horse_upgrade és horse_upgrade2.quest

Indította whiteworld, 2014-11-27, 11:57:43

Sziasztok, a címben is szereplő 2 db működő quest kellene mert ami nekem van horse_upgrade.quest amikor elkezdem megölök egy íjászt máris írja elbuktál, itt a quest. Vagy ha esetleg valaki tudná ezt javítani azt is meg köszönném.

quest horse_upgrade begin
state start begin
when 20349.chat."Csata ló megszerzése" with horse.get_grade() == 1 and horse.get_level() == 10 begin
say_title(mob_name(20349)..":")
if horse.is_dead() then
say_reward("A lovad maghalt!")
say_reward("Amíg nem éleszted újra nem kezdheted el a tréninget!")
return
elseif pc.get_level() <= 29 then
say_reward("A szinted túl kevés, hogy csatalovad legyen!")
say_reward("Érd el a 30. szintet, aztán próbáld meg újra.")
return
elseif horse.get_level() <= 9 then
say_reward("A lovad nem elég képzett!")
say_reward("Még nem eshet át a csata ló képzésen!")
return
elseif pc.countitem("50050") < 1 then
say_reward("Nincs nálad Ló medál!")
say_reward("Szerezz egyet!")
say_item("Ló medál", 50050, "Lovak fejlesztésésre szolgál")
say("")
set_state(need_item50050)
elseif pc.countitem("50051") < 1 then
say_reward("Nincs nálad a Lóképed!")
return
elseif horse.get_level() == 10 and not horse.is_dead() and pc.countitem("50050") >= 1 and pc.get_level() >= 30 then
say("Ahogy látom megvan minden feltétel, ahhoz")
say("hogy elkezdhesd a csata ló megszerzését.")
say("Nem lesz könnyű dolga a csapatodnak,")
say("Hiszen 100 Sivatagi íjásszal kell megbírkózniuk.")
say("Lényegtelen, hogy Kígyó, vagy Skorpió az az íjász,")
say("Csak íjász legyen!")
say("")
say_reward("Akkor felkészültetek? MEHET?")
local b=select("Igen", "Nem, még nem")
if b==1 then
if pc.countitem("50050")>=1 then
pc.removeitem("50050", 1)
set_state(test)
end
elseif b==2 then
say_title(mob_name(20349)..":")
say("Rendben, addig várok.")
end
else
say_title(mob_name(20349)..":")
say("")
say("Sok sikert.")
say("")
end
end
end
state need_item50050 begin
when letter begin
send_letter("Ló medál")
end
when button or info begin
say_title("Ló medál")
say("Feladatod a Ló medál megszerzése!")
say("Menj a Majom kazamatába és szerezz.")
say_item("Ló medál", 50050, "Lovak fejlesztésére szolgál")
set_state(start)
end
end
state test begin
when letter begin
q.set_counter("Íjászok", 100-pc.getqf("kill_count"))
end
when 2105.party_kill begin
pc.setqf("kill_count", pc.getqf("kill_count")+1)
q.set_counter("Íjászok", 100-pc.getqf("kill_count"))
if get_time() >= pc.getqf("limit_time") then
set_state(failure)
end
end
when 2107.party_kill begin
pc.setqf("kill_count", pc.getqf("kill_count")+1)
q.set_counter("Íjászok", 100-pc.getqf("kill_count"))
if get_time() >= pc.getqf("limit_time") then
set_state(failure)
end
end
when letter begin
q.set_clock("Hátralévő idő ", pc.getqf("limit_time")-get_time())
end
when letter begin
send_letter("Csata ló megbízás")
end
when button or info begin
say_title("Csata ló megbízás")
say("Mindössze 30 Percetek van, hogy levadásszátok")
say("a 100 darab Sivatagi íjászt!")
say("Ha nem végeztek időben, a küldetés sikertelenül")
say("végződik.")
end
when 2105.party_kill with pc.getqf("kill_count") >= 100 and pc.getqf("kill_count") >= 100 and pc.getqf("limit_time")>=get_time() begin
set_state(report)
