[Szerverkészítés] - Csevegő

Indította - Chevrolet -, 2015-12-19, 18:46:35

2016-05-06, 18:32:30 #60 Utolsó szerkesztés: 2016-05-06, 19:20:27 Szerző: Csedwik
Látszik fáradt vagyok, mármint nem az akartam mondnai, hogy "jó helyen van", hanem h nem nyitja meg. Ajajajaj Csedwik há ilyet...
Köszönöm Step, megpróbálom megoldani.

Sikerült megoldani:

jpegLinkLib.h
#define LIBJPEG_VERSION "9a"
itt át írtam "6b"-re xd



témabump:

https://www.youtube.com/watch?v=8CuEHuRTo90

Szerintetek? Szerintem fsza cucc.
Skype:Csedwik

Minden player örülni fog,mikor megnézhetik egymás rekordjait :D
nincs megosztható adat

Forráshoz a háromszoros ár megszüntetését idegen pályákon, hol találom?  :o

shop és shopEX.cpp

if (it->second) // if other empire, price is triple
dwPrice *= 3;

3-ast átírod 1-re.
Skype:Csedwik

2016-05-06, 22:03:12 #64 Utolsó szerkesztés: 2016-05-06, 22:15:56 Szerző: - Chevrolet -
Köszi :D

Viszont az ár kiírását nem nagyon akarja felfogni.

Az összeget jól veszi el, viszont 0yangot / valami barom értéket ír ki.

Erre valami?  ???

sajnos már telefonon vagyok ,  az viszontha jól emlékszem Python lesz,  de javítson ki valaki.
Skype:Csedwik

Ebből a hátteret valaki ide adná nekem?
Mert amikor én akarom bontani, akkor leáll az eternexus.. :o (Más bontom meg nincs, és másik bontót, meg most csak ezért nem szedek le, szóval kérem szépen :$ :) )

Ebben a témában, második oldal.


CShop::AddGuest-ben adja át a háromszoros értéket a kliensnek.
pack2.items[i].price = item.price * 3;

Amennyire emlékszem, már itt forumon is felröppent az új GF stílusú karakter választó.De magát a topic-ot nem találom.Valaki elküldené nekem? :)

2016-05-14, 19:48:29 #71 Utolsó szerkesztés: 2016-05-14, 21:36:38 Szerző: - Chevrolet -
A lustaságom miatt egy shop_item részletre lenne szükségem, ami tartalmazza az összes kasztnak a frizuráját.

+ nem találom azt a kiképzős quest-et ami a frizurákhoz való boltot nyitja meg.

Ja és ha átírom egy mob nevét mob_names.txt-ben, akkor mért marad ugyanaz?  ???

Kliiens protoba is att van irva ?
Ami ma meggyötör,holnap gyÅ'zni segít.

CShop::AddGuest
if (bOtherEmpire)
pack2.items[i].price = item.price * 3;
else
pack2.items[i].price = item.price;


CShopEx::Buy
if (it->second)
dwPrice *= 3;


CShop::Buy
if (it->second)
dwPrice*= 3;


From p3ng3r
ElsÅ' az elsÅ'k között, Az emberek istent játszanak engedély nélkül.

Beraktam ezt https://metin2dev.org/board/index.php?/topic/9656-3-tax-source/#comment-57941 de nem fordul le a game



shopEx.cpp:90: error: 'struct TPacketGCShopStartEx' has no member named 'items'
shopEx.cpp:90: error: 'item' was not declared in this scope
shopEx.cpp: In member function 'virtual int CShopEx::Buy(CHARACTER*, BYTE)':
shopEx.cpp:159: warning: comparison between signed and unsigned integer expressions

error: request for member 'price' in 'pack2.packet_shop_start::items', which is of non-class type 'packet_shop_item [40]

Ami ma meggyötör,holnap gyÅ'zni segít.

2016-05-15, 16:26:31 #75 Utolsó szerkesztés: 2016-05-15, 16:28:14 Szerző: Ðarre™
Mit csináltál te :0 (Csak a számokat kellet volna átírni.. 3 helyett 1 :c)
Ám nincs deklarálva az 'item' stb..
---
Véletlenül nem töröltél ki 1-2 sort?

Igen most neztem ujra att rosz a leiras pl ezt

pack_tab.items.price = shop_tab.items.price * 3;


ere
pack2.items.price = item.price * 1;




igy nem jo mert alata ez van



else
               pack_tab.items.price = shop_tab.items.price;

Ami ma meggyötör,holnap gyÅ'zni segít.

Jajj he. Nézd már meg a kódot, alkoss működési elv-vázlatot, mikor fut le az a sor és miért aztán írd át úgy ahogy neked jó. 1-gyel szorozni kábé ugyan az a kategória, mint questben ez:
say(""..pc.get_name().."")

....nem szívesen fejtenék ki részletesebb véleményt erről, de....
[spoiler=trágárság]#miaf*szomértelmevan!!4?![/spoiler]

Ez helyett: bool CShop::AddGuest(LPCHARACTER ch, DWORD owner_vid, bool bOtherEmpire)
// [...]
TPacketGCShopStart pack2;
memset(&pack2, 0, sizeof(pack2));
pack2.owner_vid = owner_vid;
for (DWORD i = 0; i < m_itemVector.size() && i < SHOP_HOST_ITEM_MAX_NUM; ++i)
{
// [...]
// REMOVED_EMPIRE_PRICE_LIFT
if (bOtherEmpire) // no empire price penalty for pc shop
pack2.items[i].price = item.price * 3;
else
pack2.items[i].price = item.price;
// END_REMOVED_EMPIRE_PRICE_LIFT


Ez:bool CShop::AddGuest(LPCHARACTER ch, DWORD owner_vid, bool bOtherEmpire)
// [...]
TPacketGCShopStart pack2;
memset(&pack2, 0, sizeof(pack2));
pack2.owner_vid = owner_vid;
for (DWORD i = 0; i < m_itemVector.size() && i < SHOP_HOST_ITEM_MAX_NUM; ++i)
{
// [...]
// REMOVED_EMPIRE_PRICE_LIFT
pack2.items[i].price = item.price;
// END_REMOVED_EMPIRE_PRICE_LIFT


Ehhez szerintem -,de lehet csak én gondolom így- leírás sem kéne...