[PreRelease4Test] Színes szörny nevek

Indította [VIP]P3NG3R, 2016-01-12, 22:09:09

2016-01-12, 22:09:09 Utolsó szerkesztés: 2016-01-31, 11:48:59 Szerző: [VIP]P3NG3R
Ahoy, manapság apró kis semmiségekért is pízt kérnek, ahogy ezért is deven.... Nosza itten van-e:

http://puu.sh/mth18/d57fa8476c.jpg

Nekem működik, még mielőtt bárki kérdezné. Visszajelzést* várnék, hogy érthető-e a letöltésben található fájlok ÖSSZEHASONLÍTÁS alapú beüzemelése!!44néty!!4négy
Akinek nem lenne világos(GyK): A szörnyek neveinek a színe eltérő, melyet a szintjük illetve egy bizonyos szélső eset határoz meg(a piros esetében csak).

Fehér: Ők a nokedlik, a karakterhez képest 15 vagy attól többel alacsonyabb szintű szörnyek. -15 >= PC
Égszínkék: Ők még csak félúton tartanak a nokedlivé válás útján: -15 < PC < 1
Sárga: Szintben közel álló szörnyek, őket már ajánlott püfölni, 0 < PC < 15
Piros: Erőt szimbolizál. Ha a szörny szintje meghaladja a karakter szintjét legalább 15-tel, valamint ha Főnök a szörny(a la bossz), amely nem alacsonyabb szintű, mint a játékos legalább 30-cal! Tehát egy Lv75-ös karakternek a Brutális Kapitányra(Lv42) már nem jelez -Dzsedi- Erőt. Hoty mié? Ezé: Brutális Kaptain iz Lv42 Te Lv75 --> 75-42 = 33 ami nagyobb mint 30. Kápísh?

Letőtés - Mega.NZ

*: A visszajelzés kitérhet hiányosságra, hibára/nem megfelelő működésre/, de ne menjünk át görnyedt hátú kritikus üzemmódba pls. ;)

Edit1.ui1: A hozzá nem értésből adódó katasztrófákért én biztosan nem vállalok felelősséget! Mindenki maga dönti el, mit hogyan csinál, én nem kényszerítek senkit semmire. Biztonsági mentés készítése viszont ajánlott!
Edit2.mod1: Egy fölösleges záró bbtag törlése.
Edit3.mod2: Link frissítve, apró javítással.
Edit4.mod3: Link frissítve, GetLevel függvény hozzáadva a CInstanceBase osztályhoz.
Edit5.mod4: Link frissítve, Szint küldés szerveroldalról.

én csak arra lennék kíváncsi hogy mi az a * a mobok neve mögött?
csak mert nem mindnél látom :D

Az azt jelzi, hogy a szörny aggresszív-e :).

oh, nemrossz :D
és az is mellékelve van a letöltésben?  ::)


Egy tutorialod nincs róla esetleg, ha én nem akarom felül írni, hanem beakarom rakni csak?:D

Nincs, idegzetem nem bírja már az ilyen pontról pontra szedett vacakolást. A letöltésben benne vannak a módosított és azon fájlok eredeti formája, összehasonlítgatod őket és az eltéréseket elvégzed a saját forrásodban. Gyorsabb és kényelmesebb, szerintem. Felülírni semmit sehol! Aki mégis így tesz, hát arra nincs szó :facepalm:.

2016-01-12, 22:39:34 #7 Utolsó szerkesztés: 2016-01-12, 22:46:14 Szerző: T0gy3R
Mivel P3ng3R volt olyan kedves, és original fájlokat is mellékelt, így nagyon egyszerűen meg tudod keresni miket módosított.
Használd ezt az oldalt.
első oszlop a(z) original fájl helye
második a(z) edited fájl helye

és ami elüt azt kijelzi neked így már egyszerüen tudod ellenőrizni, nem kell sosornként nézegetni :)

[spoiler=pld]https://www.diffchecker.com/2xualyjb[/spoiler]


Biccs pls, notepad++ compare plugin ;D


2016-01-12, 22:58:22 #11 Utolsó szerkesztés: 2016-01-12, 23:04:36 Szerző: [VIP]P3NG3R
InstanceBaseEffect.cpp fájl elejére:
#include "PythonNonPlayer.h"

Ugyan az a fájl, ehelyett:
else if (IsPoly())
{
return NAMECOLOR_MOB;
}


Ez:
else if (IsPoly())
{
return NAMECOLOR_MOB_IMMORTAL;
}


Legtöbb hibád olyan, hogy nálam semmi hasonló nem létezik:
LevelByVnum PythonNonPlayer.cpp fájlban?
Felülírtál valamit?

Penge, lennél szíves frissíteni a linket? ::)
"Tisztelet a kivételnek! Mindig tisztelet a kivételnek!"
"KezdÅ' vagyok, ne nézz le... (:"

Idézetet írta: [VIP]P3NG3R Dátum 2016-01-12, 22:09:09
Ahoy, manapság apró kis semmiségekért is pízt kérnek, ahogy ezért is deven.... Nosza itten van-e:
P3NG3R manapság azért is pénzt kérnének,hogy megépítsék a játék alapjait előlről,pár szín már igazán nem túl greedy dolog a fejlesztőktől :'D
nincs megosztható adat

Ez csak Off lesz  8)
Még a kannás borért is pénzt kérnek pedig csak elhaladt a szállító kocsi a szőlő tőke mellet  8)

on.: a metinköveknek lila vagy hupikék vagy lime vagy még mindig fehér nevük lesz egy kicsi modding után?:D
nincs megosztható adat

[spoiler]
Idézetet írta: whiteworld Dátum 2016-01-31, 12:08:13
Még a kannás borért is pénzt kérnek pedig csak elhaladt a szállító kocsi a szőlő tőke mellet  8)
;D[/spoiler]

Fehér, arra nem vonatkozik a színezés.

2016-01-31, 12:47:48 #19 Utolsó szerkesztés: 2016-01-31, 12:52:50 Szerző: 66Dragon99
#lol


A Színek kapcsán emezt https://www.metin2.sg/forum/index.php?thread/10-rarity-system-implemented-23-01-2015/ nem publikáltad már véletlenül kicsit korábban?


ez perspektíve nem passzol a téma címéhez,de legalább a színek terén értekeznék! x_O
nincs megosztható adat