end
when 2107.party_kill with pc.getqf("kill_count") >= 100 and pc.getqf("kill_count") >= 100 and pc.getqf("limit_time")>=get_time() begin
set_state(report)
end
when 20349.chat."Csata ló megszerzése" begin
say_title(mob_name(20349)..":")
say("Összesen 30 Percetek van, hogy végezzetek a")
say("100 darab Skorpió íjásszal vagy")
say("100 darab Kígyó íjásszal.")
say("Érdemes csapatban véghez vinni a küldetést.")
end
end
state report begin
when letter begin
send_letter("Vissza a lovászinashoz")
end
when button or info begin
say_title("Vissza a lovászinashoz")
say("Időben befejeztétek a küldetést!")
say("Most pedig menj a lovászinashoz, már vár.")
end
when 20349.chat."HORSE QUEST STATE REPAIR" with horse.get_grade()!=1 begin
set_state(start)
end
when 20349.chat."Sikerült!" with horse.get_grade()==1 begin
say_title(mob_name(20349)..":")
say("Gratulálok!")
say("Nem sok kellett, hogy elbukj!")
say("A csata lovad páncélzata készül.")
say("Várnod kell egy napot, amíg elkészül.")
say("gyere vissza holnap és legyenek nálad a ")
say("feltételek:")
say_reward("500.000 Yang")
say_reward("Ló kép")
if is_test_server() or pc.is_gm() then
pc.setqf("make_time", get_time()+10)
else
pc.setqf("make_time", get_time()+number(8, 16)*60*60)
end
set_state(wait)
end
end
state wait begin
when letter begin
send_letter("Várakozás a Csatalóra")
end
when button or info begin
say_title("Várakozás a Csatalóra")
say("A csatalovad már készülőben van.")
say("De, még várnod kell.")
end
when login with get_time()>=pc.getqf("horse_upgrade","make_time") begin
set_state(buy)
end
when 20349.chat."HORSE UPGRADE QUEST STATE REPAIR" with horse.get_grade()!=1 begin
set_state(start)
end
when 20349.chat."Hol a csatalovam?" with horse.get_grade()==1 begin
say_title(mob_name(20349)..":")
say("Mondtam, hogy várnod kell egy teljes napot!")
say("Még nincs teljesen kész...")
say("Gyere vissza később.")
end
end
state buy begin
when letter begin
send_letter("A csatalovad elkészült!")
end
when button or info begin
say_title("A csatalovad elkészült!")
say("Elkészült a csatalovad!")
say("Menj a lovászinashoz és váltsd ki a lovad.")
say("Ne felejtsd el az 500.000 Yangot!")
end
when 20349.chat."HORSE UPGRADE QUEST STATE REPAIR" with horse.get_grade()!=1 begin
set_state(start)
end
when 20349.chat."HORSE UPGRADE QUEST STATE REPAIR" with horse.get_grade()==1 and horse.get_level()!=10 begin
set_state(start)
end
when 20349.chat."Hol a csatalovam?" with horse.get_grade()==1 and horse.get_level()==10 begin
say_title(mob_name(20349)..":")
say("Most már kész van a csatalovad.")
say("De remélem nálad vannak a szükséges tárgyak!")
say("A Ló kép és az 500.000 Yang.")
say()
say_reward("Szeretnéd a csatalovadat kiváltani?")
local b=select("Igen, szeretném", "Te sóher..", "Visszalép mindentől")
if 1==b then
if pc.money>=500000 then
if pc.countitem("50051")>=1 then
char_log(0, "HORSE_UPGRADE", "BEGIN")
pc.changemoney(-500000)
char_log(0, "HORSE_UPGRADE", "DEC money 500000")
pc.removeitem("50051", 1)
char_log(0, "HORSE_UPGRADE", "DEC 50051 1")
horse.unride()
horse.advance()
horse.ride()
char_log(0, "HORSE_UPGRADE", "INC horse_advance 1")
pc.give_item2("50052", 1)
char_log(0, "HORSE_UPGRADE", "INC 50052 1")
char_log(0, "HORSE_UPGRADE", "END")

