6. skill nem látszik (K)

Indította Fracko89, 2014-03-28, 12:28:05

2014-03-28, 12:28:05 Utolsó szerkesztés: 2014-05-08, 00:47:38 Szerző: [MOD]Aegist
Sziasztok.

Lenne egy olyan problémám, hogy beraktam a szerverembe a 6. skillt, viszont nem látszik.
Ebben a témában bukkantam rá, ahol még régebben Ezion rakott ki egy epvp -s linket.

Viszont, ha ezt így beteszem (playersettingsmodule.py) nélkül, akkor nem működik. (Nincs se icon, se semmi..)
Ha pedig az itt letöltött playersettingsmodule-t használom, akkor a kliens karakterválasztó után kidob ezzel az hibával..

sysser

0328 12:26:11587 :: GRANNY: r:/granny/rt/granny_file_info.cpp(145): File has run-time type tag of 0x8000000f, which doesn't match this version of Granny (0x80000010).  Automatic conversion will be attempted.
0328 12:26:12016 :: CEffectManager::RegisterEffect - LoadScript(d:/ymir work/effect/etc/buff/level_up.mse) Error
0328 12:26:12016 :: CInstanceBase::RegisterEffect(eEftType=11, c_szEftAttachBone=, c_szEftName=d:/ymir work/effect/etc/buff/level_up.mse, isCache=0) - Error
0328 12:26:12040 :: CEffectManager::RegisterEffect - LoadScript(D:/ymir work/effect/sword/sword_9.mse) Error
0328 12:26:12040 :: CInstanceBase::RegisterEffect(eEftType=232, c_szEftAttachBone=PART_WEAPON, c_szEftName=D:/ymir work/effect/sword/sword_9.mse, isCache=0) - Error
0328 12:26:12042 :: CEffectManager::RegisterEffect - LoadScript(D:/ymir work/effect/sword/sword_9_b.mse) Error
0328 12:26:12042 :: CInstanceBase::RegisterEffect(eEftType=235, c_szEftAttachBone=PART_WEAPON_LEFT, c_szEftName=D:/ymir work/effect/sword/sword_9_b.mse, isCache=0) - Error
0328 12:26:12043 :: CEffectManager::RegisterEffect - LoadScript(D:/ymir work/effect/sword/sword_9_f.mse) Error
0328 12:26:12043 :: CInstanceBase::RegisterEffect(eEftType=238, c_szEftAttachBone=PART_WEAPON, c_szEftName=D:/ymir work/effect/sword/sword_9_f.mse, isCache=0) - Error
0328 12:26:12044 :: CEffectManager::RegisterEffect - LoadScript(D:/ymir work/effect/sword/sword_9_s.mse) Error
0328 12:26:12044 :: CInstanceBase::RegisterEffect(eEftType=241, c_szEftAttachBone=PART_WEAPON, c_szEftName=D:/ymir work/effect/sword/sword_9_s.mse, isCache=0) - Error
0328 12:26:12047 :: CEffectManager::RegisterEffect - LoadScript(D:/ymir work/pc/common/effect/armor/armor-4-3-1.mse) Error
0328 12:26:12047 :: CInstanceBase::RegisterEffect(eEftType=260, c_szEftAttachBone=Bip01, c_szEftName=D:/ymir work/pc/common/effect/armor/armor-4-3-1.mse, isCache=0) - Error
0328 12:26:12047 :: CEffectManager::RegisterEffect - LoadScript(D:/ymir work/pc/common/effect/armor/fire.mse) Error
0328 12:26:12047 :: CInstanceBase::RegisterEffect(eEftType=261, c_szEftAttachBone=Bip01, c_szEftName=D:/ymir work/pc/common/effect/armor/fire.mse, isCache=0) - Error
0328 12:26:12047 :: CEffectManager::RegisterEffect - LoadScript(D:/ymir work/pc/common/effect/armor/fire.mse) Error
0328 12:26:12047 :: CInstanceBase::RegisterEffect(eEftType=262, c_szEftAttachBone=Bip01, c_szEftName=D:/ymir work/pc/common/effect/armor/fire.mse, isCache=0) - Error
