Ingame Kick-Kill-ChatBlock

Indította NeXu$, 2014-04-13, 18:33:23

Megint Sziasztok!

Kedves playerek szeretnek jó hosszú és furcsa nevet a karakterüknek.

Ezzel talán fellehet gyorsítani, egyszerűsíteni a folyamatot.



1. lépés
[spoiler]Bemegyünk root/uitarget.py-be

Rögtön az elejére:
import uiChatBlock


keressük:

locale.TARGET_BUTTON_EMOTION_ALLOW,


alája:

"Kidobas",
"ChatTiltas",
"Megoles",


keressük:

self.name = name


alája:

dlgChatBlock = uiChatBlock.ChatBlockDialog()
dlgChatBlock.LoadDialog()
dlgChatBlock.SetTitleName("ChatTiltas")
dlgChatBlock.Hide()
self.dlgChatBlock = dlgChatBlock


keressük:

def Destroy(self):


alája:

self.dlgChatBlock.Destroy()
self.dlgChatBlock = 0



Ezek után valahová bedobjuk ezt:
def OnKick(self):
net.SendChatPacket("/dc " + str(chr.GetNameByVID(self.vid)))

def OnKill(self):
net.SendChatPacket("/kill " + str(chr.GetNameByVID(self.vid)))

def OnChatBlock(self):
if str(player.GetName())[0] == "[":
self.dlgChatBlock.SetTitleName("ChatTiltas: " + str(chr.GetNameByVID(self.vid)))
self.dlgChatBlock.Open(str(chr.GetNameByVID(self.vid)))

//így mindenki akinek a nevében [ szerepel látni fogja a gombot

Megkeressük ezt:
self.ShowDefaultButton()

alá:
if str(player.GetName())[0] == "[":
self.__ShowButton("Megoles")
self.__ShowButton("Kidobas")
self.__ShowButton("ChatTiltas")

//így mindenki akinek a nevében [ szerepel látni fogja a gombot[/spoiler]

2.lépés
Tegyük be a csatolt uichatblock.py-t a root mappába.

3. lépés

Tegyük be a csatolt chatblockdialog.py-t az uiscript mappába.

Ha ügyesek voltunk:

Ez alapján lehet csinálni további funkciókat is.
Példaként csatoltam az én uitargetemet. (DD kliensbe akár bele is dobhatjátok.)

Köszönet:
musicinstructor