say_title(mob_name(20349)..":")
say("Gratulálok!")
say("Megkaptad a csatalovad.")
say("Sok sikert a továbbiakban.")
say("")
set_state(start)
else
say_title(mob_name(20349)..":")
say("")
say_reward("Nincs nálad a ló képed!")
end
else
say_title(mob_name(20349)..":")
say("")
say_reward("Nincs meg az 500.000 Yang.")
end
elseif 2==b then
say_title(mob_name(20349)..":")
say("Oké ha nem, hát nem.")
elseif 3==b then
say_title(mob_name(20349)..":")
say("Ezzel felmondod a sikeres küldetésed!")
say("Valóban megteszed ezt?")
local b=select("Igen", "Nem")
if 1==b then
set_state(start)
elseif 2==b then
end
end
end
end
state failure begin
when letter begin
send_letter("Elbuktad")
end
when button or info begin
say_title("Elbuktad")
say("Nem végeztetek időben, a küldetést elbuktátok.")
say("Újra kell kezdenetek a küldetést, máskülönben")
say("nem lesz csatalovad.")
set_state(start)
end
end
state __COMPLETE__ begin
end
end



Szia!

A Te problémád nem ebben a questben van! Az alap ló megszerzést a pony_buy.quest határozza meg. Általában ez szokott hibás lenni.
quest pony_buy begin
state start begin
when 20349.chat."Lovagolni akarok" with horse.get_grade()==0 begin
if pc.get_level() < 25 then
say_title(mob_name(20349)..":")
say("A te szinted túl kevés ahhoz, hogy lovat")
say("szerezhess. ")
return
elseif pc.countitem("50050")<1 then
say_title(mob_name(20349)..":")
say("A ló megszerzéséhez szükség lesz egy ló medálra,")
say("amit a majom kazamata álnok majmaitól szerezhetsz.")
say("A medál igen különös tárgy és nagyon ritka.")
say("Amíg nincs egy ló medálod se, nem kezdheted el")
say("a lovas megbízást!")
say("")
say_reward("Hozz nekem egy ló medált és még beszélünk!")
set_state(need_item50050)
elseif pc.countitem("50050")>=1 and pc.get_level() >= 25 then
say_title(mob_name(20349)..":")
say("Nagyon jó, látom te már felkészültél a lovas")
say("megbízásra, megvan a szükséges Szinted, és még")
say("hoztál nekem ló medált is.")
say("")
say("A küldetés: Ölj meg 50 darab Vad íjászt!")
say("Mindössze 30 Perced van rá!")
say("")
local b=select("Kezdeni", "Majd később")
if 1==b then
if pc.countitem("50050")>=1 then
pc.removeitem("50050", 1)
pc.setqf("limit_time", get_time()+60*30)
set_state(test)
end
elseif 2==b then
say_title(mob_name(20349)..":")
say("Jó, akkor várok.")
say("gyere vissza, ha felkészültél..")
return
end
end
end
end
state need_item50050 begin
when letter begin
send_letter("Szerezz ló medált!")
end
when button or info begin
say_title("Szerezz ló medált!")
say("Menj a Majom kazamatába és szerezz")
say("ló medált az ottani majmoktól.")
say("")
say_item("Ló medál", 50050, "A lovak fejlesztésére szolgál")
say("")
set_state(start)
end
end
state test begin
when letter begin
q.set_counter("Kegyetlen íjász", 50-pc.getqf("kill_count"))
end
when 503.kill begin
pc.setqf("kill_count", pc.getqf("kill_count")+1)
q.set_counter("Kegyetlen íjász", 50-pc.getqf("kill_count"))
if get_time()>=pc.getqf("limit_time") then
set_state(failure)
end
end
when letter begin
q.set_clock("Hátralévő idő ", pc.getqf("limit_time")-get_time())
end
when letter begin
send_letter("Ölj Kegyetlen íjászokat")
end
when button or info begin
say_title("Kegyetlen íjászokat")
say("Ölj meg 50 Kegyetlen íjászt mindeössze")
