Kovácsolás.[Sikeresség effekt]

Indította TTMaster112, 2016-04-19, 13:37:51

Na szóval 1-2 ember kérte és még a forumon se láttam publikálva ezért leírom ide hogy miként 's hogy tudunk hozzárendelni kovácsoláshoz effektet
Erről van szó.
Csapjunk is bele a lecsóba.

Első lépés.
Root/playersettingmodule.py
Megkeressük ezt
EmoticonStr = "d:/ymir work/effect/etc/emoticon/"
Alá írjuk ezt.
Demirci = "d:/ymir work/effect/Vectors/"
Keressük ezt
(fish)
Hozzáadjuk ezt
chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_EMOTICON+12, "", Demirci+"Vectors_Basarili.mse")
net.RegisterEmoticonString("(xVectors_Basari)")
chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_EMOTICON+13, "", Demirci+"Vectors_Basarisiz.mse")
net.RegisterEmoticonString("(xVectors_Basarisiz)")

Ez kész mentsük el és nyissuk meg:game.py
Ezt keressük
def RefineSuceededMessage(self):
Bővítjük így.
    def RefineSuceededMessage(self):
        snd.PlaySound("sound/ui/make_soket.wav")
        net.SendChatPacket("(xVectors_Basari)")

Utána keressük ezt
def RefineFailedMessage(self):
Bővítjük így
    def RefineFailedMessage(self):
        snd.PlaySound("sound/ui/jaeryun_fail.wav")
        net.SendChatPacket("(xVectors_Basarisiz)")

Ez kész mentjük bezárjuk jön a : uichat.py
Keressük meg ezt
def __SendChatPacket(self, text, type):
Bővítjük így.
http://prnt.sc/69fdrr
ha megvan elmentjük becsomagoljuk a root-ot.
Index be beírjuk.
*
Demirci_Effect
*

Ha segítettem elfogadok egy köszönöm öt
Bármi problémád adódna keress fel vagy segítség topic.
A effecet csatoltam.