0328 12:26:12047 :: CEffectManager::RegisterEffect - LoadScript(D:/ymir work/pc/common/effect/armor/fire.mse) Error
0328 12:26:12047 :: CInstanceBase::RegisterEffect(eEftType=263, c_szEftAttachBone=Bip01, c_szEftName=D:/ymir work/pc/common/effect/armor/fire.mse, isCache=0) - Error
0328 12:26:12047 :: CEffectManager::RegisterEffect - LoadScript(D:/ymir work/pc/common/effect/armor/fire.mse) Error
0328 12:26:12047 :: CInstanceBase::RegisterEffect(eEftType=264, c_szEftAttachBone=Bip01, c_szEftName=D:/ymir work/pc/common/effect/armor/fire.mse, isCache=0) - Error
0328 12:26:12047 :: CEffectManager::RegisterEffect - LoadScript(D:/ymir work/pc/common/effect/armor/fire.mse) Error
0328 12:26:12047 :: CInstanceBase::RegisterEffect(eEftType=265, c_szEftAttachBone=Bip01, c_szEftName=D:/ymir work/pc/common/effect/armor/fire.mse, isCache=0) - Error
0328 12:26:12047 :: CEffectManager::RegisterEffect - LoadScript(D:/ymir work/pc/common/effect/armor/fire.mse) Error
0328 12:26:12047 :: CInstanceBase::RegisterEffect(eEftType=266, c_szEftAttachBone=Bip01, c_szEftName=D:/ymir work/pc/common/effect/armor/fire.mse, isCache=0) - Error
0328 12:26:12088 :: CEffectManager::RegisterEffect - LoadScript(d:/ymir work/effect/etc/emoticon/vip.mse) Error
0328 12:26:12088 :: CInstanceBase::RegisterEffect(eEftType=104, c_szEftAttachBone=, c_szEftName=d:/ymir work/effect/etc/emoticon/vip.mse, isCache=0) - Error
0328 12:26:16217 :: CreateFromMemoryFile: Cannot create texture
0328 12:26:16310 ::
game.py(line:231) Open
game.py(line:638) StartGame
game.py(line:781) RefreshCharacter
interfaceModule.py(line:516) RefreshCharacter
uiCharacter.py(line:1108) RefreshCharacter
uiCharacter.py(line:1170) __SelectSkillGroup
uiCharacter.py(line:1156) __SetSkillSlotData
uiCharacter.py(line:854) RefreshSkill
uiCharacter.py(line:790) __RefreshSkillPage
uiCharacter.py(line:1207) __GetRealSkillSlot

GameWindow.Open - exceptions.RuntimeError:skill.GetSkillType - Failed to find skill by 141

0328 12:26:16310 :: ============================================================================================================
0328 12:26:16310 :: Abort!!!!



Itt van az én leírásom!
Link:  http://data.hu/get/7546485/6._skillek__leiras_By_Pisti95.rar

PC és Effect.eix/epk-kat nem jó csomagolóval csomagolod....azért ad hibát, mert a type-ja nem egyezik meg xml-ben, amit a csomagoló visz....ezért kihagyja.

Rendben megpróbálom, viszont addig ha megkérlek, akkor küldesz nekem egy ilyen csomagolót?

2014-03-28, 15:45:14 #3 Utolsó szerkesztés: 2014-03-28, 16:44:24 Szerző: crookers123
pisti az a para h mikor német nyelven rakom be minen működik de mikor be rakom a skilldesc és skilltable-ba a te lefordított cuccaid akkor nekem is ki adja ezeket...
+ a diffed se 2089M-re se 2089M_32-re nem jó...
+ én elternexus-al dolgozok ami ugye nem használ xml-t



Sikerült meg oldani ha kell írj fracko89.

Köszönöm pisti és crookers, de pisti leírása alapján sikerült megcsinálnom! :)