say("30 Perced van a küldetésre.")
say("Ha nem teljesíted időben, elbuksz!")
end
when 503.kill with pc.getf("pony_buy","kill_count") >= 50 and pc.getf("pony_buy","limit_time")>=get_time() begin
set_state(report)
end
when 20349.chat."PONY QUEST STATE REPAIR" with horse.get_grade()!=0 begin
set_state(start)
end
when 20349.chat."Lovagolni akarok" begin
say_title(mob_name(20349)..":")
say("Menj és öld meg azt az 50 Kegyetlen íjászt!")
say("Ha nem ölöd meg őket nem kapod meg a lovad.")
say("Mire vársz még?!")
select("INDULÁS")
end
end
state report begin
when letter begin
send_letter("Sikerült")
end
when button or info begin
say_title("Sikerült")
say("Megcsináltad, megölted az 50 íjászt.")
say("A lovászinas már vár rád, menj és ő majd")
say("tájékoztat a továbbiakról!")
end
when 20349.chat."PONY QUEST STATE REPAIR" with horse.get_grade()!=0 begin
set_state(start)
end
when 20349.chat."Hol a lovam?" with horse.get_grade()==0 begin
say_title(mob_name(20349)..":")
say("Gratulálok!")
say("Sikerrel teljesítetted a megbízást, most már")
say("csak idő kérdése és megérkezik a lovad.")
say("Oh, nem mondtam?")
say("A lóra várnod kell egy teljes napot.")
say("És ára is van a lónak, ami nem kevesebb,")
say("mint 100.000 Yang!")
say("")
say_reward("Gyere vissza holnap és legyen nálad a 100.000 Yang!")
if is_test_server() or pc.is_gm() then
pc.setqf("make_time", get_time()+10)
else
pc.setqf("make_time", get_time()+number(8, 16)*60*60)
end
set_state(wait)
end
end
state wait begin
when letter begin
send_letter("Várakozás a lóra")
end
when button or info begin
say_title("Várakozás a lóra")
say("A lovad már úton van, de még várnod kell.")
say("A lovász inas most idomítja, mert még vad.")
say("Amint elkészül vidd a 100.000 Yangot és váltsd ki.")
end
when login with get_time()>=pc.getf("pony_buy","make_time") begin
set_state(buy)
end
when 20349.chat."PONY QUEST STATE REPAIR" with horse.get_grade()!=0 begin
set_state(start)
end
when 20349.chat."Hol a lovam?" with horse.get_grade()==0 begin
say_title(mob_name(20349)..":")
say("Ne légy már türelmetlen!")
say("Nem könnyű egy vad lovad megszelidíteni!")
say("Gyere vissza kicsit később!")
end
end
state buy begin
when letter begin
send_letter("A lovad elkészült")
end
when button or info begin
say_title("A lovad elkészült")
say("A lovad most már készen van!")
say("Menj a lovászinashoz és vedd át a lovad")
say("100.000 Yangért cserébe.")
end
when 20349.chat."Hol a lovam?" with horse.get_grade()==0 and get_time()>=pc.getf("pony_buy","make_time") begin
say_title(mob_name(20349)..":")
say("Ugye-ugye, a türelem rózsát terem!")
say("A lovad ugyan elkészült, de a fizetség nálad")
say("van-e? Az a bizonyos 100.000 Yang.")
say("Mert ha nincs nem engedem, hogy elvidd.")
say("")
say_reward("Meg akarod venni a lovadat?")
local b=select("Igen", "Nem")
if 1==b then
if pc.get_money() >= 100000 then
say_title(mob_name(20349)..":")
say("Nagyszerű! Immáron igazi lovas vagy!")
say("De ez a ló még nagyon gyenge, muszáj")
say("lesz fejlesztened a kicsit.")
say("a fejlesztések ára egy ló medál és")
say("egy általam előállított küldetés.")
say("És ne feledjem, etesd is a lovad, mert")
say("ha nem kap enni éhen is halhat!")
say("Na engedlek utadra.")

char_log(0, "HORSE_BUY", "BEGIN")
pc.changemoney(-100000)
char_log(0, "HORSE_BUY", "DEC money 100000")
horse.unride()
horse.advance()
horse.ride()
char_log(0, "HORSE_BUY", "INC horse_advance 1")
pc.give_item2("50051", 1)
char_log(0, "HORSE_BUY", "INC 50051 1")
char_log(0, "HORSE_BUY", "END")
set_state(start)
else
say_title(mob_name(20349)..":")
say("Nincs elég Yangod!")
end
elseif 2==b then
say_title(mob_name(20349)..":")
say("Én aztán tudok várni.")
return
end
end
end
state failure begin
when letter begin
send_letter("Elbuktál")
end
when button or info begin
say_title("Elbuktál")
say("Nem voltál képes megölni 50 íjászt 30 Perc")
say("alatt! Menj és jelentsd a kudarcot a lovász-")
say("inasnak.")
set_state(start)
end
end

state __COMPLETE__ begin
end
end


Ez javított müködő tesztelt quest.

Sok sikert

Válaszodat köszönöm, de az alap lovon már túl vagyok a 11 lvl lovat nem csinálja és az ebben a questben van amit beraktam, válaszokat továbbra is várom.

Szerintem hiányzik ez a questjeidből:


-------------------------------------------
when enter begin
pc.setqf("limit_time", get_time()+30*60)
pc.setqf("kill_count", 0)
end
-------------------------------------------


Ugye, ez a questflag határozza meg a mob számlálás és idő számlálást, enélkül persze, hogy nem fog elkezdeni számolni.
Ne felejtsd el, hogy akkor indul a számlálás ha portálsz is! (when enter begin miatt.)


Helyes quest:
[spoiler]
quest horse_upgrade begin
state start begin
when 20349.chat."Csata ló megszerzése" with horse.get_grade() == 1 and horse.get_level() == 10 begin
say_title(mob_name(20349)..":")
if horse.is_dead() then
say_reward("A lovad maghalt!")
say_reward("Amíg nem éleszted újra nem kezdheted el a tréninget!")
return
elseif pc.get_level() <= 29 then
say_reward("A szinted túl kevés, hogy csatalovad legyen!")
say_reward("Érd el a 30. szintet, aztán próbáld meg újra.")
return
elseif horse.get_level() <= 9 then
say_reward("A lovad nem elég képzett!")
say_reward("Még nem eshet át a csata ló képzésen!")
return
elseif pc.countitem("50050") < 1 then
say_reward("Nincs nálad Ló medál!")
say_reward("Szerezz egyet!")
say_item("Ló medál", 50050, "Lovak fejlesztésésre szolgál")
say("")
set_state(need_item50050)
elseif pc.countitem("50051") < 1 then
say_reward("Nincs nálad a Lóképed!")
return
elseif horse.get_level() == 10 and not horse.is_dead() and pc.countitem("50050") >= 1 and pc.get_level() >= 30 then
say("Ahogy látom megvan minden feltétel, ahhoz")
say("hogy elkezdhesd a csata ló megszerzését.")
say("Nem lesz könnyű dolga a csapatodnak,")
say("Hiszen 100 Sivatagi íjásszal kell megbírkózniuk.")
say("Lényegtelen, hogy Kígyó, vagy Skorpió az az íjász,")
say("Csak íjász legyen!")
say("")
say_reward("Akkor felkészültetek? MEHET?")
local b=select("Igen", "Nem, még nem")
if b==1 then
if pc.countitem("50050")>=1 then
pc.removeitem("50050", 1)
set_state(test)
end
elseif b==2 then
say_title(mob_name(20349)..":")
say("Rendben, addig várok.")
end
else
say_title(mob_name(20349)..":")
say("")
say("Sok sikert.")
say("")
end
end
end
state need_item50050 begin
when letter begin
send_letter("Ló medál")
end
when button or info begin
say_title("Ló medál")
say("Feladatod a Ló medál megszerzése!")
say("Menj a Majom kazamatába és szerezz.")
say_item("Ló medál", 50050, "Lovak fejlesztésére szolgál")
set_state(start)
end
end
state test begin
when letter begin
q.set_counter("Íjászok", 100-pc.getqf("kill_count"))
end
when 2105.party_kill begin
pc.setqf("kill_count", pc.getqf("kill_count")+1)
q.set_counter("Íjászok", 100-pc.getqf("kill_count"))
if get_time() >= pc.getqf("limit_time") then
set_state(failure)
end
end
when 2107.party_kill begin
pc.setqf("kill_count", pc.getqf("kill_count")+1)
q.set_counter("Íjászok", 100-pc.getqf("kill_count"))
if get_time() >= pc.getqf("limit_time") then
set_state(failure)
end
end
when letter begin
q.set_clock("Hátralévő idő ", pc.getqf("limit_time")-get_time())
end
-------------------------------------------
when enter begin
pc.setqf("limit_time", get_time()+30*60)
pc.setqf("kill_count", 0)
end
-------------------------------------------
when letter begin
send_letter("Csata ló megbízás")
end
when button or info begin
say_title("Csata ló megbízás")
say("Mindössze 30 Percetek van, hogy levadásszátok")
say("a 100 darab Sivatagi íjászt!")
say("Ha nem végeztek időben, a küldetés sikertelenül")
say("végződik.")
end
when 2105.party_kill with pc.getqf("kill_count") >= 100 and pc.getqf("kill_count") >= 100 and pc.getqf("limit_time")>=get_time() begin
set_state(report)
end
when 2107.party_kill with pc.getqf("kill_count") >= 100 and pc.getqf("kill_count") >= 100 and pc.getqf("limit_time")>=get_time() begin
set_state(report)
end
when 20349.chat."Csata ló megszerzése" begin
say_title(mob_name(20349)..":")
say("Összesen 30 Percetek van, hogy végezzetek a")
say("100 darab Skorpió íjásszal vagy")
say("100 darab Kígyó íjásszal.")
say("Érdemes csapatban véghez vinni a küldetést.")
end
end
state report begin
when letter begin
send_letter("Vissza a lovászinashoz")
end
when button or info begin
say_title("Vissza a lovászinashoz")
say("Időben befejeztétek a küldetést!")
say("Most pedig menj a lovászinashoz, már vár.")
end
when 20349.chat."HORSE QUEST STATE REPAIR" with horse.get_grade()!=1 begin
set_state(start)
end
when 20349.chat."Sikerült!" with horse.get_grade()==1 begin
say_title(mob_name(20349)..":")
say("Gratulálok!")
say("Nem sok kellett, hogy elbukj!")
say("A csata lovad páncélzata készül.")
say("Várnod kell egy napot, amíg elkészül.")
say("gyere vissza holnap és legyenek nálad a ")
say("feltételek:")
say_reward("500.000 Yang")
say_reward("Ló kép")
if is_test_server() or pc.is_gm() then
pc.setqf("make_time", get_time()+10)
else
pc.setqf("make_time", get_time()+number(8, 16)*60*60)
end
set_state(wait)
end
end
state wait begin
when letter begin
send_letter("Várakozás a Csatalóra")
end
when button or info begin
say_title("Várakozás a Csatalóra")
say("A csatalovad már készülőben van.")
say("De, még várnod kell.")
end
when login with get_time()>=pc.getqf("horse_upgrade","make_time") begin
set_state(buy)
end
when 20349.chat."HORSE UPGRADE QUEST STATE REPAIR" with horse.get_grade()!=1 begin
set_state(start)
end
when 20349.chat."Hol a csatalovam?" with horse.get_grade()==1 begin
say_title(mob_name(20349)..":")
say("Mondtam, hogy várnod kell egy teljes napot!")
say("Még nincs teljesen kész...")
say("Gyere vissza később.")
end
end
state buy begin
when letter begin
send_letter("A csatalovad elkészült!")
end
when button or info begin
say_title("A csatalovad elkészült!")
say("Elkészült a csatalovad!")
say("Menj a lovászinashoz és váltsd ki a lovad.")
say("Ne felejtsd el az 500.000 Yangot!")
end
when 20349.chat."HORSE UPGRADE QUEST STATE REPAIR" with horse.get_grade()!=1 begin
set_state(start)
end
when 20349.chat."HORSE UPGRADE QUEST STATE REPAIR" with horse.get_grade()==1 and horse.get_level()!=10 begin
set_state(start)
end
when 20349.chat."Hol a csatalovam?" with horse.get_grade()==1 and horse.get_level()==10 begin
say_title(mob_name(20349)..":")
say("Most már kész van a csatalovad.")
say("De remélem nálad vannak a szükséges tárgyak!")
say("A Ló kép és az 500.000 Yang.")
say()
say_reward("Szeretnéd a csatalovadat kiváltani?")
local b=select("Igen, szeretném", "Te sóher..", "Visszalép mindentől")
if 1==b then
if pc.money>=500000 then
if pc.countitem("50051")>=1 then
char_log(0, "HORSE_UPGRADE", "BEGIN")
pc.changemoney(-500000)
char_log(0, "HORSE_UPGRADE", "DEC money 500000")
pc.removeitem("50051", 1)
char_log(0, "HORSE_UPGRADE", "DEC 50051 1")
horse.unride()
horse.advance()
horse.ride()
char_log(0, "HORSE_UPGRADE", "INC horse_advance 1")
pc.give_item2("50052", 1)
char_log(0, "HORSE_UPGRADE", "INC 50052 1")
char_log(0, "HORSE_UPGRADE", "END")

say_title(mob_name(20349)..":")
say("Gratulálok!")
say("Megkaptad a csatalovad.")
say("Sok sikert a továbbiakban.")
say("")
set_state(start)
else
say_title(mob_name(20349)..":")
say("")
say_reward("Nincs nálad a ló képed!")
end
else
say_title(mob_name(20349)..":")
say("")
say_reward("Nincs meg az 500.000 Yang.")
end
elseif 2==b then
say_title(mob_name(20349)..":")
say("Oké ha nem, hát nem.")
elseif 3==b then
say_title(mob_name(20349)..":")
say("Ezzel felmondod a sikeres küldetésed!")
say("Valóban megteszed ezt?")
local b=select("Igen", "Nem")
if 1==b then
set_state(start)
elseif 2==b then
end
end
end
end
state failure begin
when letter begin
send_letter("Elbuktad")
end
when button or info begin
say_title("Elbuktad")
say("Nem végeztetek időben, a küldetést elbuktátok.")
say("Újra kell kezdenetek a küldetést, máskülönben")
say("nem lesz csatalovad.")
set_state(start)
end
end
state __COMPLETE__ begin
end
end
[/spoiler]

Igazad van Pisti95, én néztem el amikor összehasonlítottam a pony_buy.questel abban benne volt de ebben nem, köszönöm a segítséget, ment a +, a témát zárom.