hibátlan acce.cpp

Indította TheSLESH, 2016-11-19, 14:58:31

Valaki tudna nekem küldeni, egy acce.cpp-t, amiben javítva van az abszorbció?

Sajnos nekem hibás, képet csatoltam. (deneme2-ből is jó lenne, az acce.cpp)
Az ember csak fiatalon találhat ki igazán új dolgokat. Utána már túl tapasztalt, túl híres (...) és túl ostoba.

Kíváncsiság képp, mi a hiba a képen? :o ???

talán az hogy az abszorció értékét nem írja hogy hány %-k

Üzenet összefésülés: 2016-11-19, 15:42:06

vagyis én mástr nem veszek észre

Igen azt én is láttam, de az uitooltip hiba véletlen sem forrás :D
A forrás része meg mint látszik jól működik hisz átvett x%-ot a tárgyból, azért vannak bónuszai.

Ebben igazad van teljes mértékben ezen nem is gondolkodtam abszolút

Max a % átvétellel lehet hiba, de ez akkor sem hibás szerintem hisz, 11~25%-ot vesz át.
Ha kb 30 ák-ja volt és 11%-os akkor jó a 3%ák a pántban és a többi is emiatt mert ugyanazzal az értékkel számolja ki a többit is.
Szóval én nem látok hibát, azon kívül h lemaradt a % kiírás.

2016-11-19, 16:11:51 #6 Utolsó szerkesztés: 2016-11-19, 16:14:05 Szerző: TheSLESH
a sebzést nem úgy irja ki, hogy 7-49 ig, hanem hogy támadó érték +7 és alatta hogy +49

Üzenet összefésülés: 2016-11-19, 16:12:40

az felsem tünt h nem írja ki az abszorbció mértékét.

Üzenet összefésülés: 2016-11-19, 16:14:05

a % értéket javítottam, már csak ez van, hogy nem jól írja a sebzést
Az ember csak fiatalon találhat ki igazán új dolgokat. Utána már túl tapasztalt, túl híres (...) és túl ostoba.

Szintén ott van az is.
Minden ilyen kiírás a tárgyaknál ha fölé viszed az egeret uitooltip.

Nem minden esetben az uitooltip.py ben lesz a hiba. Én a % kiírásával sokat szenvedtem, aztán csak kellet egy másik dump proto. De ez csak egy ötlet, nekem így oldódott meg a % kiírás  ;D

Pedig a %-ot nem item_protoban tárolja, az olyan mint 1 bónusz amit a szervertől kap meg az indító, amit a python meg lekérdez.

Engem érdeklen hogy hogy lehetne megoldani a %-ot mert nekem se írja. Találtam 1 fixet hozzá de az valószinü hogy nem az item scales vállpánthoz van :/

Hát ez sem 1 mai téma :D
Am item scales rendszernél semmi baj a kiírással, sőt az olyan jó h még lehívásnál is kap %-ot a pánt, míg kenesnél v tudja fene már kiénél csak ha kombináltad.

Hát nem de erre bukkantam rá és gondoltam nem nyitok új témát :D

Hát én nem tudom hogy így kéne-e lenni de nekem ilyen, csatolom

Valamit rosszul raktál be v kihagytál mivel nálam tökéletes.
Vagy mégse a scalest használod, régen rábukkantam 1 "scales" pántra és beraktam de a végén derült ki h mégsem scales.

Nem értem akkor hogy mivan, azt a rendszert használom ami itt fórumon van publikálva. Most nem igazán találom de ezt használom és az uitooltip.py-t átnéztem és ott minden rendjén van.

De itt van még ezt se rendesen jeleníti meg :/ (csatoltam)

2019-05-24, 09:12:17 #15 Utolsó szerkesztés: 2019-05-24, 10:29:48 Szerző: TheSLESH
Ismét ez a hibám lépett fel, és ötletem sincs, hogy mi okozhatja... uitooltipet, és uiacce-t is átnéztem, egyedül az uiacce hivatkozik rá, az __OnOverInItem függvénnyel, viszont akárhogy módosítom nem jó..


[spoiler]def __OnOverInItem(self, slotIndex):
if slotIndex == 2:
if self.slot_index1 != 999:
abs_chance = 0
itemVnum = player.GetItemIndex(self.slot_index1)
self.tooltipItem.SetItemToolTip(itemVnum)
self.tooltipItem.SetInventoryItem(self.acceItemInfo[0])

item.SelectItem(player.GetItemIndex(self.slot_index1))
metinSlot = []
for i in xrange(player.METIN_SOCKET_MAX_NUM):
metinSlot.append(player.GetItemMetinSocket(self.slot_index1, i))

abs_chance = int(metinSlot[1])

item.SelectItem(player.GetItemIndex(self.slot_index2))
itemType = item.GetItemType()
if item.ITEM_TYPE_WEAPON == itemType:
a = int(item.GetValue(3) * abs_chance / 100)
b = int(item.GetValue(4) * abs_chance / 100)
c = int(item.GetValue(5) * abs_chance / 100)
d = int(item.GetValue(1) * abs_chance / 100)
e = int(item.GetValue(2) * abs_chance / 100)

min_power = a + c
max_power = b + c
min_magic_power = d + c
max_magic_power = e + c
if b > a:
if a > 0 or b > 0:
self.tooltipItem.AppendTextLine(localeInfo.TOOLTIP_ITEM_ATT_POWER % (max_power - min_power, max_power), self.tooltipItem.POSITIVE_COLOR)
else:
if a > 0:
self.tooltipItem.AppendTextLine(localeInfo.TOOLTIP_ITEM_ATT_POWER_ONE_ARG % (min_power), self.tooltipItem.POSITIVE_COLOR)

if e > d:
if e > 0 or d > 0:
self.tooltipItem.AppendTextLine(localeInfo.TOOLTIP_ITEM_MAGIC_ATT_POWER % (max_magic_power - min_magic_power, max_magic_power), self.tooltipItem.POSITIVE_COLOR)
else:
if e > 0:
self.tooltipItem.AppendTextLine(localeInfo.TOOLTIP_ITEM_MAGIC_ATT_POWER_ONE_ARG % (min_magic_power), self.tooltipItem.POSITIVE_COLOR)
elif item.ITEM_TYPE_ARMOR == itemType:
defGradeCalc = item.GetValue(5) * 2 + item.GetValue(1) * abs_chance / 100
defGrade = defGradeCalc * abs_chance / 100
if defGrade > 0:
self.tooltipItem.AppendTextLine(localeInfo.TOOLTIP_ITEM_DEF_GRADE % (defGrade), self.GetChangeTextLineColor(defGrade))

for g in xrange(item.ITEM_APPLY_MAX_NUM):
item.SelectItem(player.GetItemIndex(self.slot_index2))
(affectType, affectValue) = item.GetAffect(g)
affectValue = affectValue * abs_chance / 100
if affectValue <= 0:
if affectType != 0:
affectValue = 1
else:
affectValue = 0

affectString = self.GetAffectString(affectType, affectValue)
if affectString:
affectColor = self.GetChangeTextLineColor(affectValue)
self.tooltipItem.AppendTextLine(affectString, affectColor)

attrSlot = []
for w in xrange(player.ATTRIBUTE_SLOT_MAX_NUM):
attrSlot.append(player.GetItemAttribute(self.slot_index2, w))

if 0 != attrSlot:
for q in xrange(player.ATTRIBUTE_SLOT_MAX_NUM):
if q >= 7:
continue
else:
type = attrSlot[q][0]
value = attrSlot[q][1]
if 0 == value:
continue

value = value * abs_chance / 100

if value <= 0:
if type != 0:
value = 1
else:
value = 0

affectString = self.GetAffectString(type, value)
if affectString:
affectColor = self.GetAttributeColor(q, value)
self.tooltipItem.AppendTextLine(affectString, affectColor)
return

if self.tooltipItem:
if self.acceItemInfo.has_key(slotIndex):
self.tooltipItem.SetInventoryItem(self.acceItemInfo[slotIndex])
[/spoiler]

valaki megtudná nézni, hogy az a jóisten haragja okozza ezt? (A Sebzés kiirás hibát, nem azt írja hogy sebzés 10-20ig, hanem hogy sebzés +10 sebzés +20...)

Üzenet összefésülés: 2019-05-24, 10:29:48

Megoldva!:) __AppendAcceAttributeInformation függvény volt a ludas:)
Az ember csak fiatalon találhat ki igazán új dolgokat. Utána már túl tapasztalt, túl híres (...) és túl ostoba.