Quest (küldetés) törlés (K)

Indította Fracko89, 2014-03-16, 21:45:59

2014-03-16, 21:45:59 Utolsó szerkesztés: 2014-05-08, 00:27:03 Szerző: [MOD]Aegist
Sziasztok.

Érdeklődnék afelől, hogy hogyan tudom azt megcsinálni, hogy ha szinttől függően egyszer valamit kiír a szerver baloldalt tekercsformájában, akkor azt utána többször ne írja ki.. hm?

Mert én így próbáltam megoldani, de nem sikerül, mivel addig jutok mindig, hogy behozza baloldalt a questet, majd ha rákattintok törli, elve karaktercsere után megint ott a quest..


quest terem_informacio  begin
state start begin
when levelup with pc.get_level() == 80  begin
set_state(information)
end
end

state information begin
when letter begin
send_letter("Terem információ ")
end

when button or info begin
if pc.getqf("terem_info") == 0 then
pc.setqf("terem_info", 1)
                        say("szöveg4")
say("szöveg4")
                        say("szöveg4")
                        say("szöveg4")
chat("Bejutottál a terembe, jó harcolást!")
else
if pc.getqf("terem_info") == 0 then
clear_letter()
                        return
end
end
end
end
end


Addig eljutottam már, hogy lekérdezzem azt, hogy megjelent-e a quest vagy sem illetve, ha megjelent, akkor utána törölje clear_letter() -el. Viszont én úgy szeretném, hogyha egyszer előjött és a játékos elolvasta, akkor az többet ne jöjjön elő..

Segítségeteket köszönöm!

2014-03-17, 13:10:02 #1 Utolsó szerkesztés: 2014-03-17, 13:11:38 Szerző: Pisti95
Ugye van egy state start begin rész, ugye a state jelenti azt, hogy helyzet/státusz. Nos amíg ez start, addig egy státusza van úgymond a quest-nek....és ha nem akarod, hogy ugyan abban a státuszban maradjon, akkor létre kell hozni egy új státuszt. set_state() paranccsal tudsz egy új state-re váltani. Aztán mint a state start begin-nes részt létrehozol egy új state-et, amit egy end-el lezársz és kész.


quest terem_informacio  begin
state start begin
when login or levelup with pc.get_level() == 80 begin
set_state(information)
end
end
state information begin
when letter begin
send_letter("Terem információ ")
end

when button or info begin
if pc.getqf("terem_info") == 0 then
                        say("szöveg4")
say("szöveg4")
                        say("szöveg4")
                        say("szöveg4")
pc.warp(x, y)
chat("Bejutottál a terembe, jó harcolást!")
pc.setqf("terem_info", 1)
else
clear_letter()
set_state(__COMPLETE__)
end
end
end
state __COMPLETE__ begin
end
end


A pc.setqf-es részt fölöslegesnek tartom, mert ha a küldetés bevisz egy mapra....aztán ha kimész vissza nem tudsz menni....ha a játékban nem hagysz rá lehetőséget....úgy sem tudnak a palyerek bemenni.

Köszönöm Pisti, így már tényleg úgy csinálja, ahogy én szerettem volna alapból megoldani.

~ Témát zárom!