és segítene benne azt meghálálnám.

Üdv. Slash

Üzenet összefésülés: 2016-11-21, 21:11:05

U.I: Próbáltam cellánként (slotonként) ellenőrizni, de nem jött össze... Próbáltam sok féle képpen de sehogysem sikeredik.
Az ember csak fiatalon találhat ki igazán új dolgokat. Utána már túl tapasztalt, túl híres (...) és túl ostoba.


Az összes tárgyszerzés/adásnál csinálsz egy ellenőrzést.
De amúgy nem tudom a questel mi a baj... ha jól megírod nem bugos.
[spoiler]De ami nem megy azt nem kell erőltetni. :-X[/spoiler]

a peteknél ez meg van csinálva, ha előhívod a peted és úgy dobod el vagy kereskedsz a tárggyal és eltűnik a raktárad ból a petet visszahívja és a bónuszt is elveszi

Üzenet összefésülés: 2017-03-12, 16:55:57

ebből szerintem ki tudsz indulni

antiflag-el tiltasz minden lehetőséget arra a tárgyra, akkor nem tudja bugoltatni.