[SRC] 100% bónusz hozzáadás

Indította Reขsâ„¢, 2016-07-04, 23:01:04

2016-07-04, 23:01:04 Utolsó szerkesztés: 2016-07-05, 10:11:27 Szerző: Reขs™
Üdvözletem!
Mivel nincs róla téma, így gondoltam kidobom hungary-ra, mert szerintem akad pár ember, akinek kellhet.
Aki esetleg nem értené a lényegét, az 1-4 és az 5. bónusz hozzáadó 100% eséllyel megy bele az item-be.

Kezdjük is...

char_item.cpp

Keress rá erre:


case USE_ADD_ATTRIBUTE :

Ez alatt nemsokkal van egy ilyen rész:

{
ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("속성 추가에 실패하였습니다."));
LogManager::instance().ItemLog(this, item, "ADD_ATTRIBUTE_FAIL", buf);
}


Ezt cseréld le erre:

{
item2->AddAttribute();
ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("속성 추가에 성공하였습니다."));

int iAddedIdx = item2->GetAttributeCount() - 1;
LogManager::instance().ItemLog(
GetPlayerID(),
item2->GetAttributeType(iAddedIdx),
item2->GetAttributeValue(iAddedIdx),
item->GetID(),
"ADD_ATTRIBUTE_SUCCESS",
buf,
GetDesc()->GetHostName(),
item->GetOriginalVnum());
}


Keress rá erre:

case USE_ADD_ATTRIBUTE2 :

Szintén ez alatt nemsokkal van egy ilyen rész:

{
ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("속성 추가에 실패하였습니다."));
LogManager::instance().ItemLog(this, item, "ADD_ATTRIBUTE2_FAIL", buf);
}


Ezt szintén cseréljük le erre:

{
item2->AddAttribute();
ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("속성 추가에 성공하였습니다."));

int iAddedIdx = item2->GetAttributeCount() - 1;
LogManager::instance().ItemLog(
GetPlayerID(),
item2->GetAttributeType(iAddedIdx),
item2->GetAttributeValue(iAddedIdx),
item->GetID(),
"ADD_ATTRIBUTE2_SUCCESS",
buf,
GetDesc()->GetHostName(),
item->GetOriginalVnum());
}


A segítséget köszönöm -Chevrolet- nek.  ;D

Remélem hasznotokra válik ez a kis leírás  ;D ;